-Abi Abi Abi Abi.-Mondogatta a nevem Neymar közben lökdösött.
-Miaz?-Kérdeztem Neymartol miközben alighogy kinyitottam a szemem.
-Elkéstél.-Úgy mondta mintha jó dolog lenne.
-Oh.-Sóhajtottam fel és megnéztem az időt déltután 4 óra volt persze hogy, elkéstem hiszen reggel 8 ra kelett volna ott lennem.De nem baj hiszen majd írok hogy, haldokló állapotban voltam ezért nemtudtam bemenni.
-Sziveemmm.-Mászott rám Neymar.
-Mondjad.-Löktem le magamrol.
-Szerinted melyik fotót rakjam ki?-Mondta Neymar miközben 2 ugyan olyan fotót nyomott az arcomba.
-Ezek ugyan azok.-Mutattam a képekre.
-Nem nézd.-Nagyított rá a lábára hiszen máshol áll mint az előző képen.
-Értem.Szerintem az első.-Mutattam rá.
-Nekem a második jobban tetszik.-Mondta Neymar miközben nyomogatta a képeket.
-Akkor a másodikat rakd ki.
-De neked az első tetszik.-Nézett rám.
-Igen de neked a második.
-De az nem lényeges.
-Rakd ki mind a kettőt.-Mondtam neki utána elfordultam.
-Amúgy valaki hívott az este.-Mutatott a telefonomra.
-Ki?
-Honnan tudjam aludtam.-Néha nemlehet kiigazodni Neymaron..Megnéztem a telóm és Chloe volt az mi a szar.Mindegy visszahívom.
-URÍSTEN ABI!-Üvöltött be a telefonba és bekapcsolta a kameráját amitöl az enyém is bekapcsolt meg kivolt hangosítva.
-Szia.-Mondtam fáradtan és majdnem magamra ejtettem a telefont.
-TERHES VAGYOK!-Szólt bele Chloe a telefonba amitöl annyira megijedtem hogy elejtettem.
-Gratulálok!-Vetettem be a kamu mosolyom és odaadtam Neymarnak a telefont.
-Én is..-Mondta Neymar miközben Chloe énekelt vagy nemtudom mit csinált.
-Fiú vagy lány?-Kérdeztem Chloetol.
-Lila.-Szólt vissza Chloe a telefonba.Ettöl Neymar szinte eldobta a telefonom és mind a ketten elkezdtünk nevetni de úgy hogy, szinte sírtam.
-Mennem kell bocs.-Szóltam Chloenak és leraktam.Ránéztem Neymarra aki torok szakattábol nevetve sír ezért én is elkezdtem sirva nevetni.Miután kinevettük Neymarral magunkat sikeresen átöltöztem letusoltam stb.Sikeresen megtaláltam a telefonom mert amúgy eltünt látom hogy, Dodó hivott gyors vissza is hívtam.
-Szia Dodó!Miért hívtál?
-Hallod gyere már át!Aiden hozoztt piát!-Ezek mindig isznak?
-Jó jó akkor megyek!
-Jooo.-Dodo letette én meg kölcsön kértem Neymar eggyik autóját a száz közül.Persze azt amit nem sajnál ha belehajtok valami tóba útközben.Elköszöntem Neymartol és mentem is Dodoékhoz.Útközben majdnem elütöttem valakit de nem az én hibám!Mit járkál itt az úttesten?Épségben megérkeztem Dorkáékhoz és becsengettem.
-Sziaa.-Ölelt át Dorka.
-Sziasztok!-Jöttem be és kiderült hogy, Ash is ott van meg Gavi és Kylen.Csóri Neymar meg nemjött.
-Sziaa.-Ölelt meg Ash.Mindenkivel ölelkeztem utána Aiden hozta is a piát.
-Biztos jó ötlet?Mert nekem haza kéne mennem.
-Majd érted jön Neymar.
-Jó..-Elkezdtünk inni de olyan szinten hogy, Dorka már hányt is.Kb 3 órája lehettem itt de már kész vagyok szóval felhívtam Neymart hogy, jöjjön értem.
-Szia szivem!Értem tudnál jönni?
-Szius Abi!Bocsika de Neymar foglaltt...sajnosss.Na mind 1 már vár rám a hálóbaa szóval puszi!.-Mondta Bruna közben halottam Neymart a háttérben de nemtudtam kifigurázni hogy, mit mondott..Nemtudtam felfogni hogy, mivan.Most Neymar megcsal?Azok után amiket mondott nekem és megtett értem?Hazamegyek és megverem azt a ribancot!
-Én lépek!-Határoztam el és lementem a kocsihoz.Persze a kocsi kulcsot vagy hatszor elejtettem útközben.Sikeresen kinyitottam az ajtót utána beszálltam és max sebességel elindultam Neymarhoz.Miközben mentem a melettem lévő ülésen elkezdett csörögni a telóm.Gyorsan odanéztem és Neymar volt ami annyira elterelte a figyelmem hogy, hirtelen feketeség,dudálás,sziréna,sikoltozás meg aszzem halottam valami férfi hangot ahogy azt mondja hogy, "Elfogjuk veszíteni!".
Nincs mitöl félnem hiszen remélem a mennybe kerülök de ha a pokolba akkor se lepődök meg.Hiányzik Neymar meg a sok barátom de egyszer mindenki meghal.Nem?De amúgy ahogy elnézem süt a nap és valami piros virágok vannak alattam.Egy nagy réten vagyok ami tele van piros virágokkal és állatokkal.Mint egy állatkert!Úristen ott egy cuki kutya!Egyböl odafutottam hozzá megsimogatni.Mikor elment a kutyus akkor egy hangra lettem figyelmes ami az égböl jött.Arrol beszélt hogy, "Kérlek ébredj fel!" "Abigail szerelmem ne hadj itt!".Fogalmam sem volt hogy, ki dumál nekem.Már meghaltam hadjon már békén.Annyira elvolt torzulva a hang hogy, nemtudtam kivenni ki volt az.Mármint értitek nemfelejtettem el semmit szóval tudom hogy, Neymarral a híres focistával voltam meg megcsalt azzal a csajjal.
A rét végen volt egy kis ház mivel nemtudtam mást csinálni elindultam a kis ház felé.Mikor kinyitom az ajtót vagy 100 zombi volt ott.Annyira megijedtem hogy, felsikítottam de mikor kinyitottam a szemem nem a réten voltam.
-Abi Abi!Én vagyok az nyugi!-Mondta az ismerős hang ami hallatára kirázott a hideg.Mivan ha ő is egy zombi?
-Te is zombi vagy!-Mondtam az összes hangom felhasználásával a melettem ülő zombinak.Elég értetlenül nézett rám pedig jól tudja hogy, ő is zombi!
-Mi?Nem nem vagyok!
-Biztos?-Kérdeztem az állítólag nem zombitol.
-Ugye emlékszel rám?-Kèrdezte közben bekönnyezett a szeme.Nemtudom talán ha beindítom az agyam emlékszem rá..lehet vissza kéne mennem a rétre hogy, beugorjon minden.Mármint a réten tudtam hogy, ki ő de itt nem.-Vissza kell mennem..-Mondtam a zombinak hátha megérti.
-Hova..?
-Rét..-Ennyit tudtam mondani mert visszatértem a rétre.Végre!Nem volt itt a kisház remélem felgyujtották!Hirtelen egy hangos sípolást halottam ami miatt erősebben éreztem a szívdobogásom.Minden beugrott!Megint visszatértem a zombihoz.Megláttam a melettem ülő kisírt szemű Neymart.
-Neymar..?-Na jó nem kéne beszélnem mert az is fáj.
-Abi!-Neymar megfogta a kezem.Mivel már nemtudtam beszélni ezért a Neymar mögötti papírra mutattam.Legalább írni tudok.Neymar egy darabig értetlenül nézett rám utána leesett neki.Odaadta a papírt és szerzett egy tollat.Megpróbáltam leírni neki hogy, "meddig voltam a réten?"kérdést remélhetőleg kitudja olvasni.Odaadtam neki a papírt.
-3 napig..-Válaszolt a kérdésemre amire lesokkolódtam hiszen ez kb lehetett 10 perc.Amúgy el is felejtettem hogy, Neymar éppen megcsalt.Megint elvettem tölle a papírt és írni kezdtem.Mikor odaadtam Neymarnak a papírt elszomorodott.
-Nemcsaltalak meg Abi!Nem is voltam otthon..mikor hazaértem Bruna bent volt és a telefonomat nyomkodta.Nemtudom mit mondott neked de az hazugsád!Nemtudom hogy, igaz-e amit mond vagy kamu de hiszek neki hiszen szeretem őt.Megint elvettem a papírt és írtam rá utána odaadtam Neymarnak.
-Holnap hazavihetlek de ma még itt kell maradnod.De maradok veled!-Mosolygott rám Neymar amitöl én is elmosolyodtam.Nemtudom hogy, reggel van vagy este hiszen bevolt sötétítve.
-Most jobb ha alszol.-Mondta Neymar és betakart.Féltem elaludni mert mivan ha megint a réten ragadok?Mivan ha a réten Bruna is ott lessz?Mindegy elhesegettem ezeket a gondolatokat és sikerült elaludnom.
YOU ARE READING
Szerelembe Bolondulva|Neymar Jr|
Fanfiction" -Szerencsés vagyok hogy, azon az este megtaláltalak.-Mondtam miközben gyönyörködtem benne. -Én meg szerencsés vagyok hogy, azon az este részegen próbáltam hazamenni.-Mosolygott rám." A 20 éves Abigailnak baromi unalmas az élete amíg fel nem ébred...