Eltelt az egész nap nagyon jól szórakoztünk a többiekkel.Nem rég keltem fel Dodoval gamerkedünk eggyet.
-Sziasztok.-Mondta Aiden tiszta nyomott arcal gondolom most kelt fel.
-Szio.-Dorka egyböl ment megcsókolni.Tök romantikusak meg Gavi és Ash is.Mármint mi is azok vagyunk Neymarral a saját módunkon..És végül Ney is besétált mégnyomotabb fejjel és szinte rámdölt.Amúgy nagyon nehéz beült az ölembe.
-Neked is szia.-Mondtam miközben fogtam Neyt.
-Reggel nem voltál melettem ezért szarul ébredtem.
-Legközelebb meletted leszek.-Megpusziltam a nyakát és elmentem átöltözni és lefürödni.Mikor kiértem halottam hogy Dodo és Ney azon veszekednek hogy ki főz jobban...
-Abi!-Kiabált rám Ney amitöl befostam hirtelen.
-Igen?
-Szerinted én főzök jobban vagy Dodo.-Na jó pont ezért nem akartam volna a közelükbe menni.Legszivesebben azt mondanám hogy eggyikőjuk se de ott álltam és bámultam Neyre mert tök aranyosan mosolygott.
-Bocs Dodo.-Néztem Dodo ra utána Neyre aki tök boldog volt.Nemtom miért de jó volt annak látni.Leültem a kanapéra senki se szólt annyira hozzám olyan furcsán viselkedtek..kicsit szarul esett.
-Abi lenne kedved este elmenni valahova vacsorázni?-Kérdezte Ney csillogó szemekkel.
-Persze.
-Joo.-És el is ugrált.Fura de aranyos.Ashsal és Gavival kimentünk az udvarba és ott beszélgettünk meg minden.Utána Kylen is kiért végre amúgy nemtom hogy hol lehetett eddig.
-Sziaa Kylen.Hogy vagy?-Öleltem meg Kykyt.
-Jól köszi.-Kylen is leült hozzánk aztán Ney is kijött egy focilabdával a kezében nemtom honnan szerezte.A srácok elkezdtek focizni mi lányok meg a lehető legtöbb embert kibeszéltük.Már késő van ezért készülődök a vacsoránkra Neyyel.Olyan furcsa érzésem van nem is tudom csak valami fog velem történni.Remélem jóértelemben.Mikor készen lettem a lányok olyan furcsán viselkedtek.
-Nagyon szép vagy.-Csókolt meg Neymar amitöl lejött a szájfény de sebaj.Neymar valami elképesztően nézett ki(mint mindig)ott ájultam el.Beszálltunk a kocsiba és elmentünk valami random étterembe fogalmam sincs hogy hol van de valami gyönyörű volt életem legszebb heje.Még insta képet is csináltunk.Minden normális volt Neyyel bementünk kajáltunk beszélgettünk.Olyan érzésem volt egész végig mintha valaki figyelne vagy én nemtudom tök furcsa de Ney is furcsán viselkedett.Mikor kb megettük az összes kaját meg kifizettük és gyors beszálltunk a kocsiba hiszen ha nem jönnek a fotósok.Mikor vissza értünk akkor mindenki egyböl elkezdett inni mi meg Neymarral félpercenként csókolóztunk.Mivel rengeteget ittam érzékeny leszek ezért oda mentem Neyhez és vagy hatszor elmondtam neki hogy nagyon szeretem és ő is elmondta hogy nagyon szeret.Már késő volt a többiek aludtak.Csak én és Ney voltunk fent feküdtünk az ágyban és bámultuk egymást.
-Imádom a szemeid bármeddig tudnám nézni.-Mondtam Neynek közben néztem a szemeit.Ney megcsókolt én is vissza csókoltam.Megint úgy kötöttünk ki hogy eggyikünkön sincsen ruha és Ney van felettem.
-Mehet?
-Igen.-Ahogy kimondtam Ney belém rakta amitöl felizgultam de mégjobban.Ney megfogta a derekam én meg hangosan nyögtem.Ney nagyon gyorsan csinálta de már megszoktam csak az ágy nem szokta meg csóri itt nyikorgott meg recsegett.Miután elélveztem Ney is és abba hagytuk egymáshoz bújtunk én piszkáltam Ney haját közben beszélgettünk.Már késő volt de egyszerűen nem hagytuk abba a beszélgetést Neyyel bármiröl lehet beszélgetni annyira szeretem őt nem akarom elveszíteni.Bármiért megtudnék neki bocsájtani annyira szeretem mindent imádok benne MINDENT.Na jó már elégge fáradtak voltunk szóval elaludtunk.Reggel Dodo üvöltözésére ébredtem.
-ÉBREDJETEK.-Jaj istenem had aludjunk már.Nyilván Ney aludt szóval én jobban hozzá bujtam hogy ne halljam Dodot de már mindegy.Ránkdobált mindent is konkrétan mindent RAJTUNK VOLT EGY SZÉK.
-Mia fasz miért van egy szék az ágyon?-Mondta Ney közben próbálta realizálni hogy Dodo miért dobálja ránk a berendezési cuccokat.
-Dodo nyugi ébren vagyunk nyugi.-Állítottam le Dodot mielött ránkdobja az asztalt.Neyyel kiszáltunk az ágybol és hulla fáradtan mentünk ki a konyhába és leültünk a kanapéra.Néztük a tvt összebújva Neyyel hiszen mindenki eltünt csak úgy.Konkrétan az egész napot a kanapén töltöttük.
YOU ARE READING
Szerelembe Bolondulva|Neymar Jr|
Fanfiction" -Szerencsés vagyok hogy, azon az este megtaláltalak.-Mondtam miközben gyönyörködtem benne. -Én meg szerencsés vagyok hogy, azon az este részegen próbáltam hazamenni.-Mosolygott rám." A 20 éves Abigailnak baromi unalmas az élete amíg fel nem ébred...