21

6.1K 267 18
                                    

"Asya, ben senin hayatında sıradan birisi olmak istemiyorum artık. Seni o halde görünce daha da iyi anladım ki sen benim hayatımda sıradan bir konumda değilsin ben seninle bir hayatı paylaşmak istediğime karar verdim senin o uyuduğun süre boyunca. Sensiz bir hayat istemiyorum. Asya hayatını benimle paylaşır mısın? Artık sen veya ben olmayalım, biz olalım mı?"

14 Ocak 02.09


Ellerimdeki elleri, gözlerimin içine bakan ve sanki ruhumu gören gözleri beni bir kitap gibi okuduğunu düşündürdü bana. İçimdeki karmaşayı da görmüş olacak ki az önce umutla bakan gözlerindeki ışık söndü yavaşça.


"Timur biraz erken değil mi bunun için?"


"Öyle, ben de öyle düşündüğüm için bekliyordum biraz daha tanıyalım birbirimizi diye ama dün olanlar bana bir şey gösterdi. Seni orada kaybedebilirdim. Benim mesleğim belli ve ben sana geç kalmak istemiyorum."


Sözleri beni çok heyecanlandırsa da aklımda hala bazı şüpheler var. Biz daha yeni tanıştık. Tamam, bir süredir konuşuyoruz ama bir insanı internet ortamından sana attığı mesajlarla tanıyamazsın ki.


Bir insanı ancak çevresine karşı nasıl olduğuna bakarak tanıyabileceğimi düşündüm ben her zaman. Ne biliyim bir kediye köpeğe karşı nasıl, gittiği restoran da garsona karşı nasıl ya da sokaktaki bir çocuğa karşı nasıl. Biz onunla yan yana hiç o kadar uzun zaman geçirmedik ki.


"Birbirimizi daha tam tanımıyoruz ki ya anlaşmazsak?"


İki elini de yüzüme yerleştirip gözlerimin içine baktı. Gözlerindeki inanç içimi titretti, ben ilk defa bir insanın gözlerine bakınca içini gördüm. Bu boş bir şey olamaz.


"Asya, sana söz veriyorum eğer söylediğin olur da anlaşamazsak sen istemiyorum dediğin an sorgusuzca tamam deyip hayatından çıkacağım. Sebebini bile sormayacağım. Azıcık bile olsa benden hoşlanıyorsan şu an onaylayıp hayatına alırsan eğer bir gün gelip Timur ben istemiyorum dediğin anda koşulsuz şartsız tek bir soru bile sormadan tamam diyeceğim. Ben sadece senden bu kadar etkileniyorken, hoşlanıyorken yarınımın ne olacağı bile belli değilken sana geç kalmak istemiyorum."


Daha da hızlanan yağmur, etrafın sessizliği, hızla atan kalplerimizle birlikte birbirine değen göğüslerimiz, yanaklarımdaki elleri, gözlerime bakan güneşe benzettiğim gözleri birleşip bana aydınlık günleri çağrıştırdı.


Uzun zaman sonra bir ilk yapıp yeniden o uçarı kıza dönüşmek istedim. Hislerimle hareket etmek. Biliyorum daha çok az tanıdığın bir insana hemen evet demek çok mantıksız ama ben yirmi yedimin sonlarında yine o hayatı hesapsızca yaşayıp pişman olmayan kız olmak istiyorum.


Üzüleceksem de bana baktığında gözlerinde güneşi gördüğüm adam üzsün istedim. Haklı, ben de ona geç kalmak istemiyorum. Şu an duygularım konuşmama izin vermeyecek kadar yoğun o yüzden onun cesur hamlesine karşı ben de cesurca bir hamle yapmak istedim.

SON FLÖRT BÜKÜCÜ (Tamamlandı/Düzenleniyor)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin