Köszönöm a votet és a commentet sokat jelent💗
-Szia szépség.
Szolt bele a telefonba Neymar halattszódott rajta hogy kicsit be van állva.
-Szia.Jol vagy?
-Persze tokéletesen vagyok drága.-
Mostmár becézgetünk vagy mi?
-Amugy miert hivtál?
-Öltozz fel falami szexybe mingyárt ott vagyok.-
És letette..mi a fasz ez ijen gyorsan be tud állni?Én nem vagyok képes rá mindegy gyorsan elkészülődtem kivasaltam a szőke hajam gyors felraktam egy lágy sminket és egy spagetti pántos fekete ruha melett döntöttem ami a térdemnél egy kicsit feljebb ért elégge bevállalós volt de mivel nem tudtam hova megyünk azt se tudtam hogy mire számítsak..de mindegy hirtelen csöngettek, szív infarktust kaptam.Nyilván tudtam hogy Neymar az még mindig nyomogatja a csengőt..
-Jövök már!-Üvöltöttem ki hogy hadja már azt a szerencsétlen csengőt gyorsan oda futottam a tűsarkúmban nem akartam volna el esni gyors ki nyitottam az ajtót Neymarnak szinte le esett az álla.
-Gyönyörű vagy..
-Te se panaszkodhatsz.-Egy kicsi perverz mosolyt biggyesztettem hiszen miért ne
-Gyere vettem piát.-Mondta Neymar és úgy mosolygott mint amikot egy 5 évesnek mondod hogy elmegyünka játszóházba de amúgy nagyon aranyos volt.
-És hova megyünk.-Közben beszáltam az Neymar mellé.
-Majd meglátod.
Kacsintott eggyet és abban a pillanatban el is indultunk nagyon szép volt az ég tele csillagokkal egész végig azokat bámultam.
-Inkább az eget nézed mint hogy engem?
Mondta kicsit szomorú hangon a sofőr.
-Ha akarod téged is szivesen nézlek.
Fordultam Neymar felé aki úgy kihúzta magát mintha meg parancsolta volna és egy önelégült mosolyt nyomott kicsit elmosolyogtam.
-Játszunk valamit!
Mondta hirtelen Neymi.
-Jo de mit?
-Felelsz vagy gyorsítokot.
-Az mi a szar?
-Kérdezek tölled valamit vagy válaszolsz rá ha nem akkor gyorsítok.
-Oké benne vagyok!
Mivel nem voltak sokan és csak egyenesen mentünk nem hinném hogy karambolóznánk🤷🏼♀️
-Na jó én kérdezek.
Fogta meg a lehetőséget drága Neymar.
-Ki volt az utolsó pasid?
-Hátt már nem is emlékszem olyan sok volt..
Kezdtem el gondolkozó fejet vágni Neymar csak nyitott szájjal bámult de nem birtam sokáig kitört belöllem a nevetés.
-Neemm nyugi amúgy Luca volt az utcsó.
-Hogyan szakítottatok?
-Hé én jövök!
-Jo jó drága királynő.
Forgatta meg a szemét.Most valami komolyat akartam kérdezni amire a választ még ő is megfontolja.
-Tényleg érzel valamit irántam vagy csak 1 vagyok a tőbbi kurváid közül?
Hirtelen csend lett de nem sokáig.
-Abi szerintem te más vagy nem is szerintem hanem biztos vagyok benne hiszen mikor először meg láttalak nem is jütott volna eszembe hogy hozzám fogsz szólni és mikor hozzám szóltál fel csillant a szemem hogy talán lessz köztünk valami.
Nem tudtam mit kezdeni érzékeny vagyok ezért el kezdtem könnyezni.
-Te most sírsz?Valami rosszat mondtam?
-Nem nem nagyon cuki vagy csak nagyon érzékeny vagyok bocsi.
-Nem bajjj ne sírj.
-Amúgy hol a pia amit vettél?
Igen egyböl a pián jár az eszem ez van sajnálom.
-A hátsó ülésen.
Mutatott hátra én meg egyböl felkaptam és bele ittam nagyon erős volt.
-Te nem kérsz?
-Vezetek ha nem látnád drága kisasszony.
Megforgattam a szemem és még egy kortyot bele ittam utána még egy és még egy jött ki belölle.
-Hé hé ne most az összeset.
Vette ki a kezemböl Neymar uraság.
Hirtelen el kezdtem nevetni..igen ha részeg vagyok akkor jönnek ezek a random dolgok..
-Mivan min nevetsz?
Lassan Neymar is elkezdett nevetni olyan hülyén nevettünk hogy nem birtuk abba hagyni és már mind a kettőnk be könnyezett..
-Jajj ez jo volt.
Mondtam miközben a szememet töröltem.
-Én kérdezek!
Szólalt meg hirtelen Ney.
-Mi volt a legfurcsább hely ahol valaha szexeltél?
És egy perverz mosolyt rakott a végére hát persze de amúgy nem is tudom dee basszus azt tudni lehet hogy Lucaval nagyon furcsa helyeken csinaltuk..
-Sikátorban..
-SIKÁTORBAN?
Kezdett el torok szakattábol nevetni Neymar szegeny már attol féltem hogy valami szívrohamat kap.
-nem vicces..
Néztem rá komoly fejjel.
-És autóban már szexeltél?
Hirtelen komoly lett az uraság és felvettük a szemkontaktust.
-Nem még nem.
-Még!
Szólalt meg Neymar amire fel kaptam a fejem hiszen még nagyon én se voltam tisztában az érzéseimmel mármint úgy tisztelem és szeretem de szerelmileg nem nagyon tudom..
-Még az is meglehet de vajon kivel..hmm
Kezdtem el a kamu gondolkozást már megint de nem birtam sokáig szinlelni mert Neymar megállt..egy tök cuki mezőn vagy réten nem is tudom mi ez na mindegy azon voltunk ahonnan pont lehet látni a csillagokat na nem kelett tapsra várni egyböl megfogtam a piát és kiszálltam Neymar is ki szállt.
-Ugye mijen szépek.
-Igen gyönyörűek.
Ölelt meg hátulrol Ney még csak néhány órája ismerem de ijen helyre hozott kezdem érezni hogy máshogy tekint rám..mint a többi lányra..
-Csináljunk már egy fotót.
Kezdtem el ugrálni hiszen mindenhol is fotót csinálok főleg most Neymarral mindenkinek le fog esni az álla.Csináltünk egy cuki fotót ahol én fogom a telefont közben Neymar éppen a nyakamat csókolja és persze hogy úgy fotoztam hogy az ég is látszódjon mögöttünk.Ki is raktam oda írtam hogy "Neymarjr vel gyönyörködünk a csillagokban❤" jöttek is a kommentek hogy
"Irigyellek Abi!😫"
"Úristen nem ér nem is illenek össze"Meg a többi de nem nagyon érdekelt hirtelen fel is ugrott a követőim száma és rengetegen likeolták közben amúgy Neymar is bekövetett még apukám is látta a képet meg Chloe basszus Chloe el is feletkeztem rolla.Na mindegy most Neymarra koncentrálok semmi másra.Vissza szálltunk a kocsiba és még 2 kortyot gyors ittam hogy ne is tudjak beszélni de ez van.
-Amúgy még nem is meséltél magadrol.
Tette a lábamra a kezét az úriember amitöl kirázott a hideg és elpirultam.
-Igazábol nem rég költöztem ide eddig Spanyolba éltem egyedül apukám és anyukám Magyarországon élnek félig brazil és félig Magyar vagyok.És amúgy éppen munkát keresek de nem nagyon jártam sikerrel ja és van egy testvérem aki 24 éves ő Magyarországon lakik közel apukámhoz ő éppen pincérként dolgozik és kb ennyi ja és imádom a focit 20 éven keresztül fociztam de sajnos bejött az élet ezért màr nem volt időm rá.
-Húha izgalmas életed lehet.
-Az is ne akard hallani a gyerek korom.
-Majd mond el kérlek.
Boci szemekkel nézett rám Neymi persze hogy ennek nem lehet ellen állni.
-Jó majd elmondom.
Nem nagyon volt bulis a gyerekkorom anyám alkoholista volt van 2 féltestvérwm amit nem akartam volna elmondani neki hiszen bonyolult az egész..Ez most ijen hosszú story lett hiszen van ötletem és időm remélem tetszett!😘
ESTÁS LEYENDO
Szerelembe Bolondulva|Neymar Jr|
Fanfic" -Szerencsés vagyok hogy, azon az este megtaláltalak.-Mondtam miközben gyönyörködtem benne. -Én meg szerencsés vagyok hogy, azon az este részegen próbáltam hazamenni.-Mosolygott rám." A 20 éves Abigailnak baromi unalmas az élete amíg fel nem ébred...