11. Hilltop

124 8 2
                                    

Jako poslední jsem vyšla z dodávky já. 

Stála jsem na louce, která byla obklopena lesem a uprostřed té louky, na kopečku, byly velké dřevěné zdi. 

Jediné co jsem zatím viděla byl velký a vysoký dům, který šel vidět i přes ty hradby. 

Měl růžovohnědou barvu a šedou střechu. 

Na zdi stál muž se zbraní v ruce.

,,Vítejte v komunitě Hiltop." pronesl Paul hrdě a brány se otevřely. 

My jsme pomalu vcházeli dovnitř.

Vevnitř byl ten dům, který jsem viděla

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Vevnitř byl ten dům, který jsem viděla. 

Rostly tam květiny, tráva, keříky,... byly tam i pole s různou zeleninou a ovocné stromy.

,,Máme tady všechno co potřebujete. Doktora, obytné vozy, chatky, spoustu volného místa na nějaké stavby a také velitele." ukazoval okolo nás a přitom se usmíval.

Přišlo mi to zvláštní. 

Měli tohle všechno a jen to tak rozdávali? 

Ježíšovi, teda Paulovi, jsem věřila. 

Měl v sobě něco, co mě k tomu donutilo, ale jejich veliteli ne.¨

Byl to takový starý a šedivý chlap v obleku s divným výrazem v obličeji. 

Hned jak jsme vstoupili, tak za námi přišel. 

,,Ježíši, co je zase tohle?" vyjel po Paulovi. 

,,Milí přátelé, tohle je Gregory. Velitel naší komunity Hilltop." představil ho Paul. 

Gregory se falešně usmál. 

,,Já... můžeš semnou na chvíli? Musíme si promluvit." vyštěkl na Paula. 

,,Omluvte mě mý přátelé. Za chvíli budu zpět." omluvil se Paul a nechal se Gregorym odtáhnout někam pryč. 

Za chvíli se oba vrátili. 

Paul měl na obličeji upřímný úsměv a Gregory působil spíše naštvaně.

,,Né moc rád přijímám nové lidi, kteří vypadají takhle." řekl a podíval se na mě. 

Byla jsem ještě stále pokryta vnitřnostmi. 

,,Ale Ježíš říká, že jste dobří lidé." řekl a na chvíli mlčel. 

,,Ježíši, dej jim pár obydlených vozů." rozkázal a chtěl odejít, ale ještě se otočil.

,,A téhle ukaž kde je koupelna. Takhle tady nebude. Snažíme se tady udržet čisto." řekl a hlavou kývl ke mně.

Pochopila jsem, že z toho není moc nadšený, ale nemusel mě takhle urazit! 

Just Believing in Hope (TWD) ✔️Kde žijí příběhy. Začni objevovat