4.rész

208 7 0
                                    

Sziasztook köszönöm a votet nagyon sokat jelent😭❤

Miután lefürödtünk Neyyel be pattantunk az ágyba.Ney gyors elaludt de én nem tudtam aludni kerveredtek bennem az érzések és a gondolataim de oda bujtam Neymarhoz és a szuszogására el is aludtam.Reggel Davi ugrált rajtunk..
-KEJJETEK FEL ÉHES VAGYOOOOOK!!!!!!!
-1perc.
Mondta Neymar és fejét a párnába tömte mivel már úgy is felébredtem ezért kikísértem Davit a konyhába és csináltam neki tükör tojást..remélem ő nem fog hányni tölle.
-Amugy Abi szerintem Apa kedvel.
Mondta Davi miközbe csámcsogta a tojást.
-Aszthiszem én is kedvelem apádat.
Mosolyogtam Davira aki csak vissza modolygott de hirtelen ki sétált Nemyar annyira tépetten nézett ki csórikám.
-Jó reggelt!
-Jó reggelt..
Mondta mintha tegnap este meg verték volna és még hegyet is kelett másznia.
-Mi ez a rossz kedv Neymar?
-Semmi csak fáradt vagyok.
Ült le özben Neymar a kanapéra és csak bámult maga elé én addig el kezdtem Davival beszélgetni mikor Neymar horkolására lettünk figyelmesek.
-Azthiszem el aludt.
-Akkor most bármit csinálhatunk.
-Azért nem bármit sok mindent.
Davi egyböl fel pattant és felszaladt a szobájába és egy nagy játék fegyverrel jött le a kezébe.Azèrt elég para volt hirtelen azt hittem igazi de olyan erősen tudja ki lőni ezt a műanyag szart hogy tényleg fáj.
-Davi azért óvatosan!
Szóltam rá a fiúra aki szerencsére még nem találta el az apját vagy engem egy darabig kb mindent is eltalált.
-Na jó Davi inkább a kertben lövöldözzél.
Kikísértem Davit a kertbe hogy ne törjön szét semmit és senkit.Hirtelen Neymar jött ki akkora energiával és mosollyal az arcán mintha az egész napot végig aludta volna pedig csak 20 perc se volt.
-Már jobban vagy?
-Aha.
-Mikor megy el Davi.
-Igazábol perceken belül.
-Oh akkor gyors össze rakom a cuccát.
Felrohantam a szobájába és kb mindent is elraktam neki hiszen fogalmam sincs hogy mi volt itt eleve és mit hozott gyors le hoztam a táskát.Éppen búcsúzgodunk Davitol mert itt az anyja én már elbúcsúztam tölle de mégegyszer el kelett mert nem akart menni meg stb.

Most ketten maradtunk ebben a nagy házban Neymarral fogalmunk sincs mit csináljunk csak üldögélunk és nyomkodjuk a telónkat.
-Menjünk már el valahova.
-Hova?
-Messi rendezett egy tök jó bulit.
-Jo akkor menjünk oda.
Felmentem valami normál kinézetet teremteni magamra felraktam egy lágy sminket és egy zöld spagetti pántos ruha melett döntöttem amihez egy fekete tűsarkút vettem fel és egy fekete táskát ki egyenesítettem a hajam utána egyböl mentem le Neymarhoz aki egy egyszerú fekete ingben volt és egy fekete farmerben.
-Azta gyönyörű vagy.
-Kössszz.
Megpuszilta az arcom utána be szálltunk a kocsiba és el indultunk persze út közben elővettük az ének tudásunkat és elkezdtünk énekelni valami borzalmasan nézhetett ki kívülröl..na mindegy mert meg érkeztünk nyilván senki se ismert fel hiszen nem vagyok híres nem hinném hogy az instagrammos pipa akkora hírességnek számít.Mondjuk Neymarral jöttem csak remélem nem azt hiszik hogy valami kurva vagyok..
-Szia Kylen Mbappe.
-Szia Abigail Grey.
Fogtunk kezet Mbappeval nyilván ismerem ő a 2.kedvenc focistám szerintem nagyon tehetséges és ügyes.
-És mi járatban itt Abigail.
-Szólíts csak Abinak de igazábol Neymarral jöttem.
Mosolyogtam közben próbáltam az eltünt Neymart keresni.Pedig az elöbb itt volt melettem na mindegy.
-Oo igen Neymar nagyon sokat mesélt rollad be nem áll a szája.
Mbappe kacsintott eggyet én meg csak elpirultam mint mindig.Hirtelen fel bukkant Neymar a tömegböl de nem volt lehetőségem oda menni mert valaki vissza tartott.
-Szia szépség Lionel Messi vagyok!-mutatkozott be.
-Szia Abigail Grey.
-Kivel jöttél?
-Neymarral.
-Ohh akkor biztos nem bánja ha elrabollak egy körre.
-Remelem.
Messi megfogta a kezem és a pulthoz mentünk.
-Mit iszol?
-Nekem mindegy.
Ráztam meg a fejem Messi egy poharat nyomott a kezembe és azzal a mondattal hogy igyam meg semmi bajom nem lessz..na jo ez egy kicsit tulzás volt.

Most teljesen el vesztettem az eszem Messi tele tömött valamivel és brutál részeg vagyok amiböl nem jövök ki jól.Keresem Neymart hogy huzzunk el innen de nem nagyon találom ezért úgy döntöttem hogy felmegyek a szinpadra és ha már ott vagyok beszélek is.
-Kedves emberek mindenki aki itt van!Köszönöm Neymar hogy itt lehettem-közben a szememmel keresem Neymart hogy rá tudjak mutatni.Mikor megtaláltam akkor rá mutattam és fojtattam a beszédem.
-Ja és még annyit akarok mondani hogy nagyon szeretlek Neymar szoval menjünk ujra dugni!-És ebben a pillanatban el dobtam a mikrofont közben láttam hogy Neymar jön és gyors felkap nehogy valami baromságot csináljak már megint ezért le vitt és be vitt egy szobába.
-Szia édes.-mondtam miközben vettem le a ruhám de Neymar megállított ebben.
-Na mivan?
-Abi csatak részeg vagy.-Nevette el magát.
-Ja és?
-Mindegy gyere haza megyünk.
-Csókolj megggg.-Úgy mondtam mintha anyának könyörögnék hogy vegye meg nekem azt.
-Mi?
-Mindenki elött csókolj meg menjünk ki.-Keztdem el húzni Neymar kezét a tömegbe hogy ott csókoljon meg.
-De mindenki látni fog.
-És?-Erre a mondatra felfigyeltem mert miért baj talán szegyell engem vagy mi?
-Szégyellsz engem felvállalni?
-Nem nem is vagyunk együtt néhány napja ismerjük egymást.
-Jolvan ha szégyellsz akkor mással fogok csókolózni.-Nem gondoltam komolyan csak kíváncsi voltam hogy mit fog csinálni Neymar kisétáltam a szinpadra és felvettem a mikrofont azon voltam hogy bele szóljak de Neymar megállított és magához fordított.
-Szeretlek.-Mondta miközben méjjen a szemembe nézett.
-Én is.-Még fel se tudtam fogni hogy mivan mert Neymar egyböl megcsókolt engedéjt kért a nyelve amit én persze megadtam közben csak arra tudtam gondolni hogy ott álllnak és néznek minket miközben ujjonganak nekünk meg ordibájjak hogy "menjetek szobára!"hirtelen Neymar felkapott és elindult a kocsi felé.
-Haza megyünk?
-Igen.
Mondjuk nem baj hiszen már fáradt voltam és részeg.Neymar le rakott a hátsó székre én meg szét terutem a hátsó székeken.Neymar be szállt és elindultunk haza.
-Biztos hogy jol vagy?
-Aha.-Miután kimondtam majdnem behánytam ezért Neymar egy kicsit gyorsabban kezdett el menni mert azért mégse hányak be.Mikor megérkeztünk szaladtam be a fürdőbe ahol egyböl okádtam közben Neymar is jött de nem jött be.
-SEGITS MAR!-Üvöltöttem ki Neymarnak aki csak ott állt az ajtóban mint valami tábla.
-Ja jó jövök.-Lassan ide jött közben a falat bámulta nehogy ő is behányon és megfogta a hajam miközben én okádtam ugye mijen romcsi.
-Kösz hogy fogtad a hajam.-Mondtam Neymarnak miközben vetkőztem le a fürdéshez.
-Szivesen.-Mosolygott Ney miközben a padlót bámulta.
-Miért bámulod a padlót?.-Már szinte nem volt rajtam ruha mit ne mondjak még mindig be vagyok álva.
-Csak mert gondolkozom.
-Min?-Mentem közelebb Neyhez aki már nem a padlót bámulta henem engem.
-Azon hogy mijen gyönyörű vagy.-
Sugta a fülembe utána egy lassú csókot lehelt az ajkamra aminek az lett a vége hogy Ney is elkezdett vetkőzni közben elkezdtem kiszívni a nyakát hiszen miért ne utána Neymar fel emelt és be rakott az ágyba utána rám mászott mint valami kisgyerek de cuki volt.Elkezdett alul izgatni közben csókolgatott egyre lejebb utána már éreztem hogy a nyelve is bennem van halk nyögésekkel ajándékoztam meg.Mielött elmentem volna helyet cseréltünk most én voltam felül ő meg alul lassan lejebb megyek és elkezdem a kezemmel kényesztetni amit szintén halk nyögésekkel ajándékoz meg utána már a szájamba vettem és lassan elkezdtem mozgatni benne egyre gyorsabban és gyorsabban mikor már hangosabb nyögések is jöttek.Feljebb másztam és megcsókoltam Neymart hosszas csók után ujra helyet cseréltünk és az úriember a lábaimat a nyakához rakta tudjátok az eggyik lábamat felrakta az eggyik vállára a másikat meg a másikra.Közben az eggyik kezével a derekamat fogta a másikkal meg fogalmam sincs nem láttam.Mielött belém helyezte volna a fiókbol kihúzott egy óvszert ugye nem nagyon szeretnék terhes lenni.Felhúzta utána lassan belém dugta az ágaskodó méretét elsőként csak halk nyögéseket adtam ki utána már gyorsított a tempón én meg hangosabban nyögtem még jó hogy nincsenek szomszédok.Olyan gyors volt hogy azt se tudtam hol vagyok csak úgy nyögtünk mind a ketten én hamarabb elmentem mint Neymar de kicsivel utána ő is elment.Az óvszert lehúzta és csak eldobta valahova fogalmam sincs hova de nem is érdekel csak lihegve feküdtünk egymás melett.
-Ezt majd megismételhetnénk.-Fordult felém egy perverz mosollyal a csatár.Nem hiszem el az elöbb vittünk végig egy menetet azt emez már megint akarja csinálni ennek sose elég?
-Majd igen Neymar.-Adtam egy puszit a homlokára és elmentem fürödni.Miután végeztem Neymar is elment közben kerestem magamnak valamit amiben tudok aludni Neymar ruhái között szerencsére találtam egy random fehér pólót az jó lessz úgy is 2× akkora mint ami rám jó de kit érdekel.Neymar is vissza jött és egyböl ugrott be hozzám az ágyba de komolyan rám ugrott azzal a 69 kilójával.
-Neymar azért még nem akarok meghalni.
-Jo jo.-Szállt le rollam a csatár.
-Hallod te nem veszel fel valami ruhát?
-Minek azt?
-Ja jó hát igazad van.-Vontam meg a vállam hiszen ha nem vesz fel ruhát akkor nem vesz fel.

Szerelembe Bolondulva|Neymar Jr|Donde viven las historias. Descúbrelo ahora