20. Aaron

86 5 0
                                    

Kolem mě bylo černo a slyšela jsem nějaký cizí hlas...

,,Není to tábor, ale komunita. Myslím ... cennými přírustky. Rozhodnutí však nezáleží na mě. Mým úkolem je přesvědčit vás ... Já vím. Být vámi ... Alespoň, dokud ... Sasho ... Rickovi ... ruksak? V ... obálka. Nedokážu vás přesvědčit ... že o naší komunitě ..." 

Otevřela jsem oči a zjistila jsem, že se nacházím stále ve stodole. 

Pořád jsem slyšela ten cizí hlas... 

,,Proto jsem přinesl tohle. Předem se omlouvám za kvalitu fotek. Teprve nedávno jsme našli starý krámek s foto..." 

,,Nech si ty sračky." řekl mně až moc známý hlas - Daryl. 

Posadila jsem se a uviděla ostatní. 

Všichni stáli v takovém kruhu u dveří. 

Rick držel nějakou obálku a naproti němu stál ten cizí muž. 

Měl na sobě šedé kalhoty, bundu, modro-bílou košili a oproti nám vypadal úplně čistě a upaveně.

Muž se podíval na Daryla.

,,Samozřejmě máš naprostou pravdu." řekl mu, ale šel z něj vidět velký strach. 

Rick něco vyndal z obálky a muž začal zase mluvit... 

,,To je první fotka, kterou jsem vám chtěl ukázat, protože na ničem, co o naší komunitě řeknu, nebude záležet, pokud si nebudete myslet, že budete v bezpečí. Pokud se k nám přidáte, tak budete. V té zdi je každý panel čtyři a půl metru vysoký. Čtyři metry široký z jednolité oceli, zarámovaný trámy s trubkami z oceli válcované za studena." 

O čem to sakra furt mlel? 

Rick se postavil- doteď byl v podřepu. 

Muž ale nepřestával... 

,,Nic živého a ani mrtvého se bez našeho souhlasu nedostane skrz. Jak jsem řekl, zabezpečení je důležité. Po pravdě, jenom jeden další zdroj je v naší komunitě důležitější pro přežití. Lidé. Společně jsme silní. S vámi bychom byli ještě silnější. Na dalším obrázku uvidíte, jak to vypadá uvnitř za zdmi." 

To už ale Ricka nezajímalo. 

Šel k muži, který stále mluvil...

,,Naše komunita byla vybudo..." 

To už ale nestačil muž doříct, protože ho Rickova pěst dostala na zem a uvedla do bezvědomí.¨

 ,,To muselo bolet." řekla jsem si v duchu pro sebe. 

,,Abychom si to ujasnili, to nebyl pohled 'zaútočíme na toho chlápka'. Byl to spíše pohled typu 'zdá se mi jako v pohodě cápek'." domlouvala Rickovi ta Afroameričanka. 

Rick ji ale neposlouchal.

,,Měli bychom ho svázat. Zahodit jeho ruksak. Podíváme se, co je zač." 

Afroameričanka to stále zkoušela dál... 

,,Ricku." 

,,Všichni ostatní, potřebujeme mít výhled na všechny strany. Jdou si pro nás. Možná nevíme jak a kdy, ale víme že jdou." pokračoval. 

Daryl a Carol začali toho muže svazovat. 

,,Já a Sasha jsme ho neviděly. Kdyby nám chtěl ublížit, tak klidně mohl." ozvala se ta přítelkyně toho asiata - Glenna. 

,,Moc mluví." ozvala jsem se konečně já. 

Rick zamířil hned ke mně.

,,Jak se cítíš?" zeptal se. 

Just Believing in Hope (TWD) ✔️Kde žijí příběhy. Začni objevovat