ıx

3.1K 96 16
                                    

Bundan önce bir bölüm daha var. Atlamayın❤️‍🔥

Kafam suya gömülürken yine yanıldığımı anladım. Kimse bana durup dururken iyilik yapmazdı. Ellerim boşluğa kayarken suyun dibine gömüldüm. Ağzım şokla açıldığı için su yutmuştum. Havuzun en dibine çökerken ayaklarımı sert zemine vurup kendimi yukarı ittim. Ciğerlerim nefessizlikle yanarken gözlerim de havuzun klorlu suyu yüzünden yanıyordu.

Kafamı nihayet dışarı çıkartabildiğimde tepemde kahkaha atarak ellerinde ki kameralarla beni çekenleri gördüm. Beni döven kız buradaydı! Gülümseyerek beni iten çocuğu öptü ve kamerayı yüzümden çevirip kendilerine döndürdü.

"Aşkım eserimizle birlikte ver pozunu!" Hepsini o kız için yapmıştı! Bana yardım etmesinin sebebi beni havuza çekmekti.

Ağlayarak merdivenlere doğru yüzüyordum. Boğulurcasına öksürmem ve iyi olmayan yüzüşüm yüzünden kaplumbağa gibi vardım merdivenin yanına. Yüzümde patlayan flaşlar, alaylı kahkahalar.

Ölmek istiyordum!

O kız, yani Serap hızlıca önüme geldi ve ben daha çıkamadan saçımdan tutup beni suya bastırdı. Tanrım! Bir de beni boğucaktı.

Kafamı bir süre suda tuttuğunda nefes alamadığımı hissettim ve ellerimi merdivene vurmaya başladım. Kafamı hızla sudan çıkarıp yüzüme baktı.

"Serap yeter!" Birinin sesi karıştı ancak duymadım.

Kafam tekrar suya gömülürken elimden bir şey gelmiyordu. Eteğim açılmıştı emindim. Boğuluyordum. İnsanlar ölümüme alkış tutuyordu!

Ellerimi tekrar merdivenlere vurmaya başladım. Bu defa suda daha uzun tuttu beni. Kafamı tekrar saçlarımdan çekerek sudan çıkarttı.

Canım yanıyordu!

"Nasılmış orospu? Aldın mı babamın altında aldığın zevki!"

"Serap tamam!"

Kafam tekrar suya gömülürken saçımda ki eller uzaklaşınca kafamı sudan çıkarttım. O çocuk Serap'ı geri çekmişti. Serap'ın elinde saçlarım vardı!

" O fahişeye az bile! Neden durduruyorsun beni?"  diye bağırdı.

"Başına bir şey gelmesin diye. Öğretmenler damlayacak birazdan. Yürü haydi." Serap başını sallarken çoktan sudan çıktım. Hızla ilerleyecektim ki önümü beni döven diğer kızlar kesti.

"Nereye Havuç? Daha biz eğlenmedik seninle." Üzerimde ki hırkayı hızla çıkarttılar.

Öne atılıp hırkayı almaya çalıştığımda erkeklerden ıslık ve alkış duymuştum. Olduğum yerde donarken ellerimi göğüslerime siper ettim.

"Full Hd çektim lan!" Kahkaha atarak söylediğiyle ağlamaya devam ettim.

Göğüslerimi çekmişti! Siktir, beni taciz ediyorlardı ve hepsi birbirini destekliyordu bunu yaparken. Ellerim göğüslerimin üstünde yere çöktüm. Serap elinde ki saçlarımı yere fırlatım elini silkeledi.

GAZEL DADDY ISSUES TEXTİNG (+18)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin