Hoofdstuk 20

10.9K 588 62
                                    

Jill pov

''Jullie hebben gekust.''

''Jullie hebben gekust.''

Op dit moment irriteerde ik me écht heel erg aan Abigail. Ik wist dat ik met Cameron had gezoend, what's the big deal? Nou eigenlijk, vond ik het echt heel erg. ''Vind je het erg?'' vroeg ik voorzichtig. ''Tuurlijk niet, ik ben over hem heen.'' Ze probeerde het overtuigend te zeggen, maar zo klonk het niet. Ik wist dat ze nog gevoelens voor hem had, maar ik ging er niet verder op in. Ik lachtte naar het filmpje wat Merel me had gestuurd. ''Why the hell lach je naar je telefoonscherm. Maak je een selfie? Ik weet niet, maar daar hoef je niet bij te lachen. Het ziet er heel creepy uit.'' Abigail kwam naast me staan. ''Wie is Merel?'' ''Een vriendin.'' Abigail proestte het uit, ik keek haar verontwaardigd aan. Na een tijdje stopte ze en keek me serieus aan. ''Oh, je bent dus serieus.'' zei ze sloom. Ik rolde met mijn ogen. ''Het is niet alsof ik geen vrienden kan maken.''

''Kan je ook niet.''

''Wel, ik heb toch een vriendin erbij nu.''

''Zeker zo'n nerd-ie type.'' ''Hey, merel is geen nerd!'' Ze keek me met een whatever-blik aan en sprong op haar bed. ''Heb je Cameron al gesproken naar het jeweetwel.'' Het klonk alsof ik iets heel vreemd had gedaan met Cameron, maar dat heb ik niet. We hebben enkel gezoend. Gewoon, het was niets bijzonders. Niet voor mij. ''Nee ik heb hem niet gesproken.'' antwoordde ik. ''Oeh.'' zei ze meer pijnlijk voor mij. ''Hij ziet je niet zitten.'' Wat? 

''Eh, oké. Dat maakt me echt niet uit.'' zei ik. ''Waarschijnlijk wel.'' Wat probeerde Abigail hier mee te bereiken? Mij boos maken? ''Abigal, het maakt me echt niet uit. Dat jij het geweldig vindt als Cameron je zoent, betekend niet dat andere het ook geweldig vinden.'' Ze keek me arrogant aan. ''Ik. Vind. Hem. Niet. Meer. Leuk.'' zei ze kalm, maar boos. Op dat moment ging de deur open. Het was Cameron. Zoals altijd, wie anders doet zomaar de deur open. Cameron keek me even aan, maar het was maar een snelle oogcontact, al gauw richtte hij zijn aandacht op Abigail. ''Het D-Probleem.'' zei hij. ''Alweer?'' vroeg Abigail en zuchtte. Hij knikte.  ''Kom mee naar mijn kamer.'' Ze liep naar haar kamer, Cameron volgde haar voorbeeld. Maar niet voordat hij me nog snel aankeek. Er zijn nu een paar dingen wat ik wil weten.

1. Waarom praat Cameron niet tegen me?

2. Wat is nou weer het D-Probleem?

Ik moest weten wat het D-Probleem was. Geen idee waarom, maar het moest. Het waren niet mijn zaken, ik weet het. Vanaf Abigail's kamer kwam wat geschreeuw. De deur zwaaide open, en een rood aanlopende Cameron met een envelop in zijn zak verscheen in de deuropening. ''Fucking klootzak!'' riep Abigail. Cameron's vrije hand vormde zich tot een vuist. Hij sloot even zijn ogen, maar liep zonder nog wat te zeggen weg. Niet veel later kwam Abigail eraan. Ze zag er pissig uit. ''Wow, wat was er.'' Ze zendde me een nu-even-niet blik. Ik liet het er maar bij, en liep terug naar mijn eigen kamer. Wat kon het D-Probleem zijn?

----------

Sorry voor het twee weken wachten :(. School enzo. Wat denken jullie dat het D-Probleem is? Trouwens ik heb de leukste shipname uitgekozen (die overigens wel een paar keer werd genoemd, maar de eerste die het zei heb ik gekozen). Trouwens jullie zijn wel creatief met namen enz (:. Maar het is geworden ..

PAM PAM PAM.

JILLERON  . Thanks to ... ammmxs. Update : ammmxs bestaat blijkbaar niet meerr... dus opdraging aan Lindeeeee . die als tweede Jilleron had,

I'm a messWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu