Valentin napi külön kiadás!💝

98 6 0
                                    

Mikor haza értem Neyhez nem történt semmi csak kisírtam a szemem de Ney megnyugtatott h úgy is szeretni fog ha terhes vagyok meg ha nem akkor is.Már késő volt mire megbeszéltük a dolgokat ezért gyors elmentünk aludni.Mikor felkelek Neyt nem találom magam melett.Csak egy levelet láttam a polcon.Mivan ha meghalt?Vagy valami szar?Az állt a levélben hogy"Elmentem a boltba addig öltözz fel valami szexybe mingyárt jövök vissza. Boldog valentin napot!❤"ÚRISTEN DE ÉDES.Gyors felpattantam és lefürödtem meg minden és ahogy Neymar is kérte valami szexyt vetten fel.Hallom hogy megjött Ney ezért mentem a bejárati ajtóhoz.Olyan cuki volt Neymar ott ált egy felete ing ben és egy fekete farmerben és egy csokor rózsával úristen.
-Boldog valentin napot Abigail!-Jött oda hozzám és megpuszolt meg oda adta a csokrot.
-Úristen köszönöm.-Elvettem a csokrot és megöleltem a barátom.
-Gyere menjünk!
-Hova?
-Majd meglátod.-Kacsingatott Neymar amit nem értettem de jó.
Beszálltunk a kocsiba és kb az egész utat végig énekeltük.
-Na megjöttünk.-Mondta Neymi.Kinéztem az ablakon és tökre le sokkoltam ugyan azon a helyen vagyunk ahol először randiztunk vagy mi volt az.
-Neeee.-Megöleltem Neyt utána csináltunk egy ahoz képest tök jó képet ahógy csókolózunk persze.Megjelöltem alatta Neymart és ki raktam.Még egy darabig elvoltunk ott utána beszálltunk a kocsiba és konkrétan rám támadt Neymar.
-Azt mondtad hogy még nem csináltad kocsiba.-Kacsingatott már megint.De amúgy vissza térve amit Ney mondott kirázott a hideg de nem volt időm gondolkozni mert kb rám mászott megint és megcsókolt és egyböl le is vette a ruháim utána a sajátját is.Cseréltünk hejet ő ült a székben én meg rajta éreztem hogy lassan belém rakja a férfiasságát.Nagyokat nyögtem hiszen senki se volt a közelünkben.Miután elélveztem lejebb mentem és bekaptam Neymar méretét.Egyre gyorsabban mozgattam a számban és Neymar is egyre hangosabbakat nyögött telibe bele élvezett a számba még csak nem is szólt.Nem baj lenyeltem de elég szar íze volt már nem azért legközelebb neki meg az enyémet kell lenyelnie.Felöltöztünk meg minden csóri kocsit kitakarítottuk ahogy tudtuk de na.
-Mostmár elmondhatod hogy csináltad már kocsiban.-Csak mosolyogtam mert telibe elpirultam Neyyel haza mentünk és beurgottunk a kanapéra.Ney kb 3 perc alatt elaludt én meg nem akartam volna ujra a kanapén aludni mert már fájt a hátam elég kényelmetlen.
-Ney ébredj.-Bögdöstem meg az alvo barátom.
-Hm?
-Gyere már nem akarok a kanapén aludni.-Felráncigáltam Neyt a hálóba ő egyböl befeküdt az ágyba és már horkolást is halottam.Én elmentem gyors fürdeni átöltözni és én is befeküdtem Ney mellé és elaludtam kb 4 p alatt.Hirtelen felriadtam mert olyan hangosan horkol Neymar hogy lehetetlen melette normálisan aludni esküszöm elviszem valakihez.Megbögdöstem Neymart aztán már nem horkolt csak 10 p mulva fog ujra de nem érdekes vissza is aludtam.

Tudom h rövid lett de nagyon fáj a fejem és be akartam fejezni még ma😭
Drága barátomTheygottaluvashh segített néhány részben😘

Szerelembe Bolondulva|Neymar Jr|Donde viven las historias. Descúbrelo ahora