xx

2.5K 96 16
                                    

"Of! Çok sıkıldım." Tunahan'ın bir anda bağırmasıyla sıçradım ve kalem elimden düştü.

Koluna bir tane yapıştırdığımda gülerek geri çekildi.

Laçin Teyze bizi yalnız bırakıp işleri olduğu için çıkmıştı ve biz de saatlerdir salonda ders çalışıyorduk.

Tunahan'ın mola vermesine bile izin vermemiştim çünkü onun mola anlayışı on dakika ders kırk dakika mola şeklindeydi.

Telefonlarımızı bile dikkatimiz dağılmasın diye sessize almıştık. Ama cidden ben de sıkılmıştım. Bu yüzden kollarımı esnetip, geriye yaslandım.

"Ben acıktım." diye sızlanan Tunahan'a başımı sallayarak cevap verdim. Konuşucak mecalim bile kalmamıştı çok yorgundum ve açıkçası ben de acıkmıştım. "Dolapta bir şeyler olması lazım" diyerek ayağa kalktığında telefonumu elime alıp geriye yaslandım.

Babacığım yedi tane mesaj atmıştı!

@ilgazulukaya: Günaydın.

@ilgazulukaya: Nasılsın? (11:20)

@ilgazulukaya: Kaybolmuşsun bakıyorum.

@ilgazulukaya: Nerelerdesin acabaa?? (13:30)

@ilgazulukaya: Gazel, bu kadar uzun süre bakmamazlık yapmazdın.

@ilgazulukaya: Okula gitmiş olacağını düşünmüyorum ancak gitmiş olsaydın bile şu saate dönmüş olmalıydın.

@ilgazulukaya: Sanırım endişeleniyorum. (16:40)

@theleza: Şey mesajlarını yeni görüyorum. (17:10)

Mesajım anında görüldü olduğunda şaşkınlıkla yazacağı şeyi bekliyordum.

@ilgazulukaya: Nihayet, Küçük.

@ilgazulukaya: Başına bir şey geldi sandım.

@theleza: Kocaman kızım ne gelebilir başıma 🤭🤭

@ilgazulukaya: Aksine küçücüksün. Her şey olabilir sonuçta.

@ilgazulukaya: Neredeydin bu saate kadar?

Parmaklarımı hareket ettirip yazmaya başlıyordum ki Tunahan'ın ismimi seslenmesiyle hızla mutfağa gittim. Döndüğümde yazardım sonuçta, bu yüzden telefonu da salonda bıraktım.

"Efendim."

"Gel de yardım et." Yanına yaklaştığımda ağlayarak soğan doğradığını gördüm.

Evde bir kaç tane çalışan vardı ancak Laçin Teyze kendi mutfağında başka bir aşçı istemediği için yemeği çalışanlar değil Laçin Teyze hazırlıyormuş. Ne zaman ki Laçin Teyze evde olmuyorsa, o zamanlarda da Tunahan ve kardeşine yemek hazırlamak için başka bir kadın geliyormuş.

Bunu da sabah böreği çok beğendiğimi söylediğimde öğrenmiştim. Saçma bir konuşma sırasında.

Gülerek yanına yaklaşıp bir soğana bir yüzüne baktım. Tüm yüzü kıpkırmızı olmuştu sanırım soğanla savaşmıştı.

"Gözlerim çok yanıyor,Gazel."

"Git de gözlerini yıka, ben doğrarım soğanları da neden?" Gözlerini sıkı sıkı kapatmışken dişlerini göstericek kadar gülümsemişti.

"Dolapta pek bir şey yoktu diye özel makarnamdan yapacaktım. Gözlerimi yıkayıp geliyorum, soğanları doğra."

Ben soğanları doğramayı bitirdiğimde Tunahan mutfağa girmişti.

Kalçasıyla beni yana ittirip telefonundan video kaydını açtıktan sonra tezgaha sabitleyip yemek programındaymışçasına bana yaptığı makarnanın püf noktalarını anlattı.

Hayatım boyunca yemek yaparken bu denli eğlendiğimi hiç hatırlamıyordum. Güle oynaya makarnamızı yapmış salona oturup yemeye başlamıştık.

"Paylaşıyım mı bunu?" dediğinde elinde tuttuğu telefona bakmıştım. İkimizin bir fotoğrafıydı ancak videodan ss alındığı çok belliydi. Paylaşmasında bir sorun yoktu.

"İstiyorsan paylaş." Gülümseyerek başını salladı, makarnasından bir kaşık aldı ve çatalı ağzından çekmeden fotoğrafı düzenlemeye başladı.

"Nihayet seninle de bir fotoğrafımız var." dediğinde gülümsedim.

Hikayesini paylaştığında telefonuma düşen bildirimle elime aldım ve instagrama girdim.

Hikayeyi yeniden paylaşıp çıktığımda aklımda tamamen okuldakilerin de göreceği vardı çünkü Tunahan okuldan kişilerle takipleşiyordu. Hesabı da oldukça popülerdi. Bu beni bir tık germişti açıkçası.

Üsten bir mesaj bildirimi düştüğünde panikle mesajlara girdim ve şok oldum.

@ilgazulukaya: Görüldü mü?

@ilgazulukaya: Gazel cidden iyi olduğuma emin misin?

@ilgazulukaya: Cidden bugün beni sürekli merakta bırakıyorsun. (17:17)

@ilgazulukaya hikayene yanıt verdi: Keyfin yerindeymiş, iyimişsin

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


@ilgazulukaya hikayene yanıt verdi: Keyfin yerindeymiş, iyimişsin. Sanırım bana ayıracak bir vaktin yoktu. Endişelenerek hata etmişim.

GAZEL DADDY ISSUES TEXTİNG (+18)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin