28 Aralık Çarşamba
Aferin Asya yapılacak iş mi şimdi bu yaptığın. Kaç dakika geçti adamda hala tık yok. Ben de konuşamadık ne desem ki...
"Timur? İyi misin?"
"Ben, iyi miyim? Evet, evet iyiyim neden?"
"E kitlendin kaldın ondan, tam 4 dakikadır konuşmadan ekrana bakıyorsun."
"Affedersin, ben bir an ne tepki vereceğimi şaşırdım. İlk defa böyle bir şey söylendi bana."
Şapşalım ya! "Neden ki acaba? Çok güzel gülüyorsun sen." Yine o mükemmel gülümsemesini sergiledi bana. Evet arkadaşlar lise zamanlarına dönüp "Gülme be adam. Canıma kastın mı var." dememek için zor tutuyorum kendimi.
"Asya, yapma kes şunu. Sen böyle konuştukça ben ne diyeceğimi bilmiyorum."
"Nasıl ya, sen yakışıklı adamsın. Yakışıklı olmasan bile gülüşün çok güzel eminim bu şekilde bir sürü bir sürü iltifat duymuşsundur."
"Asya ben hayatımın orta okuldan sonrasını askeri liseye gidip oradan da aynı şekilde MSÜ'de geçirdim. Tanıdığım kızlar oralardaki devrelerimdi. Onların da çok azı kız gibiydi hepsi ezilmemek için bir yerden sonra erkek gibi davranamaya başlıyor. Çalışmaya başlayınca da o dağ senin bu dağ benim gezdim durdum. Kızlarla aram iyi olsa sence annemin evlenmem için ayarladığı kızla görüşür müyüm?"
"Ayy Timur o zaman iyi ki benimle tanışmışsın. Merak etme ben seni alıştırırım. Ben biraz düşündüğünü anında söyleyen bir insanım, sen de güzel gülüyorsun ben bunu gördükçe söylerim yani."
"O sorun değil de. Birden sana aşık olurum dedin."
"E ama olurum Timur. Yalan mı söyleyeyim."
Biraz fazla mı oldu bu açık sözlülük olayı sanırım onu utandırdım. Kafasını eğip gülmemek için dudağını ısırması, ne yapacağını bilemeyip önce çenesini kşıyıp sonra saçlarını karıştırması Allah'ım sana geliyorum.
"Yok söyleme tabi de. Ne biliyim bu da söylenmez sanki biraz tereddüt ederim ben yani ya sen beni sevmezsen diye mesela, önce ondan emin olup ona göre söylerim.""Timur 'cum kaç yaşına gelmiş insanlarız. Duygularımızı neden gizleyelim. Ben sana aşık olursam söylerim, bu sen de bana karşı bir şey hissedeceksin anlamına gelmez ki. Asıl saklayıp duygularımızı yaşamazsak sıkıntı. Duygularımızı bastırmamalıyız. Çoğu psikolojik problemin altındaki sorun duygularımızı bastırmamız."
"Asya sen çok başka bir kadınsın gerçekten. Her geçen gün sana daha fazla hayran oluyorum."
"Yaa teşekkür ederim Timur. Çok kibarsın."
"Kibarlık için değil gerçek düşüncelerim bunlar."
"Olsun, racon budur teşekkür edilir."
"Asya, bir şey sormak istiyorum ama yanlış anlarsın diye de biraz çekiniyorum."
"Sorabilirsin tabi ki neden çekiniyorsun."
"Sende farklı bir izlenim bırakmak istemediğim için."
"Sorun değil az çok tanıdım seni rahat ol. Sorabilirsin sorunu."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SON FLÖRT BÜKÜCÜ (Tamamlandı/Düzenleniyor)
General FictionHer gün iki yeni bölüm! Yoğun geçen hastane nöbeti sonrası otobüste, çocuklarının aralarını yapmak isteyen iki kadının muhabbetine kulak misafiri olup, bahsi geçen kızın birden fazla kişiyle konuştuğunu görünce müdahale etmek isteyen kızımız Asya il...