7.rész

100 3 0
                                    


Hirtelen a telefonom csörgésére ébredek fel de fogalmam sincs hol a telefonom.Alig tudtam fel állni Neymar miatt mert megint rajtam feküdt.Elkezdtem turkálni a táskámban és szerencsére megtaláltam a telefonom Kylen hívott.
-Szia.
-Szia nem láttad Chloet?
-Nem miért?-Kezdtem el aggódni.
-Mert eltünt és nem ír vissza.
-Hát akkor én átmegsek hozzá nem e ott van addig te próbáld el érni a szüleit.
-Jó.-Nagyon megiedtem elkezdtem kapkodni.
-Neymar ébredj.-Lögdöstem meg a kanapén horkoló barátomat.
-Mi miért miaz?
-Eltünt Chloe.
-Nemár.-Hirtelen fel pattant Neymar.
-Most átmegyünk hozzá gyere.
-Jó.-Beszáltunk a kocsiba elmondtam Neymarnak hol lakik.Mingyárt ott vagyunk tiszta idegben vagyok hiszen mivan ha valami baja esett vagy nemtudom.
-Ne izgulj ennyire nem hinném hogy baja eshet felnőtt nő csak tudja mit csinál.
-Igazad van.-Mikor oda értünk egyböl szálltam ki a kocsibol és elkezdtem dörömbölni az ajtón mint valami állat de semmi.
-Nincs itt senki.-Közben nézek be az ablakon is.
-Törjük be az ablakot.-Neymar felkapott egy követ.
-Jó oké de óvatosan.-Hátrébb áltam mert nem akartam üveg szilánkos lenni.Neymar hirtelen be cseszte az ablakot a kővel.Elég hangos volt remélem a szomszédok nem hívják ránk a rendőrséget.
-Bemászok!-Mondtam Neymarnak a tökéletes ötletem és egyböl bemásztam furcsa módon rend volt a lakásban itt volt Chloe telefonja meg pénztálcája meg mindene kb.
-Hallod itt hagyta az összes cuccát.-Mutattam Neymarnak aki csak állt és bámult.
-Hát fogalmam sincs hol lehet.
-Nekem sincs.-Elkezdtem nézelődni de minden normális.
-Várj Kylen hív lehet talált valamit.
-Szia.
-Szia találtál valamit?
-Nem semmit a szülei se érik el és te?
-Mi se itt vagyunk a hazába de mindene itt van.
-Nyitva volt az ajtó?
-Nem Neymar betörte az ablakot.
-Szerintem szólok a rendőrségnek.
-Jó-Letettem a telót és Neymar felé fordultam aki csak hallgatózott.
-Na?
-Kylen szól a rendőrségnek de amúgy semmi.
-Remélem minél hamarabb meglessz.-Még egy kicsit körbe néztünk de semmi ezért vissza mentünk a kocsihoz és haza mentünk.

-Éhes vagyok.-Ugrottam a kanapére.
-Én is.-Ugrott szintén a kanapére Neymar.
-Rendeljünk már Burger Kinget.
-Mekit rendeljünk már.
-De az nem jó.
-Jó akkor a BurgerKingedböl rendelünk.-Megrendeltük a hamburgereket aki felvette a rendelést nehezen elhitte hogy nem valami kamu telefon hívás hanem tényleg Neymar az legközelebb majd én beszélek.
-Nézünk valamit?
-Mit?
-Valami horrort nézzünk.
-Conjuring?
-Ahaaaa-Neymar berakta a Conjuring kettőt közben csöngettek ezért kinyitottam az ajtót és ugye a kaját hozták át vettem meg ki fizettem utána vissza mentem Neyhez.
-Itt a kaja.-Oda adtam Neynek az ő hambiját meg mindent utána kajáltunk tök fura hogy úgy viselkedtünk mint valami 1 éve házasok.Miútán megkajáltunk és megnéztük a filmet Ney bealudt én meg elkezdtem nézegetni a híreket meg az instát.Tele voltam mindehol az szerepelt hogy Bruna meg Abigail meg én és Neymar meg hogy mi van köztünk.Hirtelen megláttam egy mondatot amiben az állt hogy "Talán Abigail kihasználja a híres focistát a pénze miatt?"itt lett elegem.Miért használnám ki?Mi közük van ehez az emberek?Mindegy a gondolataimbol Neymar szuszogása zökkentett vissza.Annyora aranyos úristen moszáj volt lefotóznom.Kiraktam insta sztoriba rengetegen látták és még Bruna is biztos féltékeny.Kb eltelt 2 óra és Neymarral megint egy random horror filmet nézünk csak nálunk a jumpschareknél nem az van hogy én megijedetk és romantikuson oda bújok Neymarhoz hanem mind a ketten egmyásnak ugrunk hirtelen és felsikítunk.Miközben nézzük a 16.filmet Neyyel valaki csönget nem nagyon vettem a fáratságot hogy kinyissam ezért oda küldtem Neymart hogy kinyissa.Mikor kinyitotta csak egy "mi a fasz"ot halottam és gyors oda mentem.
-Mi az?-Kérdeztem közben nézek a falfehér Neymarra.Utána kinézek hogy ki a franc lehet ott hát ki kás volt az mint Chloe csak sokkal szarabb állapotban tiszta vér volt meg minden szentem eltört a karja mert olyan furán máshogy állt.
-Basszus Chloe veled meg mi történt?-Chloe csak áll és sír én meg álltam és bámultam mint ahogy Neymar.
-Na jo menjünk a korházba.-Mondta ki Neymar ezt az igazán jó ötletét hiszen mindenki csak bámulta amásikat.Bekísértük a kocsiba és mentünk a korházba közben kérdezgettem hogy "honnan jöttél?""mitörtént veled?"de eggyikre se kaptam választ.Mikor megérkeztünk akkor Chloet egyböl elvitték én meg ott stresszeltem a váróban addig Neymar felhívta Kylent hogy meglett Chloe de fogalmunk sincs hogy hova ment el és mi lett vele.Mivel már sokat vártunk ezért Neymarral haza mentünk.
-Nemhiszem el.-Mondtam miközben leugrottam a kanapére.
-Én se.-Ült le mellém Ney és még 1-2 percig bámultunk magunk elé.
-Megyek fürdeni.-Felálltam közben kacsingattam Neymarnak hogy nem akarok egyedül FURDENI.Bementem a fürdőbe és elkezdtem levetkőzni és beállni a tus alá közben szinte az ajtót betörve ugrott be Neymar.Levetkőzött és egyböl be jött hozzám és megcsókolt mint aki erre várt volna évek óta.Hirtelen neki mentem a víz megnyitó izé bizének ezért teliba ránk jött a jéghideg víz de eggyikünket se érdekelt.Igazábol nehéz volt elférni Neymar melett de ez van.
-Akarlak Abigail.-Sugta fülembe a csatár amitöl kirázott a hideg.Neymar lassan elkezdte kiszívni a nyakam utána egyre lejebb ment és egyszeecsak azt éreztem hogy a nyelve teljesen bennem van hirtelen felnyögtem utána már 2 ujja volt bennem fel se tudtam fogni mi történik.Neymar feljött hozzám és méjjen a szemembe nézett utána belém hejezte az ágaskodó férfiasságát.Én meg nagy nyögésekkel ajándékoztam meg miután lefürödtünk Neymarkával azután átöltöztunk és egyböl elalustunk hiszen nagyon megviselt minket ez az egész.

2 héttel késöbb

Igazábol sokkal jobban van Chloe és kiderült amikor ment volna a boltba valami elmebeteg elrabolta csórikámat de megúszta csak a keze tört el most egy ideig Kylennél lakik és tök jóba lettem Carollal Davi anyukájával most is készülődok hiszen vele fogok találkozni Neymarnak meg edzése lessz.Gyors felraktam egy lágy sminket vagy mit és egy fekete ruha melett döntöttem 2 re volt megbeszélve a találkozó és már 1:30 van de nembaj.Hívtam egy űbert aki gyors elvitt egy kávézóhoz vagy mi a tökömhöz és Carol már ott várt.
-Szia Carolll.-Ültem le mellé fülig érő mosollyal.
-Sziaa Abi na hogybirod Neymar melett?.-Kacsingatott a drága barátnőm.
-Jól köszike.-Én is kacsingattam.
-Mi van Chloeval?
-Hát Kylennél lakik most épül csórikám.
-Oh sajnálom.
-Amúgy fojtonosan hányingerem van meg fáj a fejem de fogalmam sincs miért tudsz valami kábítószert amit be tudok venni?.-Egyböl elsápadt a fejem mert mehint hányingerem lett.
-Abi..-Nézett rám tökre falfehéren.
-Mivan?
-Ugye nem vagy terhes..?-Na jó erre még nem gondoltam mi a fasz.Nem nem biztos hogy nem vagyok terhes nem lehetek terhes hiszen védekeztünk Neymarral.
-Az utcsónál védekeztetek?
-Fogalmam sincs kb minden nap csináljuk nem írogatom mikor védekezünk de az összesnél fédekeztünk.-Beindítottam az agyam hogy segítsen már vissza gondolni.
-Biztos?
-Várj.-Hirtelen eszembe jutott a nemrégi tudolós esetünk.
-A tusolós..ott nem védekeztünk.
-Basszus Abi.
-Ja.Basszus.-Fogtam a fejem és azon voltam hogy sirjak totál beszartam mondjuk még nembiztos hogy terhes vagyok de úristen nem állok készen egy gyerekre.A felelősség kb alig tudnék aludni Neymar se bírni nincs is rá időm igaz szinte Neymarnál lakom de biztos hogy NEM.
-Mennem kell bocs.-Annyira megijedtem hogy ott hagytam csóri Carolt és futottam ki már szinte könnyezve gyors hívtam magamnak valakit aki haza vihet Neymarhoz szerencsére Neymar otthon volt én meg sirva betörtem hozzá.
-Mi az jól vagy?
-Neymar.-Csak ennyit tudtam monsani mert még mindig sirtam.
-Mi az?
-Lehet terhes vagyok.-Neymar hirtelen lefehéredett és bámult rám egy "mi a faszom"arcal.

Szerelembe Bolondulva|Neymar Jr|Onde histórias criam vida. Descubra agora