6.rész

135 5 1
                                    

Miután bevettem a fájdalom csillapítót lassan kiszálltam áz ágybol és mentem megnézni hogy mennyire tették tönkre a házat amúgy nagyon meglepődtem alig volt rendetlenség.
-Hadjad majd össze takarítok.-Mondta Neymar a hátam mögül.
-Kösz.-Fordultam meg és egy csókot lehelltem a szájára.Gyorsan elmentem fürdeni hajat is mostam miután lefürödtem egy szál törölközőben kimentem a nappaliba ahol csillogott minden kivéve Neymar.
-Azta nagyon szépen ki takarítottál.
-Kösz.-Fordult felém Neymar büszkén.
-De azért ràd férne egy fürdés.-Néztem végig rajta nem azért csak na.
-Igaz nem segítessz?-Mosolygott közben a rajtam lévő törölközővel játszott.
-Az elöbb fürödtem le...
-Jolvan akkor majd bepótoljuk.-Kacsintott rám a csatár.Neymar elment fürdeni addig én felöltöztem és megszárítottam a hajam egy random fürdő szobába mert itt rengeteg van.
-Amúgy nekem edzésem lessz szóval ha szeretnéd eljöhetsz.-Ölelt meg hátulrol Ney.
-Persze hogy eljövök!
-Oké.-Puszilta meg Ney a nyakam utána ő is elment felöltözni meg stb amit a normál emberek.
Éppen próbálom elrajteni a sminkel azokat a kiszívásokat a nyakamon amiket Neymar csinált de nem nagyon meg mindegy valamennyire sikerült elrejstenem de tele van a testem ezekkel viszont én is kiszívtam Neymart szóval nem csak nekem kell rejtegetnem.Mikor készen lettem elpakoltam a táskámba konkrétan az egész lakást Neymarral el is indultunk be szálltunk a kocsiba és mentünk.Olyan fura volt hogy úgy megbámultak az emberek mint a szart na mindegy nem az csak fura.
-Sokan lessznek ott?-Kérdeztem félve mert nem szeretem ha vagy százan megbámulnak hogy mit keresek egy híres focistával.
-Hát lessznek egy páran de ne aggódj.-Fogta meg a combom amitöl mindig kiráz a hideg.
-Na jó itt vagyunk gyere.-Nyitotta ki nekem az ajtót Ney és valami bolond kamerás egyböl ki égette a szemem a fotó gépével vagy mittom én mivel.Tök szar volt végig sétálni és itt üvöltöztek a kis lányok hogy "Neymi gyere egy fotót"meg sok szar nagyon irritálóak mindegy amúgy voltak sokan akik velem akartak fotót csinálni amitöl tökre jól éreztem magam hiszen velem még senki se akart fotót csinálni.Mikor be értünk Neymar elment az öltözőbe én csak az ajtó elött áltam mint valami random fa az erdőben.
-Szia Abi rég láttalak.-Jött oda hozzám Messi akit nem nagyon birok.
-Szia.-Megöleltem utána el is ment szerencsére nemtom miért utálom csórikámat csak bunkó volt velem az este.Vagy is nem emlékszem lehet nem volt bunkó velem valakivel össze keverem mindegy.
-Nemár te itt?-Mondta egy ismerős hang.
-Kyleeeenn sziaa.-Öleltem meg a vigyorgó Kylent.
-Na és hogy vagy?Neymar melett nehéz meglenni.
-Igazábol tök jól megvagyunk.Na és veled mivan Chloeval már tervezitek a gyereket?-Kérdeztem egy perverz mosollyal közben kacsingattam mint valami őrült.
-Majd még nem de tuti ti lesztek a kereszt szülei.
-Ez kedves köszi.-Öleltem meg utána ő is elment és nem sokára a nagyságos úr is kijött büszkén kisétált mint aki legyőzött volna egy oroszlánt.
-Sziaa nem vártam rád vagy fél órát á dehogy.
-Jolvan na jó volt ujra látni a srácokat.-Nevettünk Neymarral utána elkísért a székemhez és le ment a fiúkkal bemelegíteni meg minden teljesen el vesztem csak bámultam Neymart ahogy cselez meg mindent is csinál esküszöm mindent az elöbb cigánykerekezett ez a gyerek mindenben jó.Hirtelen egy ismerős hang szólalt meg mögüllem.
-Szia rá érsz?-nem.
-Igen persze.-Fordultam hátra és teljesen lekonyult a mosolyom persze hogy Messi volt ott ki más.
-Arra gondoltam hogy rendezek egy bulit és eljöhetnétek Neymarral vagy bárkivel.-Kacsintott eggyet nem értem mire céloz a vagy bárkivelével persze hogy Neymarral jövö ki mással mennék anyámmal vagy mi?
-Persze ott leszünk.De mikor kezdődik?
-Hát kb este 10 kor.
-Jó akkor ott találkozunk.-Bevetettem a kamu mosolyomat azért hogy elhuzzon végre.Észre se vettem de már vége volt és mosolyogva jött felém Neymar.
-Minek örülsz ennyire?
-Nem láttad berugtam 4 golt is.-Nem akartam megsérteni de nem láttam.
-De láttam nagyon ügyes voltál.-Csókoltam meg hogy ertereljük a témát.
-Amúgy Messi sólt hogy meghív minket egy buliba este 10 kor kezdődik.
-Jó benne vagyok.
Beszélgettünk még egy kicsit utána Ney megint be ment az öltözőbe és megint ott álltam mint valami szög.Szerencsére jött Kylen és megbeszéltük az élet nagy dolgait amúgy nem arrol beszélgettünk hogy ő mennyire nem szereti a hangyákat..ne kérdezzétek miért csak mert.
-Na itt vagyok mehetünk.-Puszil meg Neymar.
-Csá haver.-Ölelte meg Kylent utána mentünk is a kocsihoz.
-Amúgy Ney most lehet hogy haza megyek hiszen már mióta nem voltam otthon és át kéne öltöznöm.
-Oké nem gond haza viszlek.-Tök furcsa volt azt hittem hogy hisztizni fog mert elmegyek és nem lehetünk együtt.

Szerelembe Bolondulva|Neymar Jr|Where stories live. Discover now