Önceki bölümleri atlamayın. Bildirimler düşmüyordu birkaç gündür ❤️
@theleza:Babacığım haber vermediğim için özür dilerim.
@theleza: Peki ya sen nasılsın? (20:13)
7 Dakika Önce Görüldü...@theleza:Böyle mi olucak artık? (20:40)
1 Dakika Önce Görüldü...@theleza: Özür dilerim tekrardan ben gerçekten pişmanım. (21:00)
Az Önce Görüldü...@theleza: Peki babacığım madem yazmayacaksın. O halde sen isteyene kadar sana yazıp seni rahatsız etmeyeceğim.
@theleza: İyi geceler :') (23:57)
46 Dakika Önce Görüldü...Elimden telefonu bırakıp geriye yaslandım ve derin bir nefes aldım. Gerçekten benimle konuşmaya başlamışken yaptığım aptallık yüzünden yine her şey mahvolmuştu, ben sürekli her şeyi mahvediyordum.
"Gazel!" Babamın yüksek sesiyle irkildim ve hemen odadan çıktım.
Salonun ışığı açık olduğu için direkt oraya yöneldim ve içeri girdim. Önünde ki rakı şişesine ve sürekli kayan gözlerine baktım. Yine sarhoştu, her zaman olduğu gibi...
"Efendim, baba." Eliyle yaklaşmam için işaret yaptı.
Çekine çekine de olsa yanına yaklaştım ve koltuğa vurdu iki eliyle. En uca oturduğumda kolumdan tutup iyice kendine çekti.
"Yanımda dur." Diken üstündeydim.
İnsan babasının yanında korkar mıydı hiç? Ben korkuyordum.
Bir süre hiç konuşmadan içti, ben ise sanki sopa yutmuşum gibi dimdik ve diken üstünde oturdum yanında. Bir anda bana dönmesiyle irkildim ama o kahkaha attı.
Bir anda elini saçıma attı, gözlerimi sıkıca yumdum ve çekmesini bekledim ama o hiç beklemediğim bir şey yaptı ve saçımı okşadı. Şaşırarak ona döndüğümde gülümseyerek yüzüme bakıyordu.
Bir insanın gülümserken bile yüzünden nefret akar mıydı?
Bir insan saçımı okşarken bile bu denli acıtabilir miydi?
Gözlerim dolduğunda bir damla yaş akıp gitti. Babamın elleri hep hayal ettiğim gibi saçlarımdaydı ama benim canım çok yanıyordu.
"Anan da böyleydi." Kafamı pat patladı yavaşça ve ellerini saçlarımda kaydırmaya devam etti. "Aynen böyle olurdu ona dokunduğumda." Derince bir yutkundum.
Annemin adını ağzına alma diye haykırmak istedim, sadece sustum.
"O da böyle kuzu gibi bakardı yüzüme." Yüzü sertçe kasıldı ve gülümsemesi silindi. "Beni hiç sevmedi." Bardakta ki son yudumu aldı. Bir anda saçlarımı kökünden kavradı ve eline doladı. "SEN DE AYNI ANAN GİBİ NEFRETLE BAKIYORSUN BANA!" diye evi inletti.
Kafamı tutup masaya vurduğunda bağırdım. Canım çok yanıyordu!
"Baba yapma!"
"Annen gibi davranma lan bana!" Bir tokat daha.
"Baba yalvarırım dur!" Bir tekme.
"Ben de sizden nefret ediyorum lan, duydun mu?! Hayatımı siktiniz iki karı benim!" Kemerini çözdü, olacağı biliyordum.
Geriye doğru sürünerek kaçıyordum o da beni izleyip gülüyordu. Kenara tutunup ayağa kalktım ancak başımın dönmesiyle tekrardan yere yapıştım. Emekleyerek odadan çıktım.
Koridora kendimi attım, odama çok az kalmıştı.
"Kaçma lan! Küçük piç kaçma!" Saçlarımdan tuttu, beni geriye çekti.
Duvarda ki annemin resminin olduğu çerçeveyi sırtıma vurdu! Annemin çerçevesini sırtımda parçaladı.
Kemerin şakıyan sesi doldu tüm eve sonrasında olanlarıysa Minik Gazel köşeden ağlayarak izledi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GAZEL DADDY ISSUES TEXTİNG (+18)
Dla nastolatków@theleza: Ben hasta mıyım? @theleza: Eğer öyleyse bile, @theleza: Ben sevilmek istiyorum. @theleza: Baba sevgisi görmek istiyorum. @theleza: Hayır, hayır... @theleza: Ben senin beni sevmeni istiyorum :) @theleza: Bu eğer bir hastalıksa, ben bunu ka...