17.rész

64 3 0
                                    

-Neymar szivem hova raktad a telómat már megint?
-Nem én raktam el esküszöm.
-Aha persze.-Most éppen a telefonomat keressük de tuti Neymarnál van mert legutóbb mikor megcsörgetett Ney zsebéböl jött a hang aztán kiderült hogy amúgy véletlen nála volt.
-Csörgess már meg.-Adtam fel a keresését.
-Jo várj.-Ney megcsörgetett és Dodo szobájukbol jött a hang mi a szar.
-Dodo nálatok van a telóm?
-Mi?-Körülnéztem és szerencsére megtaláltam.Aiden rajta ült..Mindegy Neyyel rendeltünk pizzát közben a szobánkban telóztunk.
-Gyerekek nem hiszitek el.
-Mivan?
-Gavi szülei is pont itt vannak szóval mi átmagyünk hozzájuk.
-Okés jó szórakozást.-Ash egyböl kirohant.Amúgy asszem Kylen elment valahova fogalmam sincs aztmondta hogy elmegy ne várjuk majd jön.
-Szerinted romantikus vagyok?-Fordult felém Ney a random kérdésével.
-Ez hogy jött?
-Mindegy csak válaszolj.
-Aha romantikus vagy.
-Oké.-És visszafordult nyomkodnia  telóját..furcsavolt de megszoktam.Pont most jött meg a pizza is a csávó aki kihozta teli erőböl nyomkodta a csengőt.Kimentem hozzá mert Neymart nemszabad hiszen itt a végén fotózkodni kell meg autógrammot adni meg stb.Leraktam a pizzát mert a többieknek is rendeltünk mármint csak Dodonak és Aidennek hiszen ők maradtak.

Megkajáltunk utána Dodoval elmentünk gamerkedni.
-Amúgy hogy álltok Neymarral?
-Hogyérted?
-Rég halottam nyikorogni az ágyat.
-Hasdjálmár nem csinálhatjuk minden másodpercben.
-Mi igen.-Kacsintott Dodo amitöl elnevettem magam.
-Amúgy Aiden szokott  random kérdéseket kérdezni tölled?
-Nem miért?
-Csakmert Ney nemrég kérdezte meg hogy szeeintem romantikus e és én aztmondtam hogy igen utána ujra nyomkodta a telóját.
-Jajj Abi nemár gondolom randon rájött és csak megkérdezte.
-Igazad van.-Kicsit elgondolkoztam hogy lehet elhamarkodjuk Neymarral.Marmint nem bántam meg hiszen imádom szeretem de lehet ez sok..
-Na jó megyek Aidenhez.Szio.-Dodo kiment én meg ott ülltem és gondolkodtam.Kylen szakította meg a gondolataimat.
-Szia jól vagy?
-Aha miért?
-Hát mert itt üllsz egyedüla  szobába és bámultad a falat.
-Csak gondolkoztam.
-Oké.
-Amúgy boldog vagyok nektek.Amióta együtt vagytok Neyyel sokkal boldogabb.
-Miért mi volt vele mikor nem voltunk együtt?
-Egyedül volt szegény és ez kikészítette rengetegszer késett edzésröl sőt volt amikor be se jött mert leitta magát.
-Oh nekem ezt nem mondta.
-Senkinek se mondta.-Kylen rám mosolygott és kiment.Biztos vár rám Ney szóval rohanok vissza hozzá.
-SZIAAA.-Ölelt meg Ney.
-Hol voltál?
-Ja csak gamerkedtem Dodoval.
-Mi is játszhatnánk..-Nézett rám Ney amitöl elpirultam.
-Eggyet értek.-Megcsókoltam Neyt és kiszívtam a nyakát.Az ágyra kerültünk én Neyen ültem.
-Nagyon jól nézel ki.-Mondta Ney és egy nagyot nyelt amit lehetett hallani.
-Oh tényleg?-Neymar nem mondott semmit csak lefele nézett..lehetett látni a merevedését.Én teljesen levetkőztem de Neyt nemhagytam csak hogy játszak vele egy kicsit.
-Ha tovább fojtatod nem fogsz tudni járni..csak szólok.-Tovább fojtattam hiszen élvezem felhúzni az agyát.Egyre jobban mozogtam rajta amitöl szinte kikészult.
-Ez nem vicces.-Mondta és megfogt a derekam és egy mozdulattal az ágyra dobott.Már ő volt felettem.
-Most én játszok veled.-Ney levette a ruháját kivéve az alsónadrágját.Mostmár tényleg nem vicces..
-Ney..-Mondtam miközben megölt a vágy hogy láthassam végre.
-Nem játszottál velem most vissza kapod.-Erősebben hozzám simult szinte már annyira vágytam rá hogy ott ájultam el.
-Ney nembirom.-Nemtudtam hova nézni hiszen nem akartam elnézni mert valamennyire élveztem is.Ney elkezdett csókolgatni egyre lejebb amitöl kirázott a hideg.Közben a derakamat fogta..istenem.Éreztem Ney nyelvét.Halkan nyögtem mert nem voltunk egyedül.Mielött elélveztem volna Ney feljött hozzám.
-Nee ney fejezd be amit elkezdtél kérlek.-Ney csak nézett miközben én szenvedtem konkrétan.
-Fejezzem be?
-Igen kérlek.-Kérleltem Neyt hogy fejezze már be nem érdekel hogy csak ha már elkezdte.
-Jó.-Ney levette az alsónadrágját..végre.Mikor éreztem hogy bennem van már egy kicsivel jobban éreztem magam.Még nem gyorsított a tempón..úgylátszik tényleg nemfogok tudni járni.Már szinte fájt közben hangosan nyögtem.
-Ney..-Fogtam meg a felettem lévő csatár derekát.
-Hm?
-Mingyart elmegyek.-Már késő elmentem.Mindegy hiszen ő is.Ney mellém feküdt és egy darabig bámultunk.
-Úristen.-Fujtam ki a levegőt magambol.
-Majd megismételhetnénk.-Kacsintott és felöltözött utána elviharzott.Gondolom elmondani Kylennek..na mindegy hiszen én is elmondom mindenkinek.Tökre fájt minden porcikám alig tudtam felállni esküszöm majd visszakapja.Sikerült felöltöznöm és átbicegtem Dodoékhoz.Ahol Ney dumált Aidennel.
-Abi miért jársz ilyen furcsán?-Nem válaszoltam csak a mögöttem vigyorgó Neymarra néztem ami mindent elárult.
-Értem.-Dodoval kimentünk a nappaliba beszélgetni.Kb mindent elmondtam neki.
-És hogyan akarsz visszavágni neki.
-Tojást etetek vele.
-Tojást?
-Igen.
-Miért mi lessz a tojástol?
-Multkor kb 2 órán keresztül a wcnél üldögéltünk vele.
-Nemár.
-Deee.
-Amúgy szerinted mikor jönnek vissza Ash ék?
-Nemtom.-Hirtelen valaki teli erőböl nyomogatja a csengőt.Úgy döntöttem hogy én nyitom szóval nehezen kinyitottam.
-Szia.-Mondta egy barna hajú csaj.
-Szia?
-Tudnál segíteni?
-Igen gyere.-Láttam rajta hogy nincs jól tiszta kosz volt és véres.
-Mi a neved?-Kérdeztem közben leültettem a kanapéra és üvöltöttem Neynek hogy fólja ide magát.
-Bianka.-Nagyon ismerős lehet ismerem valahonnan.
-Mi van?-Érkezett meg hirtelen Neymar.
-Basszus.-Mondta halkan és csak állt.
-Mi az Ney.-Mentem od ahozzá ő meg csak behúzott egy szobába.
-Nem lehet itt.
-Miért?
-Kylen exe..
-És?
-Kylen még mindig szereti ha meglátja itt akkor vége a mostani kapcsolatának az biztos.-Ez nem ért semmit hiszen Kylen most sétált be az ajtón.
-Bianka?
-Kyky?-Kylen egyböl megölelte a vendéget és elvonultak egy másik szobába.
-Na baszki.-Mondtam Neyyel egyszerre.
-Mivan?-Dodo és Aiden csak állnak.De elmagyaráztuk nekik..na jó most várunk ameddig nem nyikorog az ágy biztonságban van Kylen kapcsolata.

Szerelembe Bolondulva|Neymar Jr|Where stories live. Discover now