12.rész

66 5 0
                                    

Apukámra ébredtem ahogy csörömpöl a konyhába.Nem lehet aludni nem hiszem el.Na mind 1 Neymar még így is tud aludni tök fura.Gyors megbögdösöm hogy ébredjen már fel.
-Mivan?-Fordult felém Ney.
-Mennyünk már ki.
-Fáradt vagyok.-Fordult vissza Ney.Nem érdekelt felálltam és lehúztam rolla a takarót.Nagyon hideg volt szóval biztos fel fog ébredni.
-Gyere már.
-Nem.-Tömte a fejét a párnába.
-Hát jó akkor kinyitom az ablakot.-Mivel kint is nagyon hideg volt meg bent is szóval ha kinyitom az ablakot baromi hideg lessz.
-Ne ne.-Hirtelem felpattant Ney és vissza vette a takarót.
-Hát jó ha te nem jössz akkor én megyek.-Felöltöztem aztán otthagytam Neyt.
-Jó reggelt.
-Jó reggelt.
-Hogy aludtatok?-Kacsintott apa amitöl lefagytam mert lehet hogy halott minket este.
-Jól kösz.-Közben bele kortyoltam a monsterembe és bementem a hálóba.Ney már azon volt hogy kijöjjön szóval mentünk is vissza apához.
-Szia.
-Szia.-Neymaron látszódott hogy nagyon fáradt de ő mikor nem?Ez után anyukámhoz megyünk Sándorfalvára szóval lehet el kéne indulnunk Neyyel mert anyánal is ott alszunk.Még beszélgettünk utána össze pakoltunk és mentünk anyukámhoz.Már majdnem oda értünk de tökre félek.Hiszen van amikor furcsán viselkedik anya meg a barátja.

Végre megérkeztünk amúgy nincs messze kb 20 p volt az egész.Kopogtunk nagyon hideg volt ott fagytunk meg Neyyel mire anya kijött.
-Sziasztok drágáim.-Mondta Anya utána végre beengedett minket.Ledobáltuk a cuccokat a vendég szobába és kimentünk a nappaliba.Ney és anya meg anya barátja bemutatkoztak meg minden.
-Neymar te leszoktad venni azokat a fülbevalókat mikor csináljátok?-Neyyel csak ülltünk és néztünk egymásra egy darabig.
-Anya...
-Mivan?-Fura volt gondolom részeg volt anya.Ez van amúgy sokáig beszélgettünk meg kajáltunk.Neyyel elmentünk a vendégszobába.
-Bezárjam az ajtót?
-Van kulcsod hozzá?
-Ja van.
-Nemtom majd késöbb ne keljen itt nyitogatni.
-Jo.-Átöltöztünk és még befeküdtünk az ágyba beszélgetni és telefonozni.Aztán Ney elaludt és úgy voltam vele hogy én is mert unatkoztam.Éppen próbálok aludni de valaki hirtelen benyit amire felkapom a fejem.
-Anya?-Anya random benyitott nemtom miért.Tökre furcsán nézett ki.
-Ja te is itt vagy.-Mondta undokul.Ja hát hol kéne lennem vagy neki kéne Ney melett aludnia nekem meg a csávója melett vagy mi?
-Hol kéne lennem?
-Mindeg úgy is Neymarhoz jöttem volna.-És kimegy..Mi a fasz történt?Neymarhoz miért meg minek meg nem értem mit akar Neymarral?Reggel egyböl elhúzunk innen az biztos.Halkan felálltam és a kulcsal bezártam az ajtót nehogy benyisson valaki.Vissza mentem aludni de kb hajnali 1 kor halottam hogy valaki be akar jönni de mivel bezártam elég nehéz.Nem nagyon érdekelt aludtam tovább.

Reggel Ney ébresztett hogy anya és a barátja felszívódtak.
-Mivan?Eltüntek?
-Ja.-Mondta Ney.
-Majd vissza jönnek.
-Mivan ha nem?
-De vissza jönnek.Na gyere pakoljunk.
-Jo.-Bepakoltunk és húztunk el onnan de gyorsan.

2 héttel késöbb..

Éppen próbálok aludni de nem megy hiszen állandóan pittyeg a telefonom.Hiszen ma van a szülinapom..Ney is csak körülöttem ugrál hogy mitkérek meg hogy bármit megvesznekem.Nem nagyon szeretnék semmit itt van nekem Ney elég az.Felkeltem és felöltöztem lefürödtem meg minden.Nem akartam nagy szülinapot ezért csak én Ney és Dodo meg Ash és Gavi meg Kylen....Chloe nem jött azt mondta Kylen hogy beteg de nem hiszek neki.Nem baj nélküle is elvagyunk.
-BOLDOG SZÜLINAPOT!!-Üvöltötték bele a pofámba Ney és Kylen valami konfettit vagy mit robbantottak ki amitöl eskü megijedtem.Ash meg Dodo ott álltak egy tök szép gyümölcsös tortával a kezükebn.Gavi meg kb az összes ajándékot fogta amiböl sok volt.Mindenkivel ölelkeztem megköszöntem hogy itt van meg stb stb..
-Na jó nyisd ki az ajándékot!-Mondta Dodo aki ott ugrált körülöttem.
-Elöször a torta.-Mondta Ash és egyböl rohant ki a tortáért.
-GYERTEK IDE.-Üvöltötte ki Kylen mindenkinek hogy jöjjön ide.Ash ide tólta elém a tortát.
-Kívánj valamit.
-Jó.-Elfújtam közben kívántam valamit amit ugye ha elmondok nem teljesül szóval nem mondom el.
-Jó mit kívántál?-Mondta Gavi.
-Nem mondhatom el.-Nevettem után felfágtuk a tortát és mindenki megette.
-Na jó most adjuk oda az ajándékot.-Mindenki oda adta kiveve Neymar aki a háttérben kajálta a tortámat.Ash tol egy csili vili arany karkötőt kaptam ami nagyon szép volt.Dodo meg egy matchingelős pólót adott az ő pólóján egy gyönyörű fotó volt rollam az enyémen meg rolla.Gavi meg egy sminkkészletet vagy mit adott.Kylen meg egy piros Jordan cipőt aminek nagyon örültem.Hirtelen Ney felszívódott és egy ketreccel a kezében tért vissza.Jézusom mit hozott ez egy madarat vagy mi ez?
-Boldog szülinapot Abi!-Mondta Ney és kinyitotta a ktrecet amiböl egy nagyon aranyos Francia bulldog szaladt ki telibe bele ugrott a pofámba de nagyon cuki volt.
-Úristen nagyon köszönöm Ney!
-Mi lessz a neve???-Kérdezte Dodo.
-Legyen Enikő.-Mondta Gavi.Enikő egy kutyának nem baj jovan az.
-Jóvan akkor Enikő.-De azért remélem hogy lány a kutya..Amúgy Ney megvett mindent a kutyának szóval minden megvolt az udvarban konkrétan egy kastéja volt a kuytának.Ittunk meg berugtunk meg stb már este fele volt mindenki szét itta magát.Dodo hirtelen megtanult szaltózni ezért állandóan azt akarta csinálni nekem meg le kelett állítanom mert a végén meghal.Aztán Ash al táncoltam és Gavival meg Kylennel Neymarral Dododoval mindenkivel is.Hirtelen beront egy magas barna hajú csávó.Nagyon magas volt.
-Úristen szerelmem hát itt vagy.-Ugrott a nyakába Dodo.
-Gyerekek ő itt Miklós.-Mint a télapó vagy mi?Mindenki köszönt Dodo új barátjának tökre elvoltunk vele utána kiderült hogy mindenki itt alszik szóval tök jó.Az este Neyyel halottam egy s más nyögéseket különböző szobákbol.Még Kylen szobájábol pedig ő egyedül alszik..vagy nem?

Szerelembe Bolondulva|Neymar Jr|Donde viven las historias. Descúbrelo ahora