Elizabeth's P.O.V.
Er gaat van alles door me heen. Ik ben super blij, maar ook weer totaal niet. Dit is de kans waar ik al 2 jaar op zit te wachten. Hoe kan nou precies ik dit winnen. Van alle meiden over de wereld win ik een date met Zayn malik. Wat moet ik doen?
"Hoe ga je dit aan hem vertellen?" vroeg Vanessa toen we op de bank in de woonkamer zaten. "Ik hoef het hem niet te vertellen, want ik ga niet." Ik staarde voor me uit zonder emotie. "Ja doei. Hou iemand anders maar voor de gek. Jij gaat echt wel." Vanessa keek me aan alsof ik niet goed was. Ik gaf een zucht en hield mijn hoofd in mijn handen vast.
"Ik weet het. Ik wil ook mega, ultra, super graag, maar dit kan ik Roy toch niet aan doen? Wat moet ik zeggen? Hey Roy! Ik heb een date met een beroemde popster! Doei!" "Nee natuurlijk zeg je dat niet zo. Maar kom op Lizz! Dit is Zayn Malik! Hallo? One Direction!" "I knowww!! Wat moet ik nou Vanes? Ik wil Zayn super graag ontmoeten. Laat staan een date! Maar ik heb een vriendje."
Vanessa gaf een zucht en dacht even na. "Je kunt hier niet over liegen. Leg het hele verhaal aan hem uit. Zeg gewoon dat je hieraan mee deed voordat je Roy leerde kennen en dat je fan van One Direction bent. Hij snapt dat heus wel." Ze gaf me een schouder klopje en ik gaf weer een zucht. "Ik zal wel moeten. Ik sms hem zometeen wel dat ik morgen met hem wil praten." "That's my girl." lachte Vanessa en ze stond op.
"Nou als je het niet erg vind, ik ga slapen. Morgen moeten we weer werken. Jij kunt beter ook gaan slapen." Ik knikte en stond ook op.
"Weltrusten Lizz." "Weltrusten Vanes." zei ik en ik plofte neer op mijn bed denkend aan Zayn en Roy. Snel stuurde ik Roy een sms en viel in slaap.
~~
"Oké damens, dat was het voor vandaag. Zie jullie morgen. Dag!" "Dag Emma! Tot morgen!" riepen Vanessa en ik tegelijk naar onze baas.
We werken al bij de Bijenkorf sinds we uit het weeshuis zijn gezet. Emma Klein is onze baas. Ze is heel aardig en geeft ons vaak een fooi. Ze weet bijna alles van ons verleden en gedraagt zich daarom als een soort moeder naar ons.
"Gelukkig zijn we klaar. Mijn benen hielden het niet meer!" zei Vanessa met een opgelucht gezicht toen we buiten stonden. "Ik leef met je mee vriendin. Kom we gaan terug naar huis. Roy komt over een uur." We liepen terug naar ons appartement en ik zat na te denken. Hoe zal Roy dit opvatten?
~~
"Lizz schiet eens op! Je zit al een uur in de douche! Roy komt over... 5 minuten hoor!" riep Vanessa vanaf beneden aan de trap. "Ja ik kom eraan! Chill." Ik lachte in mezelf en föhnde snel mijn haar droog en stijl.
"Ben klaar! Precies op tijd." zei ik toen ik weer beneden stond. Vanessa schudde lachend haar hoofd en ze schrok van het geluid van de deurbel. "Dit zal Roy wel zijn. Succes, ik ga wel even naar starbucks." Ik knikte naar Vanessa en haalde de deur open.
"Hey Lizz!" zei Roy en hij gaf me een kus. "Later Lizz, later Roy. Ik ga koffie halen!" riep Vanessa en ze liep de deur uit met haar tas. Roy keek verbaasd, maar zei niets.
"Kom erin. Ik moet wat vertellen en laten zien." Ik liet Roy naar binnen en beet op mijn lip toen hij niet keek. "Ja, wat is er zo belangrijk? Je liet me schrikken met dat smsje." zei Roy bezorgt en hij plofte neer op de bank. Ik nam plaats naast hem en zei: "Nou, ik ben fan van One Direction."
Ik stopte even en Roy schoot in de lach. "Wilde je me dat vertellen? Daar hoefde je me toch niet voor laten komen Lizz!" Ik schudde mijn hoofd. "Nee, laat me uit praten. Ongeveer een maand geleden deed ik mee aan een wedstrijd. Bij die wedstrijd kon je een date winnen met 1 lid van One Direction. Vanessa zei dat ik mee moest doen en voor de grap heb ik dat gedaan. Ik heb dat gedaan, omdat ik dacht dat ik toch niet ging winnen..."
JE LEEST
Love & Revenge (A Dutch One Direction Fanfic)
FanfictionElizabeth Thompson, een 17 jarige meid en een grote fan van One Direction. Ze woont en studeert in de grote stad Amsterdam samen met haar beste vriendin Vanessa Jackson. Ze hebben engelse achternamen door hun engelse tiener ouders. Samen zijn zij ac...