22

801 121 93
                                    

-arkadaslar final degil sakin olun yazariniz kiyamadi-

Yazardan

Jihyo kendisini bekleyen gençleri aldıktan ilk iş olarak karakola götürmeyi planlıyordu fakat o kadar sinirliydiler ki karakola girdikleri anda bir şey olacağını biliyordu. Oğlunun bunca zamandır başına gelenleri yeni öğrendiği için kendisi de hem sinirli hem üzgündü. Bu nedenle hastaneye gitmeye karar verdi öncelikle. Oğlu sevgilisini o kadar merak ediyordu ki karakoldan kendisi gidebileceğini bile söylemişti. Karakol ve hastane arası yürüme olarak 45 dakika tutmasına rağmen.

7 kişi de zar zor sığdıkları arabadan hızlıca inmişlerdi. Hatta öyle acele etmişlerdi ki arabada Heeseung'ın kucağında oturmak zorunda kalan Sunoo hızlıca çıkayım derken düşme tehlikesi atlatmıştı. Annesi arkasından yavaşlamasını söylerken çabucak girmişti hastaneye. İçeriye girdiğinde sağda kalan danışmada sıra olmadığını görünce görevli kişiye Riki'yi sormuştu. Görevli kadın bilgisayarından Riki'yi aratırken diğerleri de girmişti hastaneye. Sunoo unutmadan Jake'i ve Jungwon'u da sorduğunda üçünün aynı katta olduğunu, sadece Riki'nin ameliyathanede olduğunu söylemişti kadın. Sunoo'nun tekrar gözleri dolarken teşekkür etmiş ve hızlıca üçüncü kata doğru çıkmaya başlamıştı. Ona yetişmek için merdivenleri ikişer ikişer çıkan Heeseung Sunoo'nun yanından yürümeye başlamıştı. Olası bir şeye karşı yanında durmak istiyordu. Heeseung Sunoo'yu biraz yavaşlaması için uyardığında Jay de gelmişti yanlarına.

Ameliyathane yazısını gördüğü gibi tekrar hıçkırarak ağlamaya başlamıştı Sunoo. Heeseung da önce Jay'in girdiği odanın numarasını kontrol etmişti. Jungwon'un odası olduğunu anlayınca Sunoo'yu arkadaşını görmesi gerektiğini söyleyerek Jungwon'un odasına çekmişti.

Gözleri kapalı bir şekilde yatan Jungwon'u görünce gülümsemişti Sunoo. Hissettiği şeyler o kadar karışmıştı ki nasıl bir tepki vermesi gerektiğini bilmiyordu bile. Jungwon orada günlerce kaldığı için kendine çok kızgındı. Sonunda kurtulduğu için de seviniyordu bir taraftan. Fakat koridorun sonunda ameliyat olan sevgilisini hatırlayınca her şey yerle bir oluyordu.

Jungwon'un sağ tarafındaki taburede oturuyordu Jay. Gözleri uyuyan çocuğun üzerinde geziniyordu sessizce. Serum takılı olan elini avucu içine almış, baş parmağıyla okşuyordu elinin üstünü sessizce. Soluna da Sunoo çömelmişti sessizce. Eliyle arkadaşının elini tutmuştu. Bir süre de hastane yatağına başını koyarak ağlamıştı. Kardeşim dediği insanı kurtarıp sevgilisini kaybetme seviyesine gelmişti. Çok sinirliydi hayata karşı.

Jungwon'un gözlerini yavaşça açtığını fark eden Heeseung elini onun gözlerinin üzerinde tutmuştu bir süre ışığa alışabilmesi için. Jungwon gözlerini tamamen açtığında ağlayan Sunoo'yu fark etmişti ilk. Elini yavaşça onun avcundan kurtarıp saçlarını okşamıştı tebessüm ederek. Başını yavaşça yukarıya kaldıran Sunoo'nun ağlaması daha da hızlanmıştı mümkünmüş gibi. Ağzını açıp konuşacakken gülümseyen Jungwon susturmuştu onu.

"Cidden özür mü dileyeceksin?"

Karşısındaki üçlüyü izlerken gülümsemeye çalışıyordu Jay. Jungwon ve Jake'in başına ciddi bir şeyin gelmeyeceğini biliyordu. Fakat Riki için aynı şeyi söyleyemezdi. Eğer Riki'yi yaralayan bıçak göbek deliğinin yakınlarındaki atardamara geldiyse kurtulabilir miydi bilmiyordu. Tek ümidi bıçağın oraya isabet etmemesiydi.

Sunoo uzun özürlerini Jungwon'a sıralarken Heeseung Jake'e de bakmaları gerektiğini söyleyerek yalnız bırakmıştı Jungwon ve Jay'i. Jay'in konuşacak şeyleri olduğunu biliyordu ve Jake'i merak ediyordu.

Jake'in odasından çıkmakta olan hemşireyle konuşmuşlardı. Hemşire Jake'in iyi olduğunu ve kızların onun odasında olduğunu söylemişti. Kızlar çıktıktan sonra girmelerini de tavsiye etmişti çünkü hastanın kızları teselli etmeye çalıştığını söylemişti. Sunoo ve Heeseung biraz olsun gülümseyebilmişlerdi bu habere. Chaewon ve Kazuha Jake'in yanında oldukları için büyük ihtimalle şuan ağlıyorlardı. Jake de ölse bile mezarından kalkıp ağlayanlara "Cennete gideceğim üzülmeyin, hayat devam ediyor" diyebilecek kapasitede bir insandı. Bu yüzden pek garipsememişlerdi.

Devil Town | SunkiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin