13.rész

56 4 0
                                    

-Fuu Neymar nagyon szarul vagyok.-Fordultam oda Neymarhoz aki ott fetreng az ágyon melettem.
-Én is.
-Mennyit ittunk tegnap?
-Sokat..jó sokat.-Mondta Neymar utána elkezdett forgolódni meg össze vissza fordult.Én addig kimentem megnézni a házat de nem volt kupi szóval nem kelett takarítanom.Elmentem inni egy pohár vizet közben bevettem egy fájdalom csillapítót is.Közben láttam hogy Dodo valami másik csávóval jön ki a hálóbol.
-Dorkaa sziaa.
-Sziaa.
-Ő meg kicsoda?-Kérdeztem mosolyogva mert szerintem a csávó nem tud semmit.
-Ő Aiden a pasim.-Ölelte át Dodo a magas csávót.Félek Dodotol minden nap egy új csávó?
-Ó szia.Abigail vagyok.
-Szevasz csajszi.-Megölelt a csávó mintha 10 éve ismeenénk egymást.De amúgy szimpi sóval remélem nem dobja Dodoka.
-Szevasztok srácok.-Sétált ki Neymar.
-Ez meg ki?-Hátulrol megölelt Ney és közben bámulta Aident mert fogalma sem volt hogy ki a szar.
-Úristen nagy fanod vagyok Neymar.-Elkezdett ugrálgatni a csávó mint valami szöcske.Szegény Dorka meg csak állt melette.
-Sziasztok.-Jött ki Gavi elcseszett fejjel.Aiden meg még jobban elkezdett ugrálni gondolom nagy foci fan.
-Fú gyerekek.-Jött ki Kyky is a szobábol vörös fejjel.Mind megálltak és csak nézték Aident ahogy ugrál hiszen nem látott ennyi hírességet az egész életében szerintem még eggyet se látott...
-Srácok mindannyiótok nagy fanja vagyok.-Mondta Aiden miközben levegőért küszködött.
-Oh hát örülünk neki.-Mondta Ney a hátam mögül.

Aiden mindenkivel csinált képet vagy százszor és kirakta mindeggyiket instára.Utána Dodoval vissza vonultak a szobába.Mondjuk pont abban a szobában fogyott el az óvszer szóval majd talán kereszt anya leszek.
-Amúgy Kylen te kivel voltál az este?-Kérdeztem a sráctol hiszen csak ketten voltunk a nappaliba.
-Ne mond el senkinek de megismertem egy kedves lányt.-Sugta mosolyogva Kylen.Amúgy tök cuki.
-És mi a neve?
-Alicia.
-Szép név.
-Majd bemutatlak neki.
-Alig várom.-Rámosolyogtam Kylenre és elindultam megkeresni Neymart.De elém futott Enikő gondolom éhes volt vagy mi mert ott ugrált.Kimentme vele adtam neki kaját megsimogattam aztán el is teleportált.
-NEYMAAR.-Jártam végig az egész házat közben üvöltöztem a nevét mint egy kutyának hogy mára múgy igazán kijöhetne bárhol is van.
-Sziaa.-Ugrott elém Ney a semmiböl.
-Úristen hol voltál?
-Fürödtem.
-Ja jó jó.Már megijedtem azthittem elraboltak vagy meghaltál vagy mittom én.
-Nem hinném hogy itt elrabolnak.
-Már mindenki elment.
-Van kupi?
-Nincs.Ja és adtam kaját Enikőnek remélem nem hízik el.
-Én is.-Ney elment a gamer szobába gondolom játszani MI MÁST TUDNA OTT CSINÁLNI?Na mind 1 én addig filmeztem meg minden felhívtam a létező összes barátomat meg még anyukámat,apukámat,testvéreim de semmi izgalmas.Neymar vagy fél órája üvöltözik vagy sikongat nemtom mitöl.Kicsit idegesít monsjuk lehet éshes csóri nem evett meg minden úgyhogy kedves leszek csinálok neki ijen instant levest mert máshoz nem értek kivéve a tojás de ugye annak rossz vége lessz...
-NEYMAAR.-Üvöltöttem be neki hogy érezze a törődést.
-Mivan édes?-Üvöltött ki.
-Hoztam kaját.-Rontottam be hozzá közben néztem mit játszik de fogalmam sincs talán valami horror játék vagy isten tudja.
-Kösz.-Leraktam az asztalra.Amúgy sose voltam ebben a szobába.Tök szép sok fotó meg emlék meg Davirol is van fotó meg mindenkiröl is.De megállt a tekintetem az eggyik fotón amin én és Ney voltunk.Az első fotónk volt tök aranyos.Elmosolyodtam de Neymar megint elkezdett sikongatni szóval otthagytam had skítgatson magában.

Kimentem a nappaliga igazábol fogalmam sincs hogy mit csináljak ebben a nagy nappaliban unatkoztam.Mivel unatkoztam elkezdtem rendet rakni mert miért ne.Annyi hülyeséget találtam ott amiket még rég hagytunk a akanapé alatt vagy benne vagy bárhol is.Voltak némi bizar cuccok is amiket nem akartam volna látni de mind1.

Eltelt 2 óra Neymar tök fáradtan jön vissza és egyböl a kanapé felé veszi az irányt és bele ugrik.
-Na mivan?
-Fáradt vagyok.
-Te mikor nem.-Enikő szinte beszaladt amúgy nemtom hol volt eddig ne kérdezzétek.Na szóval beszaladt és felugrott Neymarra szegény Neymar tiszta nyálas lett.Én meg csak ülltem és röhögtem rajtuk.

Valaki csengetett.Nem rég ment el mindenki vagy mit hagytak itt?
-ABI NYISD MÁR KI!!
-Megyek megyek.-Felpattantam és kinyitottam az ajtót.Ash állt ott sírva.
-Jól vagy Ash?
-Nem.-Elkezdett nagyon sírni értitek NAGYON sírni én meg nem voltam sose abban a hejzetben hogy valaki sír ezért csak álltam és vártam hogy Ney is ide tolja a seggét.Neyyel bevittük Asht és leültettuk a kanapére Ney hozott zsepkendőt én meg ott ölelgettem továbbra se tudva hogy mivan.
-Ash mi történt?
-Gavi kirakott egy insta fotót az exével ahogy fogják egymás kezét.-Neymarra néztem aki csak állt és próbált nem nevetni én meg ott mutogattam neki hogy ne nevessen.
-Sajnálom Ash.De nem jelenti azt hogy nem szeret.
-Nemtudom mit tegyek.-Elkezdett sírni én meg mutogattam Neynek hogy adja oda a zsepkendőt Ash nak.
-Figyu aludhatsz itt ha szeretnél.-Megint mutogattam Neynek hogy mennyen bele meg hogy jó ötlet.
-Ja igen aludhatsz itt.-Szólalt meg Ney és elviharzott.
-Gyere Ash.-Bevittam a vendég szobába hogy aludja ki aztán hátha Gavi a megmentő keresni fogja őt és eljön ide.Én kimentem a nappaliba össze szedni a zsepiket mire Ney is vissza ért.
-Alszik?
-Aham szerintem.
-Megyek fürdeni.-Mondta Ney.
-Oké.-Én addig ujra rendet teremtettem meg játszottam Enyikővel dobáltam neki a labadát amit amúgy egyszer se kapott el de nem baj.Ney egy kicsit tovább volt a fürdőbe furcsáltam ezért elmentem megnézni.Mikor benyitottam nem hittem a szememnek.
-Ash?-Ott álltam és csak bámultam őket.Annyit tudtam levenni belölle hogy Ash próbálja lesmárolni Neyt de Ney nem akarja.Mármint úgy néz ki aki nem akarja.
-Ash mit csinálsz?
-Abi én csak.
-MEGAKART CSÓKOLNI!-Üvöltötte el magát Ney és beállt mögém mintha az anyja lennék és meg kéne védenem.Ash on láttam hogy tökre feszült de akkor se kell lesmárolni a barátom.Sőt én meg is engedtem neki higy itt aldunon erre ez a köszönet értem hogy nehéz de akkor se kell a másiknak megnehezíteni.
-Ash kérlek menj el.
-De..
-Menj el kérlek.-Ney csak bámult ki a fejéböl mögöttem mint mindig.Ash meg elment én csak álltam.
-Abi..én eskü nem akartam random benyitott és le akart smárolni én meg ellenkeztem.
-Hiszek neked nyugi.-Megcsókoltam Neyt utána Ney vissza csókolt és véletlen átkerültünk a háló szobába.Ney en amúgy nem volt több mint egy alsónadrág szóval azt levette én meg a többi ruhám a telómat meg pont sikerült úgy lecsesznem hogy ott van a pofámnál.
-Benne vagy?
-Igen.-Nemtom miért kérdezte meg.Lehet azért hogy biztos legyen benne hogy tényleg akarom e vagy vissza akrok vágni.Ney elővette az óvszert és felhúzta utána lassan belém hejezte.Halkan nyögtem utána Ney gyorsított a tempón.Én is hangosabban nyögtem.Ugye a telóm a fejemnél volt de valaki hívott szóval baromi hangos volt.
-Basszus ki az?-Mivel Ney volt felül ezért csak ő látta.
-Dorka.-Nemtom miért csak úgy éreztem hogy fel kell vennem gyors oda nyultam közben mutogattam Neynek hogy ne hadja abba.
-Szia Dor..ka.-Nehéz beszélni miközben Ney éppen benned van.
-Szia?
-Csak mond amit akarsz.
-Aidennel most basztunk.-Halottam a hangján hogy tökre örül mondjuk én is örülnék ha nem hívogatnának ijenkor.Ney hirtelen gyorsabbított a tempón amitöl majdnem elejtettem a telót.
-De ahogy hallom ti...
-Jól hallod örülök nektek na szia puszi puszi szia.-És letettem a telefonom meg eldobtam a francba.
-Mit mondott?
-Azt hogy Aidennel most basztak.
-Érdekes.-Neymar begyorsított a tempón nemtom hova gyorsít már a gyomromban érzem szinte.De ez elég is volt ahoz hogy elmenyek.Neymar szinte lihegett mikor kihúzta belöllem.Az óvszert megint csak eldobta valahiva amit persze hogy nem mi fogunk megtalálni.Ney befeküdz mellém és össze bújtunk utána ránk ugrott Enikő és elaludtunk.

Szerelembe Bolondulva|Neymar Jr|Tahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon