15.BÖLÜM: Korku

1.4K 285 228
                                    

Bölüm İthafı: fulltimeparadise


"Neden burası?"

"Ne dedin? Seni duyamıyorum?"

"DİYORUM Kİ, BULUŞMAK İÇİN NEDEN BU KADAR GÜRÜLTÜLÜ BİR YERİ SEÇTİN?"

Bas ağırlıklı Tekno müzik o kadar yüksekti ki, Luigi söylediklerini duymakta güçlük çekiyordu. Ağabeyi arkasına bakmadan kalabalığın arasından ilerlemek için kendine yol açarken Daniella'nın tek yapabildiği onu elinden geldiğince hızlı takip etmekti. Çünkü onu bir kez kaybettiğinde bu mahşer alanı gibi yerde bulması imkansız olacaktı.

Çiftleşmek üzereymiş gibi görünen yapışık bir çifte çarpınca özür diledi. Ama umurlarında değilmiş gibiydi. Özür dilemekten yorulmuştu çünkü biraz ileride bir başkasına daha çarpıyordu. Burada yürümek çamurda yürümekten farksızdı.

"Çünkü Sofia burada çalışıyor." dedi Luigi, sanki bu açıklama yeterliymiş gibi. "Ve kız arkadaşıma bu gece çıkıştan sonra onu alacağıma söz verdim."

Ah. Şimdi anlaşılıyordu.

"Hapse atıldığında seni umursamayan kız arkadaşın mı?"

Luigi onu ya duymamıştı, ya duymamış gibi yapmak işine gelmişti. Genç adam sonunda kalabalık bar tezgâhının köşesinde kendine zar zor bir yer bulup yerleştikten sonra seri hâlde çalışan barmenlerden birine el salladı. Burası nispeten daha az gürültülü sayılırdı. Luigi kendine bir içki söyledi. Daniella'ya sorduğunda genç kadın hızla başını salladı.

"Dönüşte araba kullanacağım için içmesem daha iyi."

İçki şişesini barmenden kapan ağabeyi hızlı bir yudum aldıktan sonra ona döndü. "İyi o hâlde. Anlat bakalım. Benimle uğraşan kimmiş?"

"Aslında daha çok seninle değil de benimle uğraşmak için yapılmış bir şey olduğunu düşünüyorum."

"Anlamadım. Yine kimin kuyruğuna bastın?"

"Kimsenin kuyruğuyla filan işim yok. Durum biraz karışık. Özetle bir şekilde Lorenna De Luca'nın benden nefret etmesini sağlamış olabilirim."

Luigi içtiği içkiyi aniden püskürtünce Daniella ıslanmamak için geriye doğru sıçradı.

"Hey! Dikkat etsene biraz."

"Sen az önce Lorenna De Luca mı dedin?"

"Evet. N'olmuş?"

"Lanet olsun sana kızım! O kadına bulaşmakla hayatının hatasını yaptın."

"İnanmayacaksın ama isteyerek olmadı. Ayrıca, onu bu kadar iyi tanıdığını bilmiyordum."

"Kasabada De Lucaları tanımayan mı var. Ama o kadın, Cazzo! Kocasından sonra ailedeki en tehlikeli kişidir."

"Oğlundan daha mı tehlikeli?" Bunu neden sorduğunu bilmiyordu. Ama birden içinden gelmişti. Hemen sonra sorduğu soruya pişman oldu.

"Hangi oğlu? "Luigi bir şeyler döndüğünü anlamış gibi suratını ekşitti. Ağabeyi sersemin teki olabilirdi ama aptal değildi. Gözleri aniden kocaman açıldı. "Fanculo! (siktir) Francisco De Luca bahsediyorsun. İyi de sen onu nereden- Ah, boş ver. Duymak istemiyorum."

"Aramızda önemli bir şey olduğundan değil. Sadece yaşlı Nonna'ya bir iyilik yapmak istemiştim. Ve şimdi yaptığından öylesine pişmandı ki... "Onu torununu ziyaret etmeye götürdüm ve bir kalp krizi geçirmesine neden oldum. Neyse ki kadına bir şey olmadı. Eğer olsaydı ne yapardım bilemiyorum. Anlayacağın her şeyi elime yüzüme bulaştırdım."

SABIKALI (FRANCO) TAMAMLANDIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin