Mikor felébredtem Neymar a székben aludt.Mivel nagyon elkelett mennem a mozsdóba próbáltam felállni de a lábaim feladták a működést.Csak teher lennék Neymarnak ezért megpróbáltam egyedül kimenni.Fogalmam sincs mijen ruhát adtak rám de biztos borzalmasan néz ki.Meg a telefonom is kéne értitek hogy, megnézzem pontosan mi is történt.Már a kilincset fogtam és azon voltam hogy, kinyissam és sikerült is csak az ajtó annyira nyikorgott meg minden hogy, Neymar felébredt.
-Szia.-Mosolyogtam rá közben próbáltam megállni és az ajtóba kapaszkodni.
-Segítsek?-Jött oda hozzám Neymar.
-Nem kell.-Mondtam neki és elég volt eggyet lépnem hogy, elbukjak de Neymar megfogott.
-Ne segítsek mi?-Nevette el magát amitöl én is.
-Jó jó.-Kapaszkodtam az ajtóba.
-Szökni próbálsz elöllem vagy mi?
-Nemm csak nem akarok teher lenni!-Mondtam Neymarnak és elindultam valamerre.
-Abi!Alig bírsz járni.Nekem sose leszel teher.-Neymar fogta magát és egy mozdulattal felkapott.
-Neymar ne ejts le!-Kapaszkodtam belé.
-Nemfoglak!Nagyon romantikus volt ahogy Neymar elvisz a mozsdóhoz.
-Na jó leraklak!-Rakott le a mozsdónál.Mikor nagynehezen beértem a mozsdóba éreztem hogy, Neymar követ.
-Mit csinálsz itt?Ez a női mozsdó!
-Mindegy.
-Még jó hogy nem állsz be elém.-Bementem egy random fülkébe közben Neymar az ajtó elött állt nehogy bele fulladjak a wcbe.
-Neymar így nem megy!-Szóltam ki neki.
-Nem is látlak!Miután készen lettem kerestem valami tükröt hogy, megnézzem mijen ruhát adtak rám.
-Hallod?
-Nem.-Mondta Neymar melöllem.
-Van itt valahol tükör?
-Aha.Ott!-Mutatott a hátam mögé Neymar.
-Kösz.-Lassan oda csoszogtam és valami borzalmasan néztem ki.Valami szar kék ruha volt rajtam ami nagyon ronda.
-Úristen!-Mondtam hangosan.
-Miaz?-Jött oda Neymar.
-Nagyon szarul nézek ki!-Mondtam könnyező szemmel..ÉRTITEK ELKEZDTEM SÍRNI EMIATT🤦♀️
-Jaj szivem nem nézel ki szarul.-Nevette el magát Neymar.Most vagy amiatt nevet hogy, szarul nézek ki vagy hogy, sírok?
-Hol vannak a ruháim?-Kérdeztem Neymartol miközben segített visszamenni a szobámba.
-Nemtudom.Megkérdezem várj itt!-Neymar gyors elment én meg itt álltam a női mozsdó közepén.Próbálom nem elveszíteni a járási képességem.-Na itt vagyok.-Jött vissza Neymar és megfogta a kezem.
-Na és mitmondtak?
-Majd hozzák valamikor.
-Nah de jó.-Sóhajtottam mert igazán szeretnék legalább egy melltartót felvenni.
-Gyere menjünk vissza.-Neymar segített visszamenni és szerencsére mikor visszaértünk ott volt a ruhám.ÉS KI IS MOSTÁK??Mármint nem volt véres!
-Végre.-Mentem oda a ruhámhoz.Már vettem volna le magamrol ezt a szart de éreztem Neymar tekintetét szinte az egész testemen és csak arra tudtam gondolni ha nemtörténik meg a balesetem akkor most Bruna vetkőzne le elötte..?
-Elfordulsz kérlek..?-Fordultam Neymar felé.
-Már láttalak ruha nélkül.
-Tudom..csak most...
-Semmi baj Abi!Persze hogy, elfordulok.-Mondta Neymar és elfordult.Mivel baromira nemtudtam levenni magamrol ezt a kék izét ezért segítséget kelett kérnem.-Tudnál segíteni?-Kérdeztem Neymartol.
-Persze.-Jött oda hozzám és segített levenni ezt az izét.Neymar végigsimította a kezét rajtam viszont a derekem felett egy kicsivel megállt a keze.
-Mi az szivem?-Kérdeztem Neymartol.
-Csak..-Akadt le Neymar és láttam rajta hogy, furcsán néz.
-Fotózd le had nézzem!
-Nem.Jobb ha nem látod!-Mondta Neymar közben megfogta a derekam.
-Neymar látnom kell!
-Jó de..-Nem mondta végig.Előkapta a telefonját és lefotózta.
-Biztos?
-Igen.-Mostmár elkezdtem félni hiszen értitek ennyire nem kéne lesokkolódni.Neymar odaadta a telfonját..egy nagy piros összevarrt seb volt rajtam.Hogy nem éreztem?Teljesen bekönnyeztem hiszen ez egész életemben ott fog maradni..a számhoz raktam a kezem közben próbáltam visszafojtani a bennem gyülekedő haragot,szomort meg a többit.
-Abi..-Tette a vállamra a kezét Neymar.Hátrafordultam és megöleltem őt.
-Semmibaj nyugodtan sírd ki magad.-Simogatta a hajam Ney én meg melkasába temettem magam.Annyra rossz ebben a kiszolgáltatott helyzetben lenni.
أنت تقرأ
Szerelembe Bolondulva|Neymar Jr|
أدب الهواة" -Szerencsés vagyok hogy, azon az este megtaláltalak.-Mondtam miközben gyönyörködtem benne. -Én meg szerencsés vagyok hogy, azon az este részegen próbáltam hazamenni.-Mosolygott rám." A 20 éves Abigailnak baromi unalmas az élete amíg fel nem ébred...