Herkese merhaba, lütfen yorum yapıp oy vermeyi unutmayalım...
Instagram ve Tiktok'ta "birbulutkalemi" kalemi olarak sayfamızı bulabilirsiniz.
"Akşam için hazırlan ve beni bekle. İşim bitince alırım seni." Deyip konuşmama bile izin vermeden uzaklaştı.
Banaysa arkasından havalı havalı yürümesini izlemek kaldı...
Şöyle bir eğilip üzerime baktım, bence gayet düzgün hazırlanmama gerek yok. Böyle de gidebilirim, zaten ben öyle çok lüks yerleri sevmem. Hem çok kasıntı oluyor hem de porsiyonları küçük hiç gelemem ben öyle yerlere aç kalıyorum. Şimdi üzerimdekilerle gayet de doyabileceğimiz bir yerlere gidebiliriz.
Neyse bu konuyu onunla konuşurum, eminim o da benim gibi düşünür. Şimdi onu beklerken ne yapsam bilemediğim için en iyisi onu odasında beklemek.
Yolumdan dönmeden odasına ilerledim bu yüzden. Odasına gelince de onun masasına oturup hep çantamda bulundurduğum kitabımı çıkarıp okumaya başladım.
Kitaba dalıp geçen zamanı fark etmedim ta ki Timur'un odaya gelmesine kadar. "Asya? Ben eve gidip hazırlanırsın diye düşünmüştüm." Dedi şaşırarak.
"Hazırım zaten, güzel değil mi üzerim?"
"Sen hep çok güzelsin de yemek deyince kadınların en az bir saat erkekleri bekletip hazırlanması gerekmiyor mu? Ben işin raconu bu sanıyordum. Ablam az bekletmedi eniştemi kapılarda."
"Yok öyle lüks gösterişli bir yerlere gitmeyelim, ben doymuyorum Timur azıcık yemek verip bir de üstüne bir sürü para itiyorlar çok saçma. Doysam gözüm görmez ama gidip o kadar para verip üstüne aç kalkmak bana kerizlik gibi geliyor. Diğer yerlere gitmek için de kombinim güzel bence. Ha ama bu demek değil ki başka zamanlar seni bekletmeyeceğim. Ya da yok ya ben bekletemem herhalde Timur dakik biriyim yani hiç geç kalmam ki."
"Asya, nefes mi alsan güzelim." Dedi bana yaklaşıp sarılarak, ben de bu hareketini karşılıksız bırakmadım tabii ki ellerimi omuzlarına koyup parmak uçlarımda yükseldim. Dudaklarım dudaklarına değmek üzereyken, "Sen bu kadar yakınımda olup nefesimi keserken, ben nasıl nefes alayım ki?" dedim.
Hafif gülerek uzaklaştı benden, derin bir iç çekip önce boynumu öpüp ardındansa sıkıca sarıldı yine.
"Sen bugün çok mu romantiksin acaba?"
"A aşk olsun, her zamanki halim benim." Omuzlarındaki ellerimi indirip biraz uzaklaştım ondan, "Hadi bir an önce gidelim çok acıktım. Gün boyu yemek yemek için fırsat bulamadım, çok kalabalıktı." Sözlerimi duyunca kaşlarını çatarak uzaklaştı benden.
"Neden önce söylemiyorsun Asya, bekle hemen üzerimi değiştireyim çıkalım. Seveceğini düşündüğüm çok iyi bir yer biliyorum yakınlarda."
"Tamam, sen giyin ben bekliyorum."
Onun odadaki lavaboya girmesiyle bende masanın üzerine bıraktığım kitabımı çantama koydum. Çok beklememe gerek kalmadan giyinmiş olarak çıkınca uzattığı elini tuttum. Birlikte arabalara gidince kendisininkini bırakıp benimle geldi o da.
Yolda onun tarifleriyle söylediği mekâna geldik. Çok haklı bayıldım buraya. Binanın bahçesini camlarla kapatıp içeriye katmışlar. Sanırım sonradan kapatılmış çünkü içeride yerler topraktan, masaların arasında ise ağaçlar vardı. Ağaçların üzerinden lambalar çekilmiş rengârenk yanıyor. Şimdi burada olmasak dizi seti sanabileceğim bir yer resmen burası.
Ben etrafa hayran hayran bakarken Timur elini belime yerleşip beni boş bulduğu bir masaya oturttu. "Çok güzel burası Timur!" diye konuştum heyecanla.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SON FLÖRT BÜKÜCÜ (Tamamlandı/Düzenleniyor)
Ficción GeneralHer gün iki yeni bölüm! Yoğun geçen hastane nöbeti sonrası otobüste, çocuklarının aralarını yapmak isteyen iki kadının muhabbetine kulak misafiri olup, bahsi geçen kızın birden fazla kişiyle konuştuğunu görünce müdahale etmek isteyen kızımız Asya il...