22. Předtím

51 3 0
                                    

,,Vlastně jsem se do tohoto světa probudila."

,,Tak to máme stejně." řekl mi Rick.

,,Jak to myslíš?" zeptal se mě Daryl, který se vrátil zpět, když se mi udělalo líp.

Právě jsem se nacházela na ošetřovně v Alexandrii.

Před chvílí mi byly vyměněny obvazy.

Měla jsem si vzít léky a něco sníst.

Daryl s Rickem zde byli, aby na mě dohlédli a zároveň jsme probrali, co se stalo.

Ta druhá část už proběhla.

Teď jsem jen jedla a u toho jsme různě kecali.

Po každé lžíci vývaru, kterou jsem si dala, jsem měla pocit, že se mi vracela síla.

,,Měla jsem nehodu. Spadla jsem z mostu a skončila v nemocnici."

,,Také jsem měl nehodu."

,,Taky jsi spadl z mostu?"

,,Ne. Byl jsem postřelený. Také jsem se ale probudil v nemocnici."

,,Já se neprobudila v nemocnici." opravila jsem Ricka.

,,Probudila jsem se ve věznici."

,,Ve věznici?" zpozorněl Daryl.

,,Jo. Ale neseděla jsem tam." zasmála jsem se.

,,Bylo mi teprve šestnáct. A jak jsi došel k..."

,,Počkej." zastavil mě Rick.

,,Řekni nám víc k té věznici." řekl mi po tom, co si s Darylem vyměnili pohledy.

,,No... Moc toho nevím, protože jsem byla v kómatu, ale rodiče mě tam nějak dostali. Ještě s... jedním klukem a jeho otcem. S tím ze stodoly. Muselo jich být ještě víc, protože Martin tam přišel o matku..."

,,Takže říkáš, že ses probudila z kómatu ve věznici, do který netušíš jak ses dostala."

,,Jo." přikývla jsem.

Daryl to řekl správně.

,,Bože." promnul si Rick čelo.

,,Stalo se něco?"

,,A jak ses dostala z tý věznice?" ignoroval Daryl mou otázku.

,,No... Hned druhý den po tom, co jsem se probudila, jsme uslyšeli výbuch a potom výstřely. Rychle jsme si sbalili věci a vyběhli nějakým zadním vchodem ven. Před věznicí byly tank a ještě si pamatuji muže v černém kabátě a s páskou přes oko..."

,,Guvernér."

,,Co?" nechápala jsem Ricka.

Kdo byl jako Guvernér nebo co?

,,Taky jsem tam vlastně spatřila vybíhat i nějaké další lidi, ale potom na nás někdo střílel a zasáhli mou matku... dál už jsem se o ně nezajímala. My jsme běželi jiným směrem než oni. Navíc žepri tam byl nějaký doktor, který mě ošetřoval nebo tak nějak, ale nejsem si jistá, kdo to vůbec byl. To ale asi není ani podstatné."

,,Ale je. Byl to otec Maggie."

,,Otec Maggie? Jak to můžeš vědět? Byl jsi tam snad?" uchechtla jsem se nad Darylovými slovy.

,,Byl." zabručel.

,,Byl?"

,,Byli jsme tam."

,,Vy dva? Jste doktoři?"

,,Ne. My všichni jsme tam byli." řekl Rick.

,,Jak jste tam mohli být?"

,,My jsme byli TI lidi, kteří také utíkali."

,,Asi Ti úplně nerozumím."

Ne, fakt jsem Daryla nechápala.

Ani Ricka.

,,V té věznici, ve které jsi se probudila, žili dvě skupiny. Věznice je dobré místo v tom, že je oplocené a má různá zajištění a opatření. Dříve to bylo proti vězňům a dnes to perfektně slouží proti mrtvákům. Obsadili jsme to tam, vyčistili, usadili se a potom tam dorazila Tvoje skupina."

,,Vy jste znali moje rodiče? Proč jsem na vás ale ani jednou nenarazila?"

,,Říkali, že mají nemocnou holku. Že je v kómatu a nemají kam jít. Ti lidi se nám moc nelíbili, ale Hershel řekl, že je doktor a že se pro ni pokusí udělat vše, co je v jeho silách." řekl Daryl.

,,Zachránil mi život?"

,,Moc dělat nešlo. Nechtěla ses probudit a s nějakýma lidma od vás jsme si nesedli."

,,Co se dělo dál?"

Tentokrát mi odpověděl Rick.

,,Věznice byla naše. My jsme ji vyčistili a obsadili."

,,Vyhnali jste nás?"

,,Ne. Pořád opakovali, že bychom Tě tím zabili."

,,Tak co se dělo dál?"

,,My jsme měli jednu část věznice a vy druhou. Museli jste si ji ještě pořádně vyčistit."

,,Říkal jsi, že byla vyčištěná."

,,Měla několik bloků. Byla obrovská. V té době jsme neměli vyčištěné všechny. Jen ty, ve kterých jsme žili a používali je."

Chápavě jsem přikývla.

Rick věznicím očividně rozuměl.

,,To jste mě v Terminusu nepoznali?"

,,My Tě neviděli. Pustili k Tobě jen Hershela." zabručel Daryl.

,,Navíc jste zdrhli a Guvernéra vůbec neřešili."

,,Guvernéra?"

,,Ten cápek s tankem."

,,Takže byste mě zabili?"

,,Ne. Nejspíš ne." řekl Rick.

,,Proč?"

,,Nebylo by to pro Tebe spravedlivé. Každý by měl dostat druhou šanci."

,,Proč ne mý rodiče?"

,,Ti už ji dostali." ozval se Daryl.

,,Nesedli jste si?"

,,Richard byl člověk s tak trochu kriminální minulostí. Sice se polepšil, ale když šel tento svět do kytek, tak se vrátil ke svým starým zvykům.

,,Ty jsi znal Richarda před tímto vším?" koukala jsem na Ricka překvapeně.

Přikývnutí mi bylo odpovědí.

,,Ale jak?"

,,Byl jsem šerifem."

Usmála jsem se.

,,Myslela jsem si, že jsi musel mít nějaké takové povolání. Myslím, při kterém jsi pracoval s lidmi."

,,Proč?"

,,Když ses mě předtím zeptal, kde mám rodiče, protože jsem v době, kdy toto všechno začalo, ještě nemohla být dospělá... Řekla jsem si, že takhle by nikdo nepřemýšlel."

,,To je zase chytré od Tebe."

,,Díky." darovala jsem mu další úsměv a odložila prázdnou misku.









Vaše The Girl 91

Just Believing in Hope (TWD) ✔️Kde žijí příběhy. Začni objevovat