22

5.5K 247 35
                                    

14 Ocak

Timur'dan


Hayatımda ilk defa en nefret ettiğim iş olan evrakları gülümseyerek dolduruyorum. Bu da Asya'nın marifeti, hala inanamasam da biz resmen birlikteyiz. Çoğu erkeğin aksine Asya benim ilk sevgilim.

Ben bu yaşıma kadar hep kariyer odaklı yaşadım. Askeri lise ile başlayan serüvenim aynı şekilde MSÜ ile devam etti. Hedefimden şaşmamak içinse odağıma sadece mesleğimi koydum. Sonrası ise görevler derken hayatımda bir kadına hiç ihtiyaç duymadım.

Zaten ondandır ki annemin benim için uygun gördüğü kadınla konuşmayı kabul etmem. Yanlış da anlaşılmasın bu arada elbette ki amacım asla duygularla oynamak değil, sadece konuşup şu herkesin bahsettiği aşk gerçekten varsa ve ben ona karşı hissetseydim ilerisi olabilirdi. Yoksa kimseye durduk yere umut verip oyalayacak değilim ama işe bakın ki bu olayla kaderimdeki insanı buldum.

Asya'yı buldum...

Yine aklıma geldi ve işlerden uzaklaştım. Burada durdum ve onu düşünüyorum şaka gibi. Benim dikkatim öyle kolay kolay da dağılmaz ki.

Çalan kapı beni kendime getirdi, biraz da olsa uzaklaştım aklımdaki düşüncelerden. "Gel." Dememle içeri Yarbay'ın postası girdi.

"Komutanım Harun Yarbayım sizi acil odasında bekliyor." Dedi. "Çıkabilirsin geliyorum hemen."

Acil dediğine göre kesin görev geldi. Hayatımda yine bir ilk oldu ve görevin ne olacağını düşünmek yerine aklıma Asya geldi. İlk günden onu bırakmak istemsem de yâre olan aşkım vatanıma olanla kıyaslanamaz bir yerde. Hem bir adam önce vatanını sevecek ki yârini de vatanı gibi sevip sayacak ve koruyacak.

Aklım yine ona kaymadan Yarbay'a gitsem iyi olacak. Dosyaları şöyle bir toplayıp masamın üzerine düzgünce koyup çıktım odadan. Yarbay'ın odasına gelince postası beni bekletmeden içeri aldı hemen.

"Komutanım, görev mi var?"

"Gel Timur otur, konu biraz uzun." Demesiyle sözünü ikiletmeden masasının önündeki koltuklara oturdum. Yarbay da elinde birkaç dosya ile masasından kalkıp karşıma oturdu.

"Kurt'u duydun mu hiç?"

"Duymaz mıyım komutanım, tüm askeriyede başarılarından bahsediliyor."

"Güzel, onunla ortak bir göreviniz var."

"Nasıl yani komutanım? Kurt hep yalnız çalışır."

"Normalde evet ama bu Maho ile ilgili." Demesi vücudumda elektrik çarpmış gibi bir his bıraktı. Yıllardır aradığım adam uzun zaman sonra ortaya çıkmaya karar verdi demek ki.

"Komutanım Maho uzun zamandır yoktu. Sahadan kimse ulaşamamıştı."

"Öyleydi, sonunda saklandığı delikten çıkmaya karar vermiş ama bu sefer işler hiç iyi değil."

"Neler oluyor komutanım?"

"Kurt'un yanına sızdığı kırmızı bültenle aranan bir adamla iş birliği yapmaya başlamış. Adamın kimliği gizli o Kurt'un işi o yüzden o bilgiye vakıf değilim ama Maho onunla iş birliği yapıp Türkiye' ye büyük bir saldırı yapma niyetinde. Hardal gazı üzerine çalışmalar yapan bir adam var. Detaylar henüz gelmedi araştırmalar devam ediyor. Bilinen ilk kimyasal silah olsa da o hali üzerine fazlaca deney yapıp geliştirmiş bu adam ve Maho'nun bir şekilde ondan haberi olmuş."

SON FLÖRT BÜKÜCÜ (Tamamlandı/Düzenleniyor)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin