Elizabeth's P.O.V.
''Doe het Lizz.'' ''Nee Vanessa dit slaat nergens op. Ik doe het niet.'' ''Druk nou maar op die knop. Het is maar voor de grap. Wie weet win je hehe.''
Mijn vriendin Vanessa en ik zaten achter mijn laptop. De hele middag zaten we al op Youtube One Direction filmpjes te kijken. En net kwamen we via een link, in een reactie op een filmpje, op een site. 'Win a date with one member of One Direction!'. We klikte er voor de grap op en nu vond Vanessa dat ik serieus mee moest doen.
''Kom op! Dit is toch lachen. Je hoeft alleen maar 1 van hen te kiezen en je naam, adres + land in te vullen en als je wint krijg je een brief. Je wint deze wedstrijd toch niet gek. De kans is 1 op... miljard?'' Vanessa en ik schoten in de lach. ''Ja je hebt gelijk. Waarom niet. Alsof ik dit ga winnen.''
Nog na-lachend vulde ik mijn gegevens in en koos mijn favoriet. ''Zayn Malik eh? Heeft mijn vriendin een voorkeur? Je klikte er wel heel snel op voor een One Direction fan.'' Vanessa stootte me aan met haar elleboog en wiebelde haar wenkbrauwen. Zij is geen One Direction fan. Ze neemt niet eens de moeite om er naar te luisteren. Al heb ik haar al 100x vertelt dat ze geweldig zijn en dat ze hen een kans moest geven.
''Ssh! En om antwoord te geven op je vraag: Ja ik heb een voorkeur voor Zayn Malik. Hij is gorgeous.'' Ik glimlachte bij de gedachte aan hem. Oh Zayn wat zou ik wel allemaal niet doen om jou te ontmoeten. Je lach, je ogen, je haar, je sexy lijf, je... alles? Je bent gewoon amaZayn.
''Hallo aarde aan Lizz?'' Ik werd door Vanessa uit mijn gedachten gesleurd. ''Man je zit nog net niet te kwijlen. Denk je soms aan Zaynie babyyy? Oh Zayn zoen me! *mwah mwah*'' Vanessa maakte zoen geluiden bij wat ze zei. ''Shut up! Ja ik dacht aan Zayn. Heb je hem wel is gezien! Hij is een god.''
Ik leunde mijn hoofd op mijn hand die steunde op mijn elleboog. Ik kauwde op mijn pink terwijl ik met mijn andere hand Zayn Malik bij Google afbeeldingen intypte. ''See for yourself.'' zei ik met een grijns toen ik Vanessa's mond zag open vallen.
''O.M.G! Oke, ik zeg niets meer. Hij is een god. Wie zitten er nog meer in deze band!? Show me!'' Ze schudde me door elkaar. ''Oke, oke rustig! Uhm je hebt Niall Horan, Liam Payne, Louis Tomlinson en Harry Styles.'' Ik typte als eerste Niall Horan in. ''Oke wat. Wat. Wat. Wat!? God number 2! Nu nummer 3 graag.'' Ik typte Liam Payne in. ''Wat is hier aan de hand! Bestaat deze hele band uit modellen ofzo?'' Ik typte Louis Tomlinson in. ''Nu weet ik zeker dat je me in de zeik neemt. Ja, stop maar. Ik geloof er niks meer van.''
Ze lachte en wilde Google weg klikken, maar ik sloeg haar hand weg. ''Ik neem je niet in de zeik! Dit is echt. Dit is de harde waarheid. Nu is er nog 1 iemand over.'' Vanessa haalde haar schouders op, nog steeds niet gelovend wat ik zei, en ik typte Harry Styles in. Haar blik was kostelijk. Haar mond zakte letterlijk een meter open.
''Uh... eh... wat?'' Was het enige wat eruit kwam. Ik schoot in de lach en haalde met mijn hand haar haar door elkaar. ''Pretty amazing huh?'' lachte ik. ''Pretty amazing? FABULOUS! Híj is pas een god. O.M.G. Dit is hét perfecte voorbeeld van mijn smaak over jongens. Lizz... Ik ben verliefd.''
Ze staarde met open ogen naar de afbeelding die ik had aangeklikt. Ik schoot weer in de lach. ''Forget it. Ik probeer al 2 jaar hen te ontmoeten, maar zonder succes. Ik heb de hoop ondertussen opgegeven dus begin er maar niet aan.'' Ik klopte mijn vriendin op haar schouder en ging staan om mezelf uit te strekken.
''Hmm, ik denk dat je gelijk hebt. Het is beter dat ik me hier niet laat in slepen'' Ze lachte en ging ook staan. ''Wanneer is eigenlijk de deadline van die wedstrijd over One Direction?'' vroeg ik aan haar. ''Er stond 21 maart. Dus ik denk dat je dan ook de brief in je brievenbus krijgt. Het is nu 13 februari dus nog even wachten.'' ''Ja ha-ha. Alsof die brief in mijn brievenbus terecht komt uit alle meiden van de wereld.''
Ik rolde mijn ogen en plofte neer op mijn bed. ''Je weet het nooit. Misschien ontmoet je de andere 4 winnaars ook wel.'' Vanessa haalde haar schouders op en ging op mijn zitzak zitten. ''Hou er nou maar over op crazy person. Dit is on-mo-ge-lijk.'' Ik draaide mezelf om naar haar en rolde weer met mijn ogen. Ze lachte en zei: ''Alles kan.''
Ik gooide een kussen naar haar hoofd en begon na te denken. Misschien, als nou die brief in mijn brievenbus valt... En dan?
-----------------------------------------
Zo, dit was het eerste stuk. :) Sorry dat het zo kort was! Dit was even proberen.
Vote/fan/comment? :)
Ik beloof dat ik langere hoofdstukken ga doen!
xxxx
~Kelly
JE LEEST
Love & Revenge (A Dutch One Direction Fanfic)
FanfictionElizabeth Thompson, een 17 jarige meid en een grote fan van One Direction. Ze woont en studeert in de grote stad Amsterdam samen met haar beste vriendin Vanessa Jackson. Ze hebben engelse achternamen door hun engelse tiener ouders. Samen zijn zij ac...