14 Aralık Pazartesi sabah 08.16
Asya'dan
Evet dostlarım hepinize günaydın. Nasılsınız afiyettesinizdir inşallah, ben kötüyüm malum sabahın erken saatleri bugün yine iş var ağlayarak yataktan çıktım bırakın mutlu olmayı kahvaltı yapacak zamanı bulamadım. Hayat böyledir işte dostlarım geçen size hava atıyordum erken kalmıyorum diye şimdi ise ağlıyorum. Ee büyüklerimiz ne demiş ne oldum demeyeceksin, ne olacağım diyeceksin.
Bir de geç uyudum malum olayların kadınıyım ben aa tabi sizin haberiniz yok durun hemen dedikoduları vereyim size. Şimdi dostlarım ben bir zekilik yapıp otobüsteki teyzenin oğluna yazdım ve o da bana çeşitli şeyler söyledi ya hah işte ona o sözleri bir güzel yedirdim üzerinize afiyet. Oh çok da iyi yaptım işte görsün el mi yaman ben mi yaman ve bu arada evet onun bey olduğunu biliyorum ama canlarım benim beyim yok hem ben herkese karşı gelirim evelallah, biz bu zamana kolay gelmedik ya.
Ama şimdi adam dün yazdı o kadar, uğraştı affettirmek için kendini. Gerçi daha süründürürdüm de göreve gitti şimdi öyle deyince bir içim parçalandı biz buralarda rahat olalım diye gece gündüz demeden dağdalar. Ayy dağda mı ki ben onu sormadım bilmiyorum belki adam denizci ne biliyim ama ne komik olur bana göreve gidiyorum deyip sahilde falan gezmesi yok mu. Gerçi benimki de akıl o zaman gece niye gitsin neyse çok gevezelik yaptım hastaneye geldim şimdi kendime bir çalışma programı çıkarayım.
Bugün ilk iş yatış verdiğim hastaları kontrol edeyim sonra polikliniğe geçerim öğleye kadar orda hastalara bakıp sonra bir ara yemek yiyip askeri yaralanmalar için eğitime de öğleden sonra 3 saat ayırsak çıkmadan da yine bir servis kontrolü yaptım mı tamamdır. Bir arada Timur'a yazayım anca öğleni bulur o da ama şimdi bir yazayım dönmüş mü aklım kaldı.
Pazartesi sabah 05.30
Timur'dan
Görev dönüşü sinirle odama girdim. Bir o tarafa bir bu tarafa yürümek daha da sinirlendirince kendimi koltuğa attım. Asla anlamıyorum her şey gizliydi son ana kadar askeriye dışına kimse girip çıkmadı, dışardan ziyaretçi alınmadı, toplantı odası dinlenme ihtimaline karşı didik didik arandı hiç bir şey yok nasıl haber alırlar. Düşünmek istemesem de tek ihtimal içimizde bir hain olması yönünde başka türlü imkanı yok. Ülkeye kamyon kamyon uyuşturucu giriyor bizse elimizden kaçırıyoruz! Gelmiyor araba yolun ortasında birden kayboluyor nasıl oluyor bu anlamıyorum. Sakinleşmem lazım, sakin olup adam akıllı düşünmem lazım. Bir şey yapmam lazım...
Saat 08.30
Bu böyle olmayacak gidip biraz spor yapıp dikkatimi toplamalıyım. Belki öyle kendime gelirim. Gelince açmayı unuttuğum telefonumu açmamla mesaj sesi gelmesi bir oldu.
İsimsiz: Aklım sende kaldı, merak ettim görevden döndün mü? Aslında mesaj atıp rahatsız etmek istemedim uygun musun bilemediğim için ama dayanamadım gelince yazar mısın?
Yüzümde istem dışı bir gülümseme oldu. Ailem dışında ilk defa birisi benim için merak edip mesaj attı, yani atan vardı da bu kadar içten gelmemişti. Garip geldi bana bu ama kızın adı hala isimsiz kaldı ilk önce onu değiştireyim.
Siz: Döndüm merak edip düşündüğün için teşekkür ederim. İstediğin zaman yazabilirsin, genelde göreve giderken kapatıyorum sorun olmaz çekinmene gerek yok.
Asya: Peki iyi misin? Yaralı falan var mı Allah korusunda.
Siz: İyiyiz çok şükür bir problem yok.
Çok büyük problem var da sana söyleyemem. Ne yapacağımı bilmiyorum ilk defa kapana kısıldım böyle mesleğimde.
Asya: İyi sevindim, şimdi benim işe başlamam lazım sonra konuşuruz olur mu?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SON FLÖRT BÜKÜCÜ (Tamamlandı/Düzenleniyor)
General FictionHer gün iki yeni bölüm! Yoğun geçen hastane nöbeti sonrası otobüste, çocuklarının aralarını yapmak isteyen iki kadının muhabbetine kulak misafiri olup, bahsi geçen kızın birden fazla kişiyle konuştuğunu görünce müdahale etmek isteyen kızımız Asya il...