24.rész

52 3 0
                                    

Abigail szemszöge:

Halottam egy női sikolyt de fogalmam sem volt hogy, ki lehetett az.Kiszálltam a kocsibol és odamentem az ajtóban álló Neymarhoz.
-Ez ki volt?-Kérdeztem tölle.
-Fogalmam sincs.
-Bemegyek.-Határoztam el és készültem bemenni.
-Biztos hogy, nem.-Húzott vissza Neymar.
-Miért?
-Mivan ha kamu?Vagy kés van a nőnél?-Kezdett el beszélni hozzám Neymar de nem érdekelt akkor is bementem.
-Bianka?-Kérdeztem a földön fekvő lánytol.
-Segíts!-Kezdett el felém mászni én meg hátráltam mert nagyon fura volt.Szerencsére Neymar is megbeszélte magával a dolgokat és idejött hozzám.
-Itt meg mivan?
-Nemtudom így találtam.-Mutattam rá.
-Hívok mentőt.-Neymar fel is hívta kijöttek stb.

Szerencsére Neymarral sikeresen visszaértúnk a többiekhez.
-Mitörtént?-Kérdezte Dodo.
-Hát mikor bementünk Bianka feküdt a földön.
-Kemény.

1 héttel késöbb

Végre itthon megmondom őszintén már egy kicsit untam azt a házat.Élveztem meg jó volt csak hiányzott az otthonom.
-Abii!!!-Üvöltött ide Neymar.
-Miaz?-Szóltam ki neki.
-Gyere indulnunk kell!-Most Neymar eggyik meccsére megyünk amúgy már készen voltam csak az ágyon ülve telóztam.
-Megyek.-Szóltam vissza és mentem is ki hozzá.
-Nagyon szép vagy.-Puszilt meg Neymar és már mentünk is.Végre sikerült megérkeznünk.Amúgy azóta lett munkám igazábol pincér de JÓ AZ.Ezt is nagynehezen vállaltam be hiszen ki kelett vennem ezt a napot hogy, Neymarral tudjam tölteni.
-Én bemegyek de te addig ülj le oda.-Mutogatott Neymar amiböl semmit se értettem de nembaj.Neymar bement az öltözőbe én addig elmentem leülni oda ahova Neymar mutogatott.El sem hiszitek ki melett van a székem Bruna Biancardi hát kimás.
-Szia.-Ülltem le mellé.
-Mit keresel itt?-Kérdezte flegmán Bruna.Nyugivan nem harapok.
-Eljöttem a barátomat nézni?
-Mindegy úgy is az enyém lessz.-Fordult el Bruna ami fura volt de megijedtem hiszen kitudja mikor smárolja le hirtelen Neymart.Nem értem rá tovább Brunán gondolkozni hiszen most mentek ki Neymarek a pájára.Bruna fogta magát és elment..szerencsére.Az első félidőben Neymar 2 gólt lőtt Kylen meg 1 et.Tökre jó volt nézni minden gól után mutogatta a sziveket nekem.Már vége volt a meccsnek és a PSG nyert.Jó volt a csapatot boldognak látni én amúgy mentem le az öltözőhöz ahonnan Neymar jött ki.
-Sziaaa.Láttál?-Ölelt meg fülig érő mosollyal.
-Persze hogy, láttalak nagyon jó voltál.-Öleltem át utána még ránkmásztak a fotósok.Neymart behívták interjúvolni vagy kikérdezni nemtudom.Olyan bizar kérdéseket kérdeztek tölle.Az utcsó kérdés az volt hogy, "Mit gondol arrol hogy, Bruna Biancardi is itt volt?"Na ennél a kérdésnél kiakadtam.Mi közük van hozzá?Szerencsére Neymar azt mondta hogy, "Ha eljön eljön ha nem nem eggyáltalán nem érdekel".Végre békénhagyták és hazamehettünk.Amúgy Enikőt odaadtuk Kylen barátnőjének mert nagyon összenőttek és nekünk csak gond lenne vele.
-Mit kérsz ebédre?-Kérdezte Neymar miközben a telefonomat bújtam a nappaliban.
-Amit te.-Szóltam neki vissza mert fogalmam sem volt hogy, mi van itthon ezért nekem annyira mindegy.

Fél óra mulva Neymar hozta is a kaját ami furán nézett ki..de biztos finom.Amúgy ahoz képest ahogy kinézett nagyon finom volt be kell vallanom!Megettük utána Neymar lement a SAJÁT kondi termébe vagy hogy hívják amúgy fogalmam sem volt hogy, itt van ilyen.Ameddig Neymar lent csinálta a dolgát addig én beszélgettem Dodóval hiszen ő is unatkozik.
-Sziaa.-Szóltam bele a telefonba.
-SZIA.-Üvöltött vissza Dorka.
-Mizujs?
-Semmi izgalmas.Veled?
-Ugyan az mint mindig.
-Láttad Bruna B insta sotryát?
-Nem miért?
-Egy régi kép amin ő és Neymar van.Meg oda írta hogy, "Nagyon hiányzol!❤".
-Mekkora szemét majd elverem.-Beszélgettünk még egy darabig Dodoval utána leraktuk mert nála hazaért Aiden.
-Sziaa.-Ölelt meg hátulrol Neymar.
-Láttad Bruna új storyját?
-Nem miért?
-Hiányzol neki.-Neymar nem válaszolt csak leült mellém.
-Nekem meg nem hiányzik.-Mondta utána megcsókolt.
-Abigail tudod hogy szeretlek!-Csókolt meg újra belemosolyodtam a csókunkba viszont Neymarnak nem ártott volna egy fürdő..
-Na jó megyek fürdeni.-Ment el Neymar szerintem gondolat olvasó vagy valami.

Míg Neymar elment tusolni feltakarítottam mint mindig mikor unatkozom.Már szinte minden csillogott.
-Szia.-Jött ki egy száll törölközőbe.
-Szia.-Mikor ránéztem teljesen elpirultam annak ellenére hogy már törölköző nélkül is láttam.
-Még mindig el tudsz pirulni.-Mosolygott rám Neymar én meg csak visszamosolyogtam.
-Amúgy szépen kitakarítottál.
-Köszi.-Csókoltam meg őt miközben ő fogta a derekam én a törölköző alá csúsztattam a kezem.
-Nézünk valami jó horrort?
-Aha csak felöltözök.-Kacsintott rám és elment.Én addig leültem mint aki jól végezte a dolgát és kerestem horrorokat.Találtam valamit fogalmam sem volt hogy mi a címe csak azt irták hogy, jó akkor biztos jó.
-Na mit találtál?
-Fogalmam sincs de elvileg jó.
-Hát jó.-Üllt le mellém Neymar amiböl az lett hogy, 20p eltelt és mind a ketten elaludtunk egymás vállán.Most kivételesen nem Neymarra ébredtem hanem a baromi hangos villámokra.Ránéztem az órára és kb lehetett hajnali 1 ami nem jó hiszen reggel 8 ra megyek dolgozni.
-Neymar.-Lökdöstem meg.
-Miaz?
-Bemegyek.Jössz?
-Aha.-Nagynehezen sikerült bemennünk a hálóba.Mikor próbáltam aludni Neymar nem hagyott hiszen állandóan a fenekemet fogdosta.
-Ney tudod hogy, reggel hamar kell kelnem.-Fordultam felé.
-Jo jo.-Mondta és mind a ketten próbáltunk elaludni ami nem ment.Mivel szomjas is voltam kimentem inni.Gyors előkaptam egy random poharat és a csap alá raktam.Halottam hogy más is jön utánam.
-Szia.-Ölelt meg hátulrol Neymar.
-Nem alszol?
-Nélküled nem.-Fogta meg a derekam  én meg megfordultam.Egy darabig egymás szemében gyönyörködtünk utána Neymar rátapadt a számra.Hosszú csók vette kezdetét miközben csókolóztunk Neymar feltett a pultra.A kezét egyre lejebb csúsztatta mikor elért ahova szeretett volna belesóhajtottam a csókunkba.Neymarba kapaszkodva élveztem ki minden másodpercet már 2 ujja is bennem volt.Nem kelett sokat várni el is mentem.Neymar lassan levett a pultrol és megcsókolt utána bement.Én mielött lefeküdtem volna gyors letusoltam utána egyböl mentem Neymar mellé.

Sziasztok!Egy kicsit változtattam rajta hiszen kiszedtem azt a részt ahol Neymar megkérte Abigail kezét hiszen így visszanézve nagyon elhamarkodott szóval még nem kérte meg a kezét!Ha esetleg valamejik részben benne maradt a gyűrűvel vagy ezzel kapcsolatos dolog akkor igyekszem átjavítani!❤Írjátok meg hogy rakjak-e bele veszekedéseket vagy megcsalásokat de megmondom őszintén nincs szivem hozzá😭

Szerelembe Bolondulva|Neymar Jr|Where stories live. Discover now