Hoofdstuk 21

547 43 13
                                    

Sorrrryyy alweer! Het heeft veel te lang geduurd, maar ik ben druk bezig met leren en van alles! Over twee weken heb ik tentamens en daarna update ik sneller hopelijk! Ik heb besloten dit een lang hoofdstuk te laten worden.

Enjoy!

----------------------------------------------------------------------

Harry's P.O.V

Ik klopte drie keer op de deur van Tony. Ik hoorde een vage "Kom binnen" en haalde de deur open. Een man, waarschijnlijk Tony, keek op van zijn computer en wees met een beleefd gebaar naar de stoel tegenover zijn bureau.

Ik nam plaats en Tony keek me vragend aan. "Kan ik je helpen?" vroeg hij met een non-geinteresseerde toon. "Uhm eigenlijk wel. Mijn naam is Harry Styles en mijn vriendin Vanessa Jackson was hier een tijdje geleden. Klopt dat?"

Toen ik Vanessa's naam noemde keek hij verrast. "Ja dat klopt. Waarom wil je dat weten?" Ik keek naar mijn handen en schraapte mijn keel. "Vanessa die is.." Ik wist niet zeker of ik het moest vertellen en of Tony te vertrouwen was, maar misschien kan hij me helpen.

"Vanessa is die dag verdwenen. Ze is meegenomen door één van uw medewerkers." Tony keek van geschrokken naar beledigt. "Wat bedoeld u door één van míjn medewerkers?"

"Zoals ik dat zeg. Ik heb geen bewijs, maar het is waar." "Waar haal je deze onzin vandaan? En door wie is Vanessa dan "meegenomen"?" Tony hield zijn handen in de lucht en maakte aanhalingstekens met zijn vingers bij het woord meegenomen. Hij maakte me heel pissig.

"Luister maat, Vanessa zit in de problemen en ik probeer haar te helpen en je werkt niet echt mee. Alleen als jij me vertelt wie die Roy is en waar hij leeft laat ik je met rust." zei ik met een dreigende toon terwijl ik hem aanwees.

Tony keek me met grote ogen aan. "Dus het is Roy? En waarom zou ik die privé informatie aan jou geven? Misschien is dit wel allemaal gelogen." "Ik geef je 10.000 euro als je met de informatie geeft." Blijkbaar had ik zijn intresse gewekt, want hij gaf me een korte glimlach.

"Ik denk dat we een deal hebben. Wanneer ontvang ik dit geld?" vroeg hij terwijl hij de informatie op schreef. Ik griste het briefje uit zijn handen voordat hij het kon geven. "Als Vanessa veilig is." En met dat liep ik zijn kantoor uit richting mijn gehuurde auto.

~~

Elizabeth's P.O.V

Mijn hart klopte in mijn keel terwijl Paul en ik naar zijn auto aan het rennen waren. We vlogen in de auto en Paul keek op zijn mobiel om de locatie te checken. Hij zette de navigatie van zijn auto aan en stelde het adress in.

"Weten die mensen zeker dat Vanessa daar is?" vroeg ik eindelijk na een lange stilte in de auto. "Vertrouw me Elizabeth. 'die mensen' zoals jij ze noemt, zijn mijn oude collega's van de FBI." Ik keek Paul verrast aan. FBI? Zat Paul in de FBI?

Verder vroeg ik niks meer. Ik was te nerveus. We konden van alles aantreffen daar. Ik hoop dat Vanessa oke is. "We zijn er bijna." zei Paul met een harde blik. Ik knikte ookal keek Paul naar de weg. "Luister heel goed. Ik wil dat je in de auto blijft als ik naar binnen ga. Als je vind dat ik te lang weg blijf, bel je dit nummer."

Paul pakte zijn mobiel en gaf het aan mij. Ik toetste het nummer in wat er in beeld stond. Ik was het niet eens met hem om niet naar binnen te gaan, maar Paul is hier de expert en ik niet.

~~

Zayn's P.O.V

Ze kwam haar excuses aanbieden. Wie denkt ze wel niet wie ze is? Ze heeft lang genoeg de tijd gehad en dat kiest ze de tijd wanneer ik er klaar mee ben. Ben ik er eigenlijk wel klaar mee? Wil ik haar niet meer?

Love & Revenge (A Dutch One Direction Fanfic)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu