Nem rég keltem fel most öltözöm.Annyira csend van remélem Davi és Neymar nem ölték meg egymást.Felvettem valami nomrális ruhát és a hajammal is kezdtem valamit hogy ne úgy nézzek ki mint egy random csöves.
-Sziasztok.-Sétáltam ki a nappaliba ahol Ney és Davi fifáztak.
-Szia.-Köszöntek egyszerre.Leültem melléjük és elkezdtem telózni nézegettem a híreket amivel tele voltam meg én és Ney ahogy megyünk az utcán vagy amikor a kocsiban ülünk és stb.Valaki csenget gondolom jöttek Davi ért csórikám alig hadják itt nem értem miért.Elköszöntünk Davitol és kettesben maradtunk Neyyel ami nem jelent mást..
-Kettesben maradtunk.-Mondta Ney közben rám mászott.
-Honnan tudod?-Néztem körbe.
-Igaz lehet valaki betört.-Nézett körbe Ney.Utána elnevettük magunkat.
-Nem vagy éhes?
-De rendeljünk.
-Jó.-Ney rendelt a Burger Kingböl mert az elöbb Mekiztünk szóval én választok.Annyit hallok hogy Neymar itt mondogatja a telefonba a teljes nevét mert senki se hiszi el hogy ő az szóval megint át adta a telefont.Mindig ez van bezzeg mikor ki jönnek csodálkoznak hogy tényleg ő volt.
-Mingyárt itt a kaja.-Ugrott mellém Ney amitöl megmozdította az egész kanapét.
-Okes.
-Amúgy elmehetnénk este Messihez megint rendez bulit.
-Ez mikor nem rendez?-Folrdultam Neyhez és megcsókoltam.
-Nemtom semmi dolga sincsen ennek.Ezen csak nevettem utána valaki hívott Paul volt az...
-Szevasz Paul.
-Paul?-Érdeklődött Neymar a telefon mögött de én csak elcsitítottam.
-Szia Abi.
-Miért hívtál?
-Tudod..olyan jól nézel ki..és.-Próbáltam vissza tartani a röhögést hiszen kivolt hangosítva és azok a fejek amiket Neymar vágott miközben hallgatta.
-Paul tudod hogy nekem barátom van?-Mondtam utána elszaladtam kiröhögni magam és közben halottam ahogy Neymar éppen haldoklik a nevetéstöl és gyors vissza mentem.
-Tudom de nem mondom el neki eskü..
-És Dodoval mivan?Ő tud rolla?
-Nem ne mond el neki.
-Paul nem bocs.És amúgy Neymar itt van melettem..-Néztem rá Neyre hogy most jön az a rész hogy köszön nem csak röhög.
-Csá Paul.-Mondta Neymar utána szinte meghaltunk a nevetéstöl.Paul meg egyböl lerakta.
-Mi a szar volt ez.
-Nemtom nemtom.Dőltem hátra a kanapén hogy kapjak már levegőt.Persze Neymar megfogta az alkalmat rám mászott és rá tapadt a számra.De éppen csöngettek Neymar nem akarta abba hagyni amit elkezdett ezért én álltam fel és elvettem a kaját kifizettem utána vissza ugrottam a kanapéra.
-Itt a kaja.-Adtam oda Neynek a sajátját.Miután megettük telóztunk és néztünk 2 horrort utána elkezdtünk készülődni a bulira de Ash hívott.
-Szia Ash.
-Szioo.
-Amúgy ha már hívtál lenne kedved eljönni Messi bulijára Gavival?
-Gavi most nem ér rá de én megyek!
-Okés át küldöm a címet és ott tali.
-Oké.-Elküldtem a címet utána elkészültem és lementem Neyhez aki az ajtó elött állt.
-Mehetünk?
-Aha.-Meggogtam Neymar kezét és beszálltunk a kocsiba.Mint mindig elénekeltünk vagy hat számot.
-Amúgy Ash hívott ő is ott lessz a bulin.
-Jó de remélem Paul nem lessz ott.Főleg ha hozzád mer nyulni megverem.-Ezt kicsit idegesebben mondta Ney es megijedtem mert képes balhét csinálni ezért remélem Paul nem lessz ott.Oda értünk és egyböl Ash fogadott megöleltem utána bekísért minket.Leültünk a pulthoz mind a hárman és beszélgettünk egy kicsit.
-Mingyárt jövök.-Mondtam Neynek és Ash nak mert ki kelett mennem a mozsdóba.El is mentem de miközben mentem valaki megállított.Persze hogy Paul volt.Befogta a szám és átvitt egy másik szobába.Elkezdtem kapálózni meg bármit amit tudtam csinálni de lefogott és befogta a számat ezért nem tudtam üvölteni.
-Ha csendben maradsz talán élvezhezed.-Dehogy élvezem ki élvezni ha ennyire baszni akar basszon Dorkával de ne velem.
-Kurva anyád.-Ez jött ki a számon mert befogta megint és az ágyra lökött.Levette a ruhám és a sajátját is és majdnem oda hánytam.Remélem Neymar észre veszi hogy nem vagyok ott.Szerencsére halottam Asht kintröl hogy teli erőböl ordibája a nevem utána Neymart is meghalottam.Hallom hogy Neymar bekopog.
-Vannak.-Üvöltött ki Paul közben befogta a szám csak ijen HMMM öket tudtam kiadni remélve hogy Neymar meghallja.
-Paul?-Üvöltött be Neymar.
-Nemtudom ki az a Paul.-Üvöltött ki miközben engem fogdosott.Annyira fogdosott hogy nem takarta el a a szám ezért ki kiabáltam hogy Neymar.
-Abi?-Üvöltött vissza Neymar amire megörültem.De viszont Paul mondta hogy kussoljak el és megpofozott amitöl elkezdtem sírni viszont Neymar már nem válaszolt.Annyira rugdosódtam hogy eltudtam rugni Pault.Gyors megfogtam a ruhám és kiszaladtam a szememmel kerestem Neymart de nem találtam.Látram hogy megy ki az ajtón konkrétan rá estem.
-Abi mitörtént veled?-Aggódóan kérdezte Neymar közben segített felállni.
-Paul.-Ennyit tudtam kimondani hiszen sírtam.
-Mingyárt jövök.-Mondta idegesen Neymar és bement a tömegbe addig próbáltam rendbe szedni magam.Hirtelen megjelent Ash is.
-Abi hát itt vagy.Úristen mitörtént veled?
-Paul volt.
-Basszus sajnálom.-Átölelt Ash és együtt vártunk Neymarra.Neymar nagynehezen vissza jött de tiszta lila volt a bal szeme meg véres a keze.
-Na jó gyere Abi.-Megfogott Neymar és beültünk a kocsiba.
-Jól vagy Neymar?
-Jaja aszthiszem.-Neymar elindult haza.-Várj hozok jeget.-Mondtam Neymarnak akinek 2×akkorára duztadt a szeme.
-Nagyon fáj.-Üvöltött ki Neymar.
-Csak nem fáj annyira.
-De.-Bevittem neki a jeget és rá raktam a szemére.Közben ledőltem mllé a kanapéra.
-Amúgy Paul tényleg vagy..?
-Csak fogodosott.
-Mindegy jól megvertem.
-Te is kaptál..
-Ja tudom de semmiség.
-Remélem holnapra jobb lessz.Lehet be kéne mennünk a korházba.
-Dehogy megyek.Bent fognak tartani.-Felálltam és elvettem a jeget Ney szemétöl de még mindig brutálisan felvolt dagadva.
-Erre a szemedre lársz vagy annyira fel van dagadva hogy nem?
-Nem annyira.
-Oh.-Vissza raktam a jeget és vissza ültem mellé.
-Tuti benne leszünt a hírekben.
-Igaz.-Még dumáltunk egy keveset utána Ney elaludt de felkeltettem hogy ne a kanapén aludjon hanem bent az ágyon utána mind a ketten bementünk és elaludtunk.
YOU ARE READING
Szerelembe Bolondulva|Neymar Jr|
Fanfiction" -Szerencsés vagyok hogy, azon az este megtaláltalak.-Mondtam miközben gyönyörködtem benne. -Én meg szerencsés vagyok hogy, azon az este részegen próbáltam hazamenni.-Mosolygott rám." A 20 éves Abigailnak baromi unalmas az élete amíg fel nem ébred...