BÖLÜM İTHAFI: kitapbysu01
"Bir daha buraya gelmemen konusunda seninle anlaştığımızı sanıyordum?"
Franco köşedeki içki büfesine yürürken üvey annesine ters bir bakış attı. Kadın bu bakıştan sonra huzursuz olmuş gibi oturduğu yerde kıpırdandı.
Lorenna uzun boylu ve oldukça alımlı bir kadındı. Yüzünde, daima eksik olmayan zarif bir makyaj ve kibirli bir ifade olurdu. Kaşları kusursuz bir şekilde alınmış, ruju görüntüsünü tamamlamıştı. Pahalı ve tasarım kıyafetler giyiyor ve harcadığı paranın her kuruşunun hakkını veriyordu. Tıpkı bugün giydiği etek bluz gibi...
Eteğinin yırtmacı ve yaka açıklığı mütevazılık derecesindeydi, ancak bir erkeği ona bakmaya cezbedecek kadar cüretkârdı. Uzun zamandır Franco'yu cezbetmekten oldukça uzaktı tabii. Doğrusunu söylemek gerekirse en başından beri...
"Biliyorum ama başka nereye gideceğimi bilemedim Franco. Yardımına ihtiyacım var."
Franco tombul bir kadehe viski doldurarak yarısını bir dikişte içtikten sonra üzerine bir parmak daha doldurdu. Kadının onu ilgiyle izlediğinin farkındaydı. Sonuçlarının kötü olacağını bildiğinden ona özellikle teklif etmiyordu çünkü; Lorenna uzun zamandır tedavi gören bir alkolikti. Ayrıca ne zaman içse mantıksız şeyler yapmaya eğilimliydi.
"Kendini tehlikeye atacak kadar önemli olan şeyi merak ettim."
"Konu Sara. Başı dertte."
"O, iyi mi?" Franco ona ciddi bir bakış attı.
"Pek sayılmaz. Nereden başlayacağımı bilmiyorum. Kızımı artık tanıyamıyorum. Geçen gün gizlice Antonio'nun çalışma odasına girmiş. Sanırım bilgisayarından bazı önemli belgeleri kurcalamış. Babanın bu konuda ne kadar hassas olduğunu bilirsin. İşlerine burnunun sokulmasından nefret eder."
"Anlamıyorum. Sara bunu neden yapsın ki?"
"Sara'yı tanıyorsun. Normalde asla böyle bir şey yapmazdı." Franco başıyla onaylayınca hızla devam etti. "Baban bir şeylerin peşinde olduğunu düşünüyor. Onun için önemli belgelerin kopyasını almış olabileceğini söyledi. Ah, Franco! Öğrendiğinde onu görmeliydin. Öfkeden küplere bindi."
Franco'nun gözleri kuşkuyla kısıldı. Sara da ailenin geri kalanı gibi babasının pis işlerinden az çok haberdardı, ancak bunlar şimdiye dek genç kızın hiç umurunda olmamıştı. Şimdi neyin değiştiğini merak ediyordu.
"Onunla konuştun mu? Nedenini sana anlattı mı?"
"Hayır. Doğrusunu istersen onunla konuşmaya hiç fırsatım olmadı. Ama ona bunu kimin yaptırdığıyla ilgili bir fikrim var." Franco cevap vermeyince, "O kadın." diye bitirdi cümlesini.
Kelime bir süre odanın duvarlarında yankılanarak havada asılı kaldı. Franco yavaşça ona doğru döndü. İçten içe cevabı bilse de, "Hangi kadın?" diye sormaktan kendini alamamıştı.
"Şu otelci sürtük!" Lorenna kelimeyi tükürürcesine söylemişti. "Daniella Lombardi."
Kadının Daniella'dan küçümsercesine bahsetmesi Franco'nun hiç hoşuna gitmedi. Yine de tepki vermeden önce bekledi. Önce neler olup bittiğini öğrenmeliydi.
Franco, "Saçmalık!" diye tıslarcasına güldü. "O kadının Antonio'nun işleriyle ne gibi bir ilgisi olabilir?"
"O uğursuz kadın kasabaya geldiği güden bu yana ailemizde huzur kalmadı. Ne kadar masum görünürse görünsün, başından beri bir şeylerin peşinde olduğunu anlamıştım. Sara'yı da kötü etkiledi. Yoksa evden kaçar kaçmaz neden soluğu onun yanında alsın?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SABIKALI (FRANCO) TAMAMLANDI
RomanceBir Sage Taylors romanı... Kasabaya yeni taşınan Daniella bir beladan kaçtığını düşünürken kendini başka bir belanın ortasında bulur. Amacı ailesine ait eski bir oteli işletmek ve geçmişin kirli anılarını geride bırakmaktır. Ancak hayat ona en kötü...