-Het meisje op de afbeelding is Vanessa-
Vanessa's P.O.V.
O mijn god. We zaten met ze alle naar Lizz en Zayn te kijken. Ze stonden heel dicht bij elkaar en waren bijna aan het zoenen! O mijn god!! Wacht, wat doet Zayn? Opeens stopt hij? Nu fluistert hij iets.. en nu rent hij weg!! What the hell? Lizz draait zich nu verschrikt om naar ons en ze rent weg. Oh nee, met tranen in haar ogen.
Ik draaide me om naar de rest. "Jongens, ik ga erachter aan." Iedereen knikte behalve Harry. "Dan ga ik mee. Ik laat je niet alleen hier." Hij glimlachte en ik bloosde. "Kom we gaan." Harry pakte mijn hand en ik schrok een beetje van het gevoel dat ik door mijn lijf kreeg. Wat is dit?
"Waar zou ze heen zijn gerent?" vroeg ik toen we bij de bar stonden. Harry haalde zijn schouders op en de bartender schraapte zijn keel. We keken om naar hem en hij wees naar de deur. Ik wilde dankjewel zeggen, maar hij liep alweer weg. We duwden iedereen die in onze weg kwam opzij. En... Harry liet geen een keer mijn hand los. Niet dat ik dat een probleem vond.
"En nu?" vroeg ik toen we buiten stonden. Weer haalde Harry zijn schouders op en ik gaf een zucht. "Ze kan overal zijn." "Ik denk niet dat ze de kant van alle andere drukte is opgegaan. Tenminste daar ga ik van uit. Ze zag eruit alsof ze alleen wilde zijn. Dus zullen we die kant op gaan?" Harry wees naar rechts waar alleen maar donkere flatten stonden en ik knikte. "Jij weet de weg hier hopelijk?" Hij grijnsde en knikte. "Jup, ik had hier niet zover vandaan een flat met Louis."
"Nu niet meer?" vroeg ik toen we liepen. "Nope. Het werkte niet echt meer." Ik zei verder niets meer en we kwamen langs een parkje. Er zaten 2 mensen op een bankje wat er stond. We liepen wat dichterbij en zagen dat het Zayn en Lizz waren. Ik tikte Harry aan en gebaarde dat hij stil moest zijn. We gingen achter een boom staan zodat we ze net konden horen.
"Zayn?" "Ja?" "Wat als het nou niet zoals de vorige keer afloopt?" fluisterde Lizz. Zayn zag eruit alsof hij hoop kreeg. Lizz draaide haar hoofd weg, maar hij draaide haar hoofd weer terug. "Dat zou ik geweldig vinden." Hij kuste haar! Dit is te schattig. Ik sloeg uit blijdschap Harry in zijn maag. "Oef!" riep hij net even te hard. Zayn en Lizz draaide zich om en ze zagen ons. "Uh heyyy.." mompelde ik met een licht stemmetje. Ik gaf een stap naar achteren om achter de boom vandaan te komen, maar knalde toen tegen Harry aan. Aangezien hij nog gebogen stond door die klap op zijn buik, viel hij om en nam hij mij mee. Ik hoorde Lizz en Zayn in de lach schieten.
''Eh.. sorry.'' mompelde ik. Ik lag op Harry en onze gezichten waren millimeters van elkaar af. Ik bloosde door deze afstand. Harry zag het en grijnsde. ''Of je bloost nu door mij of je krijgt het warm van mij. Kies maar.'' Hij gaf een knipoog en ik werd nog roder. ''Ik ga niet kiezen, want ze kloppen allebei niet.'' zei ik terwijl ik hem niet probeerde aan te kijken. In mijn ooghoek zag ik hem weer grijnzen.
''Haal die grijns van je gezicht Styles.'' ''You love it.'' ''Echt niet'.'' Ik beet op mijn lip om een glimlach te onderdrukken, maar faalde verschrikkelijk. ''Niet je glimlach verbergen. Hij is zo leuk.'' fluisterde Harry. ''Je mag niet liegen.'' fluisterde ik terug terwijl ik hem weer aankeek. ''Maar wat nou als ik niet lieg?'' ''Dan, bedankt voor het compliment leugenaar.'' Hij grijnsde weer en deze keer glimlachte ik wel.
''Kijk, veel beter. Die zie ik graag.'' Ik rolde lachend mijn ogen en hij staarde me aan. Ik stopte met lachen en keek hem met een serieus gezicht aan. Het viel me op dat zijn ogen veel groener en mooier waren van dichtbij. Zijn perfecte gezicht en die geweldige bos krullen. The curls get the girls. Jup, dat klopt voor mij. Ik had geen idee dat we zo dichtbij waren totdat we bijna aan het zoenen waren. ''Uhm, ik kan beter nu van je af gaan.'' zei ik en ik voelde de 'genantheid' in de lucht als dat alleen al een woord is. Harry schraapte zijn keel. ''Jup. G..goed plan.'' Ik knikte en stond snel op. Awkward.
JE LEEST
Love & Revenge (A Dutch One Direction Fanfic)
FanficElizabeth Thompson, een 17 jarige meid en een grote fan van One Direction. Ze woont en studeert in de grote stad Amsterdam samen met haar beste vriendin Vanessa Jackson. Ze hebben engelse achternamen door hun engelse tiener ouders. Samen zijn zij ac...