!Valahány karakter es a nevei kitaláltak!
Lassan kinyitom a szemem de valami nagyon ismeretlen helyen ébredek fel nem is értem hogy kerültem ide.Nem ismerek fel semmit már kezdek pánikolni mikor valaki rám rakja a kezét a keze meleg volt és kényelmesen éreztem magam mikor már éreztem az ismeretlennek a csupasz felsó testét kirázott a hideg.De ahogy elnézem rajtam sincs olyan sok ruha darab ne értsétek félre nem vagyok kurva csak most az egyszer nem tudom hol vagyok és még az életemben csak 3 kapcsolatom volt.Az ismeretlen megcsókolja a nyakam be kell valljam elég jó érzés volt de még mindig zavar hogy nemtudom ki az.Lassan megfordulok és a tekintetünk az ismeretlennel egymásra találnak az ajkaink közt nagyon kevés tévolság van amit az idegen meg is szakított lassú csók vette kezdetét aminek az lett a vége hogy az idegen rajtam ül.Olyan kómás voltam hogy még csak most esett le ki az az idegen hirtelen kirázott a hideg és fehér lettem mivel az idegen Neymar da Silva Santos Júnior volt úristen.
-Valami baj van édes?
Kérdezte aggodva Neymar akinek az arcabol le lehet venni hogy nem erti mi történik.
-Bocs de nekem nem megy..
Mondtam rekedt hangon miközbe még mindig sokkban voltam és gyorsan kiszállok az ágybol egy takarót tekerek magam köré és bemegyek a fürdő szobába.Bele nézeka tükörbe hogy elgondolkozzak hogy mi is történt az elmúlt 4 percben.
-Jól vagy??
Kérdezte az ajtóban álló focista.
-Figyelj nagyon sajnárom nem szerettelek volna csak úgy lefektetni...azt hittem te is benne vagy..
Mondta szomorúan Ney miközbe a padlót bámulta.
-Figyi nem baj de nem szeretnek bekerülni a többi kurvád közé akit csak úgy lefektethetsz.
Mondtam határozottan és otthagytam gyors mentem a hálószobába felvenni a ruhám.Miközben megpillantottam egy szál alsónadrágban Neymart meg kell mondanom baromi jól néz ki nagyon nehéz ellen állni neki..
-Ugye nem harakszol nem szerettem volna így viselkedni veled..
-Abigail.
Láttam rajta hogy nem jut eszébe a nevem ezért segítettem miközben már a ruhám húztam fel
-De tényleg nincs harag?
Kérdezte aggódóan Neymar mint akit tenyleg erdekelte volna.
-Miert erdekel ez teged ugy se fogunk beszelni nem vagyok ismert nincs is sok pénzem nem fogok neked kelleni.
-Te azt hiszed hogy én azért hoztalak haza mert azthittem hogy kurva vagy???
-Pontosan.
-Tisztázzuk te be voltál rugva és az utcán sétálgattál mikor oda jöttel hozzám azzal a szöveggel hogy"Nagyon jól nézel ki"utána el estél ezért haza hoztalak.
Kicsit meglepődtem én nem szoktam ilyet csinálni de viszont nagyon kedves volt Neymartol hogy haza hozott.De akkor miért voltunk pucerak az agyban.
-En nem voltam az csak te.
Mutatott ram.
-De..mivan
-Valoszinúleg azt hitted hogy majd lessz valami azért levetkőztél aztán elaludtál.
Teljesen el voltam pirulva nem tudtam mit mondani.
-Oh bo-bocsanat en nem akartam vagy nem en..nem en nem szoktam ilyet csinalni..szoval en.
Szakitott felbe Neymar amit megköszönök mert nem tudtamnsok mindent mondani.
-Nem baj hiszen tényleg jól nézek ki.
És egy perverz mosolyt villantott az arcán valami eszméletlenül jól néz ki úristenem.
-Hol laksz szivesen haza viszlek!
Mondta Neymar de megmondom nem akartam volna haza menni.
Elmondtam neki hogy hol lakom és haza vitt gyönyörű kocsija volt és úristen mondjuk remelem nem raknak be a hírekbe mert onnan nincs menekülés..
-Na jó ez a házad ugye?
Kérdezte Neymar.
-Aha
Egy kisebb ház melett áltunk viszonylag nagy kertel.
-Aranyos.
-Köszi.
Nagyon kínos volt.
-Nem jössz be..?
-De persze ha nem zavarok.
Erre nem mondtam semmit mert egyedül élek miért zavarna?Mikor be tértünk a házamba elfelejtettem hogy van egy fal a tvm melett amire rengeteg Neymaros poster van kirakva meg póló és minden Neymaros cucc.
-Oh baszki..
-Látom nagy rajongóm vagy
-Igen..
Teljesen elpirultam hiszen elég kínos volt.
-Kérsz valamit inni.
-Aha van energia italod?
-Persze.
Kinyitom a hűtőt és a szinte káros mennyiségben lévő Monster Energy Neymar elé tárult..tele volt velük a hűtő.
-Mijen ízűt kérsz?
Mosolyogtam és álltam a nyitott hűtő elött mintha normális lett volna ez a mennyiség.
-Ja ő sima citromos.
-okes
Kivettem a citromosat Neymarnak magamnak meg egy puncsosat.
-Tessek.
Mosolyogtam.
-Koszonom.
Leültünk a kanapéra és viszonylag sokat beszélgettünk Neymar sokat beszélt Davi rol mondjuk nagyon kíváncsi voltam rá hiszen tök cuki és el sem tudom képzelni hogy mennyi mindent meg tesz érte az apja ezért nagyon tisztelem Neymart és nem érdemli meg ezt a sok utálatot.
Hirtelen hivják Neymart gyors felvette és át ment egy másik szobába addig én figyelmesen halgattam de egy szót sem értettem belölle mert Portugálul beszéltek..
-Bocsi de mennem kell..itt hagyom a teló számom majd beszélünk.
Gyors leírta a számát és el is viharzott.
Én meg csak ültem a kanapén és iszogattam a Monsterem és próbáltam értelmezni hogy mivan.Na mindegy mivel nincs sok barátom csak Chloe ezért felpattantam és írtam neki.
Abigail:CHLOEEEEE
Chloe:MI BAJOD?
Abigail:ITT VOLT NEYMAR NÁLA KELTEM FEL REGGGELLLLLL
Chloe:Már megint halucinálsz?
Abigail:NEM NEM ITT VOLT NÁLAM MOST MENT EL ODA ADTA A TELÓ SZÁMÁT
Chloe:NE SZIVASS
Abigail:NEM SZIVATLAK FULL IGAZ
Chloe:És ugye nem látta a faladat?😭🙏
Abigail:De..DE NEM BAJ
Chloe:Jovan de azert hasznalj ovszert!😘
Abigail:😉
És innentöl már nem irtam mert hívott Neymar...Sziasztook ez volt életem első szoryja remelem tetszett az első rész ha igen akkor jelezzetek hogy fojtatsam és bocsánat a helyesírási hibákért❤
YOU ARE READING
Szerelembe Bolondulva|Neymar Jr|
Fanfiction" -Szerencsés vagyok hogy, azon az este megtaláltalak.-Mondtam miközben gyönyörködtem benne. -Én meg szerencsés vagyok hogy, azon az este részegen próbáltam hazamenni.-Mosolygott rám." A 20 éves Abigailnak baromi unalmas az élete amíg fel nem ébred...