Jill pov
Tientallen vragen gingen door mijn hoofd, maar ik wist dat ik niet op alle een antwoord kreeg. ''Ik denk dat ik maar eens naar huis ga, ik wil niet té laat thuis zijn.'' zegt mijn moeder, en staat op. Ik wist dat mijn moeder niet zó streng was, maar dit? Ik had niet verwacht dat ze dit ging kopen. Ik sta ook op, en leid haar naar de deur. ''Mam.'' fluister ik als we op een afstand van Cameron en Abigail staan. ''Waarom kocht je dat?'' Ze trekt een betreurd gezicht. ''Vond je het niet leuk?'' ''Ja, tuurlijk wel. Maar je kon hem ook aan het begin geven, niet waar Cameron bij was.'' zucht ik. Ze kijkt me fronsend aan. ''Vind je hem soms leuk?'' vraagt ze geniepig. Verontwaardigd kijk ik haar aan. ''Wat? Nee.'' Ze knikt, niet helemaal gelovend. ''Pas nog goed op je, en ga niet te veel om met hen.'' en ze knikt even naar Cameron en Abigail. Dat ik met Cameron niet veel om mag gaan, vind ik best. Maar Abigail? Echt niet. ''Oké.'' Ze geeft me een kus op me wang en loopt het appartement uit. Even dacht ik om mee te lopen, maar ze vroeg er niet naar. Als ik terug loop naar Abigail en Cameron heerst er een akward stilte. ''Eh, Cameron waarom ben je hier?'' verbreek ik de stilte. Hij haalt een hand door zijn haar. ''Ik wil Abigail even alleen spreken.'' Ik knik, en blijf staan. Ze kijken me raar aan, en het dringt eindelijk in me door. ''Oh! Sorry, ik moest natuurlijk weg, wat stom van me.'' grinnik ik en draai me om. En trek even een beschaamd gezicht, voordat ik mijn kamer binnenloop.
Abigail pov
Ik kijk even Jill na, totdat ze is verdwenen. Soms is ze echt sloom. ''Meende je het?'' Serieus, dat is wat hij vraagt? Ik begin langzamerhand geïrriteerd te raken door hem. ''Ja.'' zeg ik bot, en ik wil helemaal niet bot tegen hem zijn. Opeens voel ik zijn zachte lippen, ik verstijf even, maar span daarna. Ik beweeg met mijn lippen mee, zijn kus is teder en liefdevol. Ik voel een hand op mijn wang, en glimlach tussen ons kus door.
Jill pov
Wanneer ik in mijn kamer ben, kan ik het niet laten om mee te luisteren. Ik ben slecht, écht slecht. Ik doe zachtjes mijn deur op een kier, en gluur door de kier. Abigail ziet er geïrriteerd uit, maar daarna gebeurd er iets wat ik echt niet had verwacht. Cameron zoent haar, Abigail lijkt even geschrokken, maar herstelt haarzelf gauw. Hij legt een hand op haar wang, en ze moet glimlachen, en ik ook. Ik doe de deur zachtjes dicht. Ik ben blij dat het, waarschijnlijk, goed is. Ik zucht gelukzalig, ooit zal ik ook mijn prince charming vinden, ooit. Of niet, dan word ik waarschijnlijk een oud vrouw met twaalf katten. Hoe cliché. Ik hoor een deur dicht gaan, ik ben er nu niet zeker van of ze naar Abigail's kamer zijn gegaan, of dat hij weg is. Ik besluit maar even om te gaan kijken. Abigail zit er, maar Cameron is er niet. Hij is dus weg. Ik ga naast Abigail zitten, maar ze kijkt me arrogant aan. Oké? ''Wat doe je hier? Rot op.'' sist ze. Ik trek een wenkbrauw op. ''Wat? Hoezo?'' vraag ik. ''Cameron is er, en ik wil niet dat je hier bent!'' schreeuwt ze. Op dat moment komt Cameron uit haar kamer. Hij fronst. ''Rot op!'' snauwt ze en kijkt me boos aan. Geschrokken sta ik op, en loop naar mijn kamer. Waarom doet zij nu opeens zo? Ik snap dat ze met hem wilt zijn, maar punt één is het onze woonkamer, en punt twee heeft ze een eigen kamer. En ze kan het wat beleefder vragen. Zuchtend ga ik aan mijn huiswerk beginnen, dat ik pas over een aantal weken af hoef te hebben.
Wanneer ik klaar ben met al mijn huiswerk, ben ik het zat. Ik hoor ze de hele tijd lachen, en ik zit hier maar in mijn eentje. En ik heb zin om tv te kijken, ja daar heb ik opeens zin in. Ik doe de deur open, en ze houden op met lachen en kijken me aan. Abigail werpt me een bitchy blik toe. ''Ja sorry. Maar ik ben het zat. Ten eerste is het mijn verjaardag. Ten tweede zit ik al drie uur in mijn kamer, en dit is een woonkamer. Dus ik mag er ook komen.'' zeg ik vastbesloten. ''Het boeit niet of het je verjaardag is, wij willen gewoon wat privacy hebben.'' zegt Abigail geërgerd. Ik rol met mijn ogen, en loop ons kamer uit. Ik weet precies waar ik naartoe wil, de bibliotheek.
*****
Ah thankyou guys, bijna 10K lezers! Iloveyouuuuuuu. En ohja, ik ben genomineerd voor the best writers of wattpad van SimoneHoran_ . Ga naar haar boek klik op het hoofdstuk waar mijn naam staat en vote op dat hoofdstuk!
JE LEEST
I'm a mess
RomanceJill (15) gaat naar College. Een nieuwe frisse start, dat is haar plan. Maar plannen lopen nou eenmaal anders, niet ?