"Nasıl reddedebilirdim ki... Yılbaşı olmasına rağmen ailen yerine benim yanımda olmak istedin. Ben de mutlu oldum. Ve garip bir şekilde sana güveniyorum sanki uzun zamandır tanışıyormuşuz gibi hissediyorum. Umarım boşa çıkmaz." diye de muzip bir sesle konuşmamı tamamladım. Çatılan kaşları ifademi görmesiyle yumuşadı.
Tam tekrar konuşmaya başlayacaktı ki hiç olmasını istemediğim bir şey oldu. Serdar'ın sesi duyuldu.
"Asya?"
23.10
Rahatsızca yerimde kıpırdandım. Timur'un sorgulayan bakışları yüzümde gezindi, rahatsız olduğumu fark edince kaşları çatıldı. Derin bir nefes bırakıp arkamı döndüm yavaşça. Keşke yanlış duysam ve o şu an burada olmasa ama beklediğim şey gerçekleşti ve dönünce onunla yüz yüze geldim.
"Efendim Serdar?" dedim. Sesim kontrolsüzce sert çıktı. Sinirimin hala geçmediğini onu görünce fark ettim.
"Hastan sanırım beyefendi ben beklerim sen bitir konuşmanı." dedi hakkı varmış gibi ve hala yüzünde beni irrite eden gülümsemesi ile önceden nasıl katlanıyormuşum bilmiyorum. Şimdi o kadar gıcık oluyorum ki anlam veremiyorum buna.
"Hastam değil, erkek arkadaşım kendisi. Malum yılbaşı birlikte girmek istedik. Sen rahatsızsan arkadaşlar içeride muayene olabilirsin." dedim bende işte şimdi yüzündeki gülümseme silindi. Tek kaşı alayla yukarı kalkınca belimde bir el hissettim. Timur söze girdi ardından "Hayatım arkadaşın mı?"
Timur'un sorusu üzerine yine yüzüne alaylı bir ifade yerleşti sanırım söyleyemeyeceğimi düşünüyor.
"Canım bu beyefendi Serdar, kendisiyle önce arkadaş sonra ise bir ara sevgili olmuştuk. Bahsetmiştim ya geçen görüştük diye hastaneye geldiğinde karşılaştık hani sonra görüşmek isteyince hayır diyemedim demiştim." konuşmamla yüzündeki kendinden emin ifade silindi.
Timur kim olduğunu anlayınca beni biraz daha kendine çekti. "Anladım canım madem içerde arkadaşlar var biz bekletmeyelim eski arkadaşını yılbaşında bu saatte geldiğine göre rahatsızlığı ciddi olsa gerek." diyerek onu yok saydı.
Serdar bozulsa da belli etmemeye çalıştı. "Aslında ben Aysa için gelmiştim. Nöbetçi olduğunu söylemişti. Bir bakayım yalnızdır nasılsa diye geldim." dedi pişkin pişkin.
Timur sinirle soludu "Gördüğün gibi yalnız değil. Şimdi izninle sevgilimle yılbaşına baş başa girmek istiyoruz." dedi resmen bile değil bildiğiniz kovdu. İyi de oldu. Serdar düşen yüzüyle birlikte hiçbir şey söylemeden arkasını dönüp gitti. Suçlu ifadeyle Timur'a döndüm tekrar, bu arada söylemden edemeyeceğim eli hala belimde ve beni ne kadar kendisine çektiğini şu an daha iyi anladım, bedenlerimiz arasında çok az bir mesafe var ve ben bunu fark etsem de geri çekilmedim. Kafamı biraz daha kaldırıp gözlerine baktım. Sanki o da farkında değil gibi yani ne kadar yakın olduğumuzun.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SON FLÖRT BÜKÜCÜ (Tamamlandı/Düzenleniyor)
Fiksi UmumHer gün iki yeni bölüm! Yoğun geçen hastane nöbeti sonrası otobüste, çocuklarının aralarını yapmak isteyen iki kadının muhabbetine kulak misafiri olup, bahsi geçen kızın birden fazla kişiyle konuştuğunu görünce müdahale etmek isteyen kızımız Asya il...