Hoofdstuk 9

842 31 0
                                    

Elizabeth's P.O.V.

Ik stond voor een van mijn grootste dromen. Iets waar ik al mijn hele leven naar toe wou. Pleasure beach blackpool. Het grootste attractiepark van Engeland. Het had bijna 60 attracties! Ik weet niet wat het is, maar ik heb mijn hele leven al iets met pretparken. Dat is gewoon 1 van mijn favorieten dingen. Vooral achtbanen.

"Jongens. Ik weet niet wat ik moet zeggen!" Ik stond met mijn handen voor mijn mond. Mijn ogen wijd open en te staren naar de grote achtbanen die boven het park uitstaken. "Volgens mij is ze in shock!" riep Louis. Ik keek hem lachend aan en schudde mijn hoofd. "Heel erg bedankt mensen. Dit is echt geweldig!" Ik gaf iedereen een knuffel en Vanessa als laatste.

"Dit was jou idee hè?" zei ik met een bigsmile. "Natuurlijk! Wie weet anders je geheime liefde voor achtbanen." Ik gaf haar een tik tegen haar arm en daarna nog een knuffel. "Pff geheime liefde nog wel. Dankje Vanes!" Ik draaide me weer om naar de rest. "Zullen we?" Ik hoefde niets meer te zeggen, want iedereen rende al naar de kaartenverkoop. Zayn kocht natuurlijk voor mij een kaartje.

"Zijn jullie niet bang om herkend te worden?" vroeg Natasha toen we de kaarten hadden. De jongens schudde hun hoofden. Liam antwoordde: "We hebben een deal gemaakt met de eigenaren over de telefoon. Ze weten dat we hier zijn en ze zeiden dat er overal bewakers waren."

"En we hebben onze eigen bodyguards. Ze lopen hier ook ergens rond. We hebben ook onze zonnebrillen mee. Je verbaasd je er nog over hoe goed dat werkt!" zei Niall glimlachend. De jongens pakten toen gelijk hun zonnebrillen en zetten die op. "Nu kunnen we." zei Zayn en hij sloeg zijn arm om mijn middel.

We liepen al eerste naar een grote zwarte achtbaan. Daar stond de kortste rij. "Ik vraag me af waarom er zo'n korte rij staat." zei Vanessa. Harry mompelde iets wat we niet konden verstaan. Ik keek Vanessa aan en ze rolde haar ogen. "Harry wat zei je?" vroeg ik expres. Zijn hoofd schoot omhoog. "Ik zei: misschien omdat het rot dingen zijn." Vanessa keek verbaasd om naar hem.

"Wat bedoel je? Achtbanen zijn top." Hij keek haar aan alsof ze een IQ van een banaan had. "Laat maar zitten." mompelde hij. Vanessa gaf een zucht en keek mij aan. Ik haalde niet-wetend mijn schouders op en ze gaf weer een zucht.

~~

Het was nu half 5. Om 6 uur ging het park sluiten. Tot nu toe hebben we niet veel last van fans gehad. We hebben een paar keer maar moeten stoppen voor foto's en/of handtekeningen. Soms splitsten we op in groepjes. Aangezien we niet altijd hetzelfde wilden. Vooral Harry. We zijn erachter gekomen dat hij bang is voor achtbanen. Ik denk dat de jongens dat al wisten. Ik vind het vreemd dat ik als fan dat nooit heb geweten.

"Het wordt nu wel lekker rustig." zei Eleanor toen we met een suikerspin op 2 bankjes zaten. "Inderdaad. Er lopen alleen nog een paar gezinnen rond. Geen fans zo te zien." Danielle zei het met een opgelucht gezicht. Ik denk niet dat ze onderbrekingen van fans zo leuk vind.

"Hey! Niall! Dat is mijn suikerspin! Eet je eigen suikerspin! riep Natasha opeens. Ik draaide me om naar hun en zag dat Niall een stuk suikerspin van Natasha gestolen had. "Mar die s op!" mompelde Niall met zijn mond vol. Natasha rolde haar ogen en Niall grijnsde. "Sorry baby. Ik heb honger."

"Je hebt altijd honger Horan. Hungry Horan! Zo moesten ze jou noemen." We schoten in de lach en Niall sloeg zijn armen over elkaar. "Het was maar een grapje Nialler. Hier, je mag mijn suikerspin." glimlachte Natasha en ze gaf de suikerspin en een zoen op zijn mond. Hij glimlachte weer en begon aan de suikerspin.

Opeens ging Zayn rechtop zitten. Hij pakte zijn mobiel en checkte de tijd. "Lizz! Kom mee ik moet je iets laten zien!" Hij pakte mijn hand en stond op. Ik schrok me dood en keek hem en de rest verbaasd aan. Ze zaten allemaal te grijnzen en weg te kijken. Zayn keek helemaal nerveus. "Wat is er aan de hand?" zei ik met een verbaasde toon. Ik kreeg geen antwoord en ik werd door Zayn door het park gesleurd.

Love & Revenge (A Dutch One Direction Fanfic)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu