Cameron pov
"Nee man," zei ik tegen Jace. Ik wist eigenlijk niet waarom ik hem weer had opgebeld, na een aantal maanden. Hij was fout, dat wist ik. Ik had gewoon afleiding nodig, zodat Jill niet in mijn hoofd kwam. Ik klonk echt als een .. jongen met gevoelens. Ik wou dat niet. "Als we dat gefixt hebben, dan verdienen we meer dan een of ander stom baantje," zei hij grijnzend. "Ik doe het toch ook, doe een keer mee, zo ben ik sneller klaar en je krijgt er geld voor," voegde hij gauw toe. Drugsdealen had ik nooit gedaan, maar voor één keer kon het geen kwaad. Ik hielp alleen maar Jace. "Oké, is goed gast," zei ik. Hij grijnsde en gaf me een boks.
"Ik kan een baantje voor je regelen," zei Jace toen we klaar waren. "Nee, kan niet. Heb wat anders aan mijn hoofd." Ik ga niet drugsdealen, ik weet hoe het werkt. Eenmaal je erin zit, kan je er ook niet meer uit.
Hij lachtte. "Door een meisje zeker. Cam is weer eens verliefd mensen," lachtte hij. Ik gaf hem een stomp. "Hou je bek, dat is niet waar."
Hij lachtte nogmaals maar liet het erbij. "Ik heb thuis nog goede sigaren, als je meewilt." Ik knikte.Jill pov
"Dus.. kerst," zei ik. "Ik ga naar mijn ouders, jij?" vroeg Hailey. Ik knikte. "Ja, wat anders, ik mis ze wel," zei ik. Ze knikte instemmend, en we keken in stilte verder naar de tv. Zou Abigail nog boos op me zijn? Ik denk het wel. Het was anders ook onverwachts, moet ik toegeven. Maar wie weet ging Hailey straks meer verkeerde dingen doen, en dus had ik geen keus. Abigail was trouwens ook niet het perfecte kamergenootje wat je wilde, ze was biet echt het type waar ik mee om ging. Toch ging ik met haar om, omdat we kamergenoten waren. Maar ik had natuurlijk het liefst niets met haar vrienden te maken, vooral Cameron. Ik vond hem een beetje ... vreemd. Hij verscheen altijd zo maar, nam met random meisjes, dumpte ze en ja. Het was beter dat ik hier was. Ik vond het nog maar raar dat Cameron mij leuk vond. Wat is er nou weer leuk aan mij? Ik ben saai, mijn kledingstijl is niet wat hij leuk vindt, ik kan nog wel doorgaan. En ik ben toch met David.
David, David , David.
Wat zou hij op dit moment doen? Niets bijzonders, net als ik zeker. Wat zou Cameron op dit moment doen? Roken, feesten, vechten? Ik wist het niet. Buiten klonk van ver onweer, het zou steeds dichterbij komen. Ik hield van onweer en regen, ik voelde me er rustig bij. Als ik dit tegen mensen zou zeggen, zouden ze me voor gek verklaren. Misschien was ik dat ook wel, gek. Ik dacht van niet. Het begon hevig te regenen en ik keek uit het raam naar buiten. Een velle, mooie flits verhelderde het donkere lucht voor een seconde. De klap zou zo komen, hoe mooier de flits hoe harder het onweer. Hailey kreunde toen ze een donderslag hoorde. Ik moest lachen, ik kon hier nog wel van genieten.
Abigail pov
Niet te geloven, écht niet te geloven. Had ze me nou zomaar in de shit gelaten voor een of andere Hailey. Ja oké, het was haar beste vriendin. Maar je snapt dat ik boos ben, kwaad zelfs. Ze heeft het binnen een aantal minuten bedacht, en nu zit ik zonder huisgenoot. Lekker dan. Ik had gehoord dat er een geweldig feest was, vandaag. Ik had geen zin, even rust.
Waarom was Jill nou eigenlijk weggegaan? Kwam het door mij? Kwam het door Cameron? Natuurlijk kwam het door hem. Die klootzak kende geen privacy, hij moest altijd overal naar binnen lopen. Wat me ook frustreerde was dat alles was verandert, sinds dat Jill hier kwam. Écht alles. Mijn gedachte werd verstoord door een geluidje van mijn mobiel. Iemand had weer eens zin om te sms'en.Mijn ogen werden groot, toen ik las wat er stond.
---
Wow, vier weken niet geupdate.
But im back.IPIHY heeft 1 miljoen reads ik ben zoooo blijjjj.
Thanksss.
JE LEEST
I'm a mess
RomanceJill (15) gaat naar College. Een nieuwe frisse start, dat is haar plan. Maar plannen lopen nou eenmaal anders, niet ?