Sziasztook most nagyon sok ötletem van azért sok rész fog születni remélem az elősőek tetszettek!❤Ha valamit hiányoltok a storybol vagy valami még legyen benne nyugodtan írjátok le és talán megpróbálom bele tenni🥰
-Megittad az összes piát??
Kérdezte Neymar miközben az üveget kereste.
-Nem szentem nem ittam meg.
Mostmár engem is érdekelt hogy hol van azért elkezdtem keresni mikor rá jöttem hogy itt szorongatom a kezemben.
-Megvan!
Nyújtottam fel a kezem és elkezdtem nevetni.
-Te nagyon részeg vagy a naggyát meg is ittad.
Nézte Neymar az üveget hátha csak képzelődik..csatag részegek voltunk nem kellene elindulnunk de túl okosak vagyunk ezért mentünk vissza Neymarhoz.
-Hova mész?
-Hozzám ma nálam alszol cica.
Kacsintott eggyet Neymar amirol 100% le lehet venni hogy mire gondol esküszöm egymásnak vagyunk teremtve mindig be vagyunk baszva állandóan káromkodunk teljesen hülyén viselkedünk..nem jut eszembe több észre vettem hogy Neymar kicsit erősebben nyomta a gázt amitöl kicsit befostam a sebesség fel is ment már vagy százzal megyünk lehet többel is.
-Neymar ez biztonságos?
-Ha én vezetek persze hogy az.
Elkezdett mosolyogni mikor már be értünk a városba és vagy öt piroson száguldottunk át remélem senki se ismert fel nem akarok benne lenni a hírekben hogy "Neymar és egy titokzatos lány áthaladták a sebességet és még karamboloztak is"nem így akarok meghalni.De mit ne mondjak nagyon élveztem lr is húztam az ablakot és néztem ki ahogy suhanunk el minkenki elött.
-Te Ney ez tök jó buli!
-Tudom.
Egymásra mosolyogtunk közben Neymar ujra a combomra tette a kezét és egyre feljebb ment a keze.Teljesen el pirultam nem tudom mit kell ijenkor csinálni kizökkentem a valóságbol de a rendőr autó hangja ébresztett vissza.
-Bazzsus.
Mondta Neymar mérgesen.
-Megállunk?
-Biztos hogy nem most nincs kedvem bíróság elé menni.
-Igaz.
-Gyors lerázom őket.
Mlndta Neymar mintha a GTA ban lennénk elkdzdünk kis utcákban menni és egyszer csak csönd esküszöm mintha a GTA ban lettünk volna.
-Jó voltam mi?
-A legjobb.
Pacsiztunk Neymarral eggyet mint két 10 évesek mikor ötös lett a dogájuk de nem baj Neymar az én 10 évesem.Meg álltunk Neymar házánál gyors be is mentünk nekem az első dolgom hogy bele ugrottam a kanapéba a majdnem üres piás üveggel a kezemben és elkezdtem iszogatni.
-Gyere már!
Üvöltöttem Neymarnak aki egyböl rám ugrott megmondom őszintén kicsit fájt hogy bele könyökölt a vesémbe de nem baj így szeretjük.
-Te figyelj arra gondoltam hogy..talán..
Abba hagyta a mondatot és csak rám nézett és egy mosolyt virrasztott de nem sokáig hiszen megszünettem a szájunk közt lévő helyet fel ültem közben éreztem hogy Neymar is vissza csókol közben a piás üveget ledobtam mintha műanyagbol lett volna mivel nem abbol volt ezért össze is tört de szerencsére nem volt benne hiszen ki ittam gyors.Senki se figyelt fel arra hogy most törtem el az üveget de nem is baj Neymar abba hagyta a csókot és hirtelen fel emelt és be vitt a háló szobába és le dobott az ágyra és mellém ugrott már akart volna rám mászni de nagyon szomjas voltam azért muszáj lessz kimennem.
-Bocs gyors kimegyek inni.
-Nemaar.
Dőlt hátra a csatár és bedurcizott én meg kirohantam az üveg szilánkokon keresztül próbáltam nem bele lépni és sikerült gyors ittam egy pohár vizet miközben hívott Chloe.
-Szia csajszi!
Mondta Chloe.
-Na hogyvagy?
-Jaj most nyomtam be egy üveg piát nagyon ki vagyok.
-Elhiszeem láttam az instádd használtatok óvszert??
-Nemm még nem is történt meg most itt vagyok nála és majdnem de szomjas lettem ezért kijöttem inni.
-Nemár én a hejedben már rég rá ugrottam volna.Na de hagylak titeket jó szórakozást.
-Szia.
És letettük közben el iszogattam a pohár csapvizet miközben nézelődtem hirtelen egy hangos horkantásra lettem figyelmes be mentem halkan a szobába ahol Neymar össze kuporodva aludt nagyon aranyos volt csori otthagytam gyors kerestem valamit Neymar ruhái közül amit felvehetnék találtam egy nagy pólót azt fel is vettem egy bugyiban voltam de szerencsére over sizes volt a póló azért teljesen le lógott.Lassan be feküdtem Ney mellé aki itt szuszogott a nyakamba át öleltem és így aludtam el.
YOU ARE READING
Szerelembe Bolondulva|Neymar Jr|
Fanfiction" -Szerencsés vagyok hogy, azon az este megtaláltalak.-Mondtam miközben gyönyörködtem benne. -Én meg szerencsés vagyok hogy, azon az este részegen próbáltam hazamenni.-Mosolygott rám." A 20 éves Abigailnak baromi unalmas az élete amíg fel nem ébred...