11.rész

77 6 2
                                    

Reggel van és megint a telefonom csörgésére ébredtem de nem vettem fel meg se néztem ki az.Reggel van szarok rá ne hívogassanak.Hamár felkeltem akkor Neymar is keljen már fel hiszen unatkozom.
-Ney ébredj.-Bögdöstem meg a hátát.
-Mivan?-Mikor felém fordult még mindig nagyon be volt dagadva a szeme.
-El kéne mennünk a korházba.-Feküdtem vissza mellé és a plafont bámultam.
-Nem akarok.
-Jo de ha holnap se lessz jobb akkor bemegyünk.
-Jó jó.-Ney felállt és bement a mozsdóba.Én addig átöltöztem normál ruhába és megnéztem ki hív.Kylen volt az...
-Szió miért hívsz?
-Szakítottunk Chloeval..-Sajnáloom csóriit nemtom mivan mostanában Chloeval tökre megváltozott.
-Sajnálom Kylen.
-Köszi majd tudnál szolni Neymarnak hogy hívjon?
-Persze szólok neki.
-Jó köszi szia.
-Szia.

-NEYMAAAAAAAAR.-Üvöltöttem be neki továbbra se tudva mit csinált bent.
-Mivan?-Üvöltött ki.
-Kylen hívott.
-Mit mondott?
-Szakítottak Chloeval és szeretné hogy felhívd.-Neymar kirontott a fürdő szobábol és a telefonjához rohant és átvonult egy másik szobába.Amíg Ney beszél Kylennel addig én az ágyon telefonoztam.Neymar jön vissza mosolyogva és mellém pattant.
-Miért mosolyogsz?
-Semmi érdekes.
-Jó.-Vissza néztem a telefonomra.
-Hallod.
-Nem.-Ujra elkezdtem telefonozni.
-Nem vagy vicces.
-Tudom.
-Na amúgy arra gondoltam hogy fessük már be a hajunkat rózsaszinre.
-Mivan?-Ez az ötlet hogy jött meg miért vagy mi értelme meg miért rózsaszin?
-Hát rószaszinre.
-Ez honnan jött?
-Csak úgy na.
-Jó jó.Honnan szerzünk rózsaszin hajfestéket?
-Feszünt valahol.
-Jó.
-Gyere.-Most megyünk?
-Megyek már.-Elraktam a zsebembe a telóm és mentem Neymar után.Beszálltunka kocsiba és mentünk a boltba.Olyan furcsa ötletei vannak néha hogy nem is értem hogy jut eszébe.Érted most én vagyok Neymar és ülök a fürdőszoba közepén és gondolkozom hogy mijen színű legyen a hajunk a barátnőmmel.Na mindegy szeretem a hulye ötleteit.
-Bemegyek addig várj a kocsiba.-Ney kiszállt és felszívódott.De jó most itt köröznek a fotósok a kocsi körül.Hadjanak már békén.Oh Dodó hív de jó legalább lefoglalom magam.
-Szia.
-SZIA.
-Hallod.
-Mondjad.
-Szakítottam Paullal.
-Végre.Utáltam azt az emóst.
-Én is.
-És találtál már valaki mást?
-Ahaaa valami Ármándó nagyon jól néz ki.
-Tetudod.
-Itt vagyok megvannak a festékek.-Huppant be a kocsiba Neymar mintha nem halotta volna hogy kihangosítva beszélek Dodóval.
-SZIA NEYY.-Üvöltött a telefonva Dodo.
-Szia.-Szólt Neymar miközben azon gondolkozott hogy ki a szarom ez.
-Amúgy mikor a szekrénybe aludtam találtam óvszert.-Mondta Dorka megtörve a csendet.Most elgondolkoztam hogy használt e vagy nem.
-Dorka!
-Mivan?Amúgy nem volt használva csak szólok hiszen tudom hogy ti mindig és mindenhol csináljátok.
-Na jó majd hívlak szia.-És letettem.Egy darabig bámultam Neymart aki tiszta vörösvolt.Utána elindultunk és énekeltünk meg mittudom én mindent is csináltunk a kocsiba kivéve azt..
-Gyere.-Ugrált be Neymar a házba.Nemtom ennek mennyi energiája van.
-Hova?-Annyira fáradt voltam hogy ott eltudtam volna aludni.
-Fürdőbe befestem a hajad.
-Te nekem?
-Aha.
-Már most félek.-Bementem a fürdőbe oda vittünk egy random széket és rengeteg törölközőt hiszen értitek a fehér fürdő ne legyen már rózsaszin.
-Biztos hogy nem lessz az egész fejem rózsaszin?
-Nem vagy is remélem nem.-Mondta Neymar utána felcsapta a kesztyűt és valamit még babrált utána teliba rányomta az egészet a fejemre.
-Nem lessz ez egy kicsit sok?-Kérdeztem szinte félve hogy mi lessz ebböl közben a tükörben néztem Neymart hogy mit csinál.Azt kihagytan hogy vizzel megnostam a hajam szóval vizes hajra csináljuk nem száraz.
-Nem nem lessz nyugi.-Tök jó érzés volt igazábol fogalmam sincs mit csinált Neymar de szinte elaludtam közben.Attól félek hogy Neymar haját én fogom csinálnik és úgy elfogom cseszni hogy Neymar egy rószaszin királynő lessz.Miután rószaszin volt az egész fejem Neymar csak állt és bámult.
-Neymar?
-Igen?
-Minden oké?
-Ja csak nemtom hogy most mit kéne csinálni..
-Ott van a doboz leírásában vagy min nézd meg.
-Hát..azt szét téptem.
-Miért?
-Mert kidobtam aztán ja..
-Gondolom most le kéne mosni.-Bámultunk tétlenül utána arra jutottunk hogy vízzel megmosom és utána már csak meg kéne szárítani.

Szerelembe Bolondulva|Neymar Jr|Where stories live. Discover now