Aynanın karşısında üstümü son bir defa düzeltip elime tarağımı aldım. Açık mavi kot yüksek bel bir pantolon, üzerine de beyaz boğazlımın üzerine giydiğim koyu yeşil kazakla kombinimi tamamlamıştım.
Aynanın önünde saçlarımı tararken gelen ağlama isteğimi baskılamaya çalıştım çünkü saçlarımı yüzümden geriye çektiğimde sol tarafta ufak bir seyreklik vardı. Bunun sebebi saçlarımın yolunmuş olmasıydı.
Şimdilik ağlamak istemediğim için bu düşünceleri zihnimin bir rafına kaldırıp hızlıca uzun saçlarımı taradım. Düz, turuncu saçlarımı duştan hemen sonra sıkı sıkı örüp kuruyana kadar öyle beklettiğim için, şu anda çok hoş bir dalga vardı saçımda.
Saçlarımı çok seviyordum.
Aynada yüzümün ne denli soluk olduğunu incelerken biraz hüzünlenmiştim açıkcası. Bir kaç günlük uykusuzluğun etkisiyle mora dönmüş göz altlarım, aynı zamanda canım isteyince attığım hapların bir iziydi işte vücudumda. Ellerimden biri istemsiz yanağıma dokunduğunda renk eşitliği olmayan cildimin ne kadar da kötü gözüktüğünü düşünüyordum.
Ölü bir balığa benziyordum. Kendini öldürmekten korkan ancak ölü olan, turuncu bir balık. Işıltısını kaybetmiş mavi gözlerim öylece kendini izlemeye devam etti.
Kötü görünen yüzüm yüzünden bir anda neden bilmiyorum ama kendimi okuldaki kızlarla kıyaslamaya başlamıştım. Onlar güzeldi. Ben ise yüzüne çamur sıçramış gibi duran çillerim, mor göz altlarım ve kurumuş dudaklarımla çirkindim. Üstelik sağlıklı bir kiloya da sahip değildim, oldukça zayıftım.
Yüzümde çamur gibi duran çillerimi kapatmak isterdim ancak bir kapatıcım yoktu. Onlar gibi ışıl ışıl makyajlar yapmayı bende isterdim ama babam kızardı. Bunları boşverip tarağı masanın üzerine bıraktıktan sonra yatağıma oturdum.
Babam bugün de evde yoktu, çoğu zaman olduğu gibi. Bu yüzden rahat davranabiliyordum.
Telefonumu alıp uygulamaya girdikten sonra bir kaç tane reels videosu izleyip, beğendiklerimi kendime göndermiştim. Gönderecek bir arkadaşım yoktu sonuçta.
Telefonuma üstten gelen bildirime tıkladığımda beni mesaj sayfasına yönlendirdi.
@ilgazulukaya: N'apıyorsun, Küçük?
Yüzümde güller açmıştı sanki. Genişçe gülümseyip yazdığı mesajı bir kaç defa daha okudum. Ben ona mesaj yazmadan, bugün iki defa bana mesaj atmıştı. O kadar mutlu olmuştum ki!
@theleza: Üzerimi giyindiiim
@theleza: Saçlarımı taradııım
@theleza: Şimdi de oturuyorum.
@theleza: Sen?
@ilgazulukaya: Bir yere mi çıkacaksın?
@theleza: Hıhımm🙃
@ilgazulukaya: Nereye?
@theleza: Sınıftan sıra arkadasım bana dersleri anlatacakmıs da
@theleza: Geri kaldım diye
@theleza: Onunla buluscaz, bir kafeden bahsetti de
@ilgazulukaya: İyi bakalım, kız kıza hem dersleri halletmiş olursunuz hem de bir şeyler içersiniz. Hem sana da değişiklik olmuş olur.
Dudağımı ısırıp ekrana baktım. Benim kız arkadaşım yoktu ki...
@theleza: Kız kıza değiliz, babacığım.
@theleza: Tunahan, sıra arkadaşımın adı.
@ilgazulukaya: Hmm.
@ilgazulukaya: Aslında anlayamadığın konuları bana da sorabilirsin, Küçük. Sonuçta illa ki onun da anlayamadığı yerler vardır, eksik öğretmesin şimdi.
@theleza: Tesekkurederiiiim 💗💗
@theleza: Ama gördüğüm kadarıyla oldukça çalışkan bir çocuk, eksik ogretmez
@ilgazulukaya: Anlıyorum.
@ilgazulukaya: İşlerim var, size de iyi dersler.
@theleza: kolay gelsin babacıgımmm 🖤
Onun sohbetinden çıkıp Tunahan'ın sohbetine girmiştim.
@tunahanklc: Geldim ben kapının onundeyim.
@theleza: Bana on dakika ver cantami hazırlıcam
@tunahanklc:
@tunahanklc: Bekliyom.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GAZEL DADDY ISSUES TEXTİNG (+18)
Roman pour Adolescents@theleza: Ben hasta mıyım? @theleza: Eğer öyleyse bile, @theleza: Ben sevilmek istiyorum. @theleza: Baba sevgisi görmek istiyorum. @theleza: Hayır, hayır... @theleza: Ben senin beni sevmeni istiyorum :) @theleza: Bu eğer bir hastalıksa, ben bunu ka...