6

1K 144 90
                                    

Riki'den

Okulun üçüncü günündeydik ve ben şimdiden okula alışmış sayılırdım. O şımarık 11/B sınıfı dışında.

İstedikleri zaman herkese istediklerini diyebiliyorlardı ve kimse ağzını açıp tek kelime etmiyordu. Sesini çıkaran kişilerde hocalardan azar yiyordu ironik bir şekilde.

Dün kantinde sırf son çikolatayı aldı diye bir kızın saçlarından çekiştirilmesine şahit olmuştum mesela. Olay olurken araya Kazuha ve arkadaşları girmişti. Daha sonra ise nöbetçi hocadan bir ton azar işitmişlerdi. Ama o kıza hiçbir laf edilmemişti. Okul oldukça sinir bozucuydu.

Fakat daha fazla sinir bozucu olanı o sınıftaki herkesin Sunoo'ya bir düşmanlığı olmasıydı.

Sunoo'nun her şeyini bir alay konusuna dönüştürüyorlardı. Neden sınıf değiştirmediğini sorduğumda ise hocaların izin vermediğini, sınıfını değiştirmelerin mümkün olmadığını söylediklerini söylemişti Sunoo. Her olay Sunoo'nun etrafında gerçekleşiyordu ve bu çok sinir bozucuydu.

Daha sinir bozucu olan şey ise Sunoo'ya bir şey olduğunda kasaba ruhunun ortaya çıkmasıydı.

Şuan da bunu tartışmak için toplanmıştık ağaç eve. Bunları fark eden tek kişi ben değildim. Jake hyung ve Heeseung hyungda uzun zaman önce farkettiklerini fakat endişelendirmemek için söylemediklerini söylemişlerdi. Sunoo ise sessizce bizi dinliyordu. Her zaman konuya illaki dahil olan Sunoo şuan oldukça sessizdi.

"Bu Chris ne zaman çıktı ortaya ilk biliyor musunuz?"

Sorduğum soruyu bir süre düşündükten sonra Sunghoon hyung cevaplamıştı.

"2015 ya da 2016 olması lazım."

"Bu senelerin başka bir özelliği var mı?"

Bu sefer de Jungwon cevaplamıştı sorumu.

"Sunoo'yla 2015'in Haziran ayında kaçmıştık oradan."

Sunoo da yavaşça başını aşağı yukarı sallamıştı. Şuan herkes olan şeylerle Sunoo'yu bağdaştırmaya çalışıyordu ve Sunoo haliyle çok gergindi.

"Daha sonra o sene bir anda haziran ayında yağan karı hatırlıyor musunuz? Burada kardan adam yapmıştık ama Sunoo bizimle oynayamamıştı ayağı yüzünden."

Sunghoon hyungun gülerek söylediği şeye hep birlikte güldükten sonra gülmeyi ilk bırakan kişi Jake hyung olmuştu.

"Bir dakika. O zaman Sunoo'nun ayağına ne olmuştu ki?"

"Kaçarken arkamızdan taş atmıştı yetimhanenin dadısı. Ayağıma gelince çatlamıştı hyung hatırlasana. Hatta ağaç eve zor tırmanmıştık. Ertesi gün kar yağdı zaten."

"Şimdi siz bana Sunoo ayağını incittikten sonra 'haziran' ayında kar yağdığını mı söylüyorsunuz?"

"Böyle düşününce cidden what the fuck lan?"

Heeseung hyungun söylediğine güldükten sonra herkes düşünmeye başlamıştı.

Chris dediğimiz arkadaş Sunoo'nun yetimhaneden kaçıp ayağını burktuğu zaman ortaya çıkıyor ve aynı zamanda kasabaya kar yağıyor. Ormana  her girdiklerinde Sunoo'nun kanının bir damlası mutlaka ormanda kalıyor. Sunoo'nun en yakını Jungwon resmen kaçırılmaya çalışılıyor.

"Hadi evlere dağılalım hava kararmadan. Okulda tekrar konuşuruz yarın."

Jay hyungun söylediğiyle herkes ayaklanıp teker teker evden çıkmıştı. En son ben inerken Sunoo'nun pencereden baktığını görmüştüm. Ağaçların içine doğru.

Devil Town | SunkiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin