18.rész

58 3 2
                                    


Eltelt néhány orá és mi csak ülünk a kanapén és várjuk hogy mikor fog nyikorogni az ágy Kylenéknél.
-Sziasztok.-Jött ki Kylen boldogan a szobábol.
-Hogy van Bianka?
-Jól de haza kisérem.-Mondta Kylen és egyböl kijött Bianka és már el is mentek.Igazábol Kylen nem jött vissza már késő volt szóval nem vártunk már rá.

Reggel van és valami borzalmasan érzem magam.Nagyon fáj a fejem és a torkom.Ney alszik melettem nem akartam felkelteni ezért kimentem fájdalomcsillapítóért amit be is vettem.Visszafeküdtem és vártam..de semmi.
-Jó reggelt.-Fordult felém Ney.
-Szió.-Mondtam miközben az életemért küzdöttem.
-Jól vagy?
-Nem.-Ney megfogta a homlkom és a reakciója mindent elmondott.
-Jézus te lázas vagy.
-Tudom.
-Mit vettél be?
-Csak fájdalomcsillapítót.
-Mingyárt jövök.-Ney elment Dodoékhoz és 10 fajta cuccal jött vissza.
-Na jo ezeket vedd be.-Nyujtotta elém meg hozott egy pohár vizet.Nagynehezen sikerült bevennem de még mindig szarul voltam.
-Hozol zsepit?
-Aha.-Ney elment és Dodo jött be.
-SZIAAA.
-Szia.
-Hogy vagy.
-Szarul.
-Az szar.
-Hát ja.-Ney vissza jött és mind a ketten csak ülltek és bámultak.
-Amúgy szerintetek mi lehet Kylennel?
-Fogalmam sincs.-Mondta Neymar.
-Basszus.-Mondtam és kirohantam a mozsdóhoz.Hiszen hánynom kelett.
-Jól vagy?-Mondta Ney miközben a hajamat fogta.
-Soha jobban.

Eltelt néhány óra valamennyivel jobban vagyok de nem minden múlt el.Szerencsére már nincs hányingerem.Csóri Neyt meg megkértem hogy ne menjen el szóval itt fekszik melettem vagy 3 órája.
-Biztos hogy ne hozzak neked semmit?
-Biztos.
-Hát jó.

Annyit forgolódtam hogy végre sikerült elaludnom.Amikor felébredtem tökre sötét volt gondolom végig aludtam az egész napot.Mondjuk nem baj mert jobban érzem magam.Próbáltam kimászni az ágybol és megkeresni Neyt.
-Ney.-Üvöltöttem miközben járkáltam.
-Mi az szivem?-Nem mondtam semmit csak megöleltem.
-Hol vannak Dodoék?
-Nemtudom asszem a konyhába.
-Oké.-Elmentem megnézni Dodót mert miért ne.
-SZIA.-Ugrottam rá teli erőböl.
-Szevasszzzzz.
-Na mivan Aidennel.-Kacsintgattam Dodora.Dodo csak vigyorgott mint a tejbetök.Én is vigyorogtam utána mentem Neyhez a hálóba.Rájöttem hogy el kéne mennem fürdeni szóval elmentem fürdeni,hajat mosni meg stb.Mikor készen voltam csak egy törölköző volt magam köré tekerve és úgy jöttem ki Neyhez.
-Szia.
-Szia.-Láttam mit akart Ney mikor rám nézett.Csak azért is elötte öltöztem fel hiszen visszakapja.
-Te most megint játszol velem?
-Nem miért?-Ott ültem félmesztelenül miközben Ney bámult.
-Hm nem is tudom.-Ney felült és felemelt.
-Ne ney fel kéne öltöznöm.
-Nem.-Csak alsnónemüben és melltartóban voltam.Nagyon hideg volt szóval ott fagytam meg.
-Neyyy.-Ney még mindig fogott én meg ott rugdolóztam.
-Nemm.-Nem akart lerakni én meg halálra fagytam.Végre lerakott de tökre hideg volt még minsig gyors felöltöztem.
-Ezt még visszakapod.-És kisétáltam a szobábol Dodoékhoz de ahogy hallom nem nagyon alkalmas szóval visszamentem Neyhez.
-Gyors voltál.
-Dodóéknal nyikorog az ágy.-Igen mostmár így hívjuk ha valaki szexel valakivel.
-Nálunk is nyikoroghatna.-Kacsintott Ney.
-Uhum.-Fekudtem mellé és a melkasára tettem a fejem.Ney simogatott én meg elaludtam.

-Abi,Ney ébredjetek már.-Mondta Dodo miközben Neyyel épphogy felébredtünk.
-Mivan?-Kérdeztük egyszerre.
-Mit akartok reggelizni?-Mosolygott Dodo mintha nem most keltett volna fel a legjobb álmombol.
-Tojást.-Ney egyböl rám nézett.
-Semmit.
-Hát jó.-Dodo kiment én meg visszafeküdtem Neyre.
-Tudod mit álmodtam?-Közben simogattam Neyt.
-Na mit?
-Ebben a szobában voltunk te és én.Nem volt rajtunk ruha...és.
-Értem értem.-Mondta Ney félbevágva és szerintem elpirult.
-Megyek fürdeni.-Pattant fel Ney én meg feküdtem tovább az ágyban és vártam Neyre.
-ABII GYERE.-Üvöltött Dodó a konyhábol.
-Mi az?-Mentem ki hozzá ő meg elém tolta a furcsa kinézetű tükör tojást.
-Itt a tojásod.
-Oh kösz.-Mosolyogtam és leültem enni.Közben nézegettem az instát.
-Sziasztok.-Jött ki Ney is.
-Ney gyere add a kezed.
-Miért.
-Mert gyere.-Mivel úgy voltam vele hogy elkéne mondanom a többieknek is szóval csináltam egy fotót ahol látszódik a gyűrűm és Ney fogja a kezem.Megjelöltem alatta és kitettem instára de elötte nyilván megbeszéltem Neyyel és ő is benne volt.Egyböl jöttek a "gratulálunk!"üzenetek meg a hate üzenetek de nem néztem.
-Mit csináljunk?-Fordult felém Ney az ágyban.
-Nemtudom.-Mondtam és elkezdtem a plafont bámulni.
-GYEREKEK.-Futott be Dodo a szobánkba.
-Mivan?-Mondta Ney.
-Megyünk moziba?
-Aha mit nézünk?
-After?
-Joo.-Tökre szeretem azt a film sorozatot a 3.rész a kedvencem.
-Az mi a franc?
-Majd meglátod.
-Ugye nem valami romantikus film?
-Hát nem nagyon mondhatjuk annak de ez eskü jó lessz.

Dodó még elment Aidennek szólni hogy megyünk moziba.Nyilván a fiúknak fogalmuk se volt hogy mit fognak nézni.Lassan oda is értünk a mozihoz vettünk rengeteg cukrot meg csokit és popcornt is.Meg rengeteg italt hogy ne haljunk szomjan és éhen.Úgy ültünk hogy a jobb oldalon voltunk a bal oldalamon Ney ült és a jobb oldalamon Dodó melette meg Aiden.Mikor elkezdőtött Neynek nem nagyon tetszett de utána tökre megtetszett neki főleg az ágynyikorgós részeknél.

-Amúgy nem volt rossz.-Mondta Ney miközben bámultuk együtt ujra a plafont.Dodoéknál már megint nyikordott az ágy.Jó mondjuk nálunk is sokszor szokott de nem annyira hangosan mint ahogy náluk.
-Te hallod Dodóékat?
-Ja állandóan csinálják.
-Azért Ney mi is.-Rámosolyogtam Neyre hiszen tényleg mi is sokszor csináljuk.Amúgy ez az utolsó elötti napunk itt fogalmam sincs még nem raktak ki de valószínűleg sokkal több időt töltöttünk itt mint amennyit kelett volna.Neyyel próbáltunk aludni de nem nagyon ment.Nem voltam fáradt csak feküdtem Ney melkasán és nézegettem a tetoválásait.Aztán kb 2 óra mulva el is aludtam.

Szerelembe Bolondulva|Neymar Jr|Donde viven las historias. Descúbrelo ahora