Hosszú napom volt ezért végig aludtam kb a mai napot Neymarral.Hirtelen Neymar kelt hogy van egy tök jó buli itt az utcában.Igazábol mi baj lehet szóval bele mentem.Felpattantam lefürödtem meg minden elkészülődtem most jól szerettem volna kinézni hiszen csak mi leszünk ott hírességek szerintem.
-Mehetünk már?-Kérdezte Neymar aki kb 1 órát várt rám de ez van nőböl vagyok.
-Aha.
-Végre.-Megölelt Neymar kb szét is jött a hajam de nem baj.Beszálltunk a kocsiba és max sebességgel végig suhantunk a kis utcákon.Jó érzés volt hogy az emberek csak bámultak hogy mi a fasz.
-Na jó itt vagyunk.-Kinéztem az ablakon valami csodás volt az épület.Nagy fehér volt csillogott az egész.Vissza szívom kizárt hogy csak mi leszünk hírességek.
-Gyere.-Mondta Neymar közben kinyitotta az ajtót amin én is kiszálltam.Bementünk de a fotósok már egyböl körbe vettek gondolom a többiek innen tudták hogy hírességek jönnek.Neymar fogta a kezem mert itt kb 1 mp alatt felszívódhattam volna hiszen elég pislogni és már nemtudod hol a másik.
-Elmegyek egy italért.-Mondta Neymar és már fel is szívódott..de jó.Azthiszem jobb ha itt maradok.Furcsán éreztem magam mert a fotósok meg az emberek egyböl elmentek ahogy Neymar itt hagyott monsjuk egy páran még álldogáltak.Utána kiküldték őket.
-Szió.-Ugrott egy csaj a nyakamba.Megmondom őszinten halvány lila gőzöm sem volt hogy ki az.
-Szia?
-Bocs nem mutatkoztam be.Ash vagyok.-Mosolygott a csaj én meg fura fejjel néztem rá hogy mivan?
-Abigail.
-Kivel jöttél?
-Neymarral.
-Neee
-Dee.-Vettem a hangulatot mert ha ijen maradok senki se beszélget velem.Meg hol a francban van Neymar italért ment el nem megmászni a hegyet.
-És te kivel jöttél?
-Gavival.-Mosolygott büszkén a csaj.Mondjuk Gavi se olyan rossz focista.
-Oo együtt vagytok vagy..?-Egy kis perverz mosollyal kérdeztem hogy értitek.
-Igeeen tegnap lettem a barátnője.
-Sokáig!-Mosolyogtam rá Ash ra.
-Köszi.-Hirtelen megjelent Neymar is az itallal szerencsére mert már féltem hogy elrabolták a rajongók.
-Sziasztok csajok.
-Szio.
-Szia Neymar. Ash vagyok.-Mutatkozott be Ash közben Gavi is megérkezett ő is bemutatkozott mi is meg minden tök jóba lettünk.Közben egy kicsit be is rugtunk de egy buliban vagyunk kit érdekel.
-Amúgy eljött egy nagyon jó barátom mingyárt itt van elv.
-Jo.-Mondtuk egyszerre Neymarral.
-SZEVASZTOOOKK.-Ugrott ide még egy csaj gondolom Ash barátnője.
-Szio.
-Amúgy Dorka vok.-Mosolygott a csaj én is mosolyogtam tökre kedvesnek tüntek a lányok.
-Császtok.-Monsta egy srác hátulrol.Csórikám biztos depressziós hogy hátulrol köszönget.
-Szia édes.-Ment oda hozzá Dorka és egyböl csókolóztak.Furcsán néztünk rájuk közben Neymar kacsingatott rám.
-Paul vagyok.-Mutatkozott br az emos.Mi is bemutatkoztunk aztán elkezdőtött a buli.A kanapén üldögélunk mindannyiunkban van egy kis anyag de ez van.Neymar allandoan a seggemet fogdossa biztos féltékeny hogy Paul engem bámul.
-Felelsz vagy merszezzünk.-Mondta Ash már kicsit kómásan.
-JOO.-Monda mindenki egyszerre.
-Én kezdek!Dorka felelsz vagy mersz?
-Felelek.
-Hogyan ismerted meg Pault?
-Egy alkalmazason belül taliztunk.-Ahogy kimondta Dorka egyböl csókolóztak.Mennyenek szobára ha ennyire oda vannak egymásért.
-Érdekes.-Mondtam utána bele kortyoltam az italomba még mindig nemtudom mi van benne.
-Abi felelsz vagy mersz?-Szólalt meg hirtelen Ash egy perverz mosollyal.
-Merek.-Mosolyogtam.
-Menjetek szobára Neymarral!-Neymarral össze néztünk nem kelett sok egyböl felpattant Neymar és kerestünk egy szobát.Ami közel van a lányokhoz hiszen még azt is mondták hogy hallani akarják.Konkrétan betörtük az ajtót Neymivel és heves csókolózásba kezdtünk.
-Amióta ide értünk erre vágytam.-Monsta Neymar utána bele harapott az ajkjába.ÚRISTEN majdnem elájultam.
-Én is hidd el.-Mondtam közben levettem a ruhám és Neymar is megszabadult a ruhájátol.Megint csókolóztunk de már az ágyon Neymar volt felül mint kb mindig én meg alul.Neymar elő húzott valahonnan egy óvszert nemtom honnan varázsolta ide de nem is érdekel.Felhúzta az ágaskodó férfiasságára és egyböl belém hatolt.Én hangos nyögésekkel ajándékoztam meg.Meg ugye hogy a többiek is hallják.Neymar egyre gyorsabban csinálta én meg hangosabban nyögtem.Miután elélveztünk próbáltam ahoz képest normálisan vissza öltözni de Neymar mindenhol kiszívta a nyakam szóval ez megfog látszódni.
-Na sziasztok.-Mondták a többiek mikor kiérkeztünk a szobábol.
-Nem kérdezünk semmit hiszen halottuk.-Mondta Ash.Én meg bele huppantam az ölébe hiszen barátok vagyunk miért ne.
-Na jó csináljunk már valami izgit.-Mondta Dorka.
-Közös masztizás?-Mondta Ash amire valahogy gondoltam volna.
-Majd talán máskor Ash nem ez a leg megfelelőbb pillanat.-Nyugtattam meg csórikám perverz gondolatait.
-Fú gyertek át hozzánk.-Mondta Neymar aminek örültem mert csak örültem.
-JOOOO.-Mondta Doraka és Ash.
-Hálljátok van egy ötletem.-Mondta emós Paul.
-Na mondjad.
-Mi lenne ha mi fiúk mármint Gavi Neymar és én átmennénk hozzám és ti csajok meg majd ahova akartok.
-Lehettek nálam.-Mosolygott Neymar mert tudta hogy nem szeretek mások házában lenni és vagy már mióta nála csövezek ezért kb az én házam is.
-Köszi édes.-Oda mentem és megpusziltam Neyt.
-Na jó jó szórakozást fiúk.-Kacsintottam.Mintha buzik lettek volna de remélem ez az emos Paul nem az..
-NA JÓ CSAJOOOOK.-Mondta Ash mintha elmennénk Hawaira.
-Amúgy mivel megyünk oda?-Mondta Dorka.
-Kinek van kocsija?
-Nekem.-Mondta Dodo.
-Akkor azzal megyünk!
-Én vezetek!-Azért mondtam mert tökéletesen tudok vezetni meg minden.
-Jó.-Beszáltunk Dodo kocsijába és vezettem és a két csaj hátul mert nem tudtak megeggyezni ki ül elöl ezért eggyikük se.
-Menjünk már kajáért.-Monsta Ash és Dodo egyszerre.
-Jó hova?
-Meki.-Mivel kettő az egy ellen nem kűködne szóval jó lessz a meki is.Elmentünk kocsis rendelésbe én beszéltem mondjuk csoda hogy kiadják a kaját hiszen látszódott rajtunk hogy van bennünk sok anyag.
-Mit kérnek?-Monsta egy srác aki biztos jól nézhet ki.
-Mit kérünk?-Üvöltöttem hátra a csajokhoz.
-5sajtburgert,meg 3 kólát.
-Jó.-Megismételtem amit mondtak és előrébb hajtottam hogy tudjak vizetni.Nagyon jól nézett ki a csávó fiatalabb lehetett de nem probléma.Elmondta az összeget mittom én mennyi volt kifizettem utána mentünk haza.
-Abii úgy nézett rád a csávó biztos bejössz neki.-Mondta Ash.
-Ja elkérem a teló számát csak neked.-Kacsingatott Dorka.
-Nem kell itt van Neymar.
-Te tudod.-Mondta Ash és lassan meg is érkeztünk Neymar házához.
-Aztakurva.-Mondták egyszerre.
-Ez egy palot gec.
-Ja.
-Gyertek.-Ugrottam a kanapéra a kajával a kezemben.
-Nézzünk valami horrort.
-Jó.-Beraktam valami horrort aztán megkajáltuk a hambikat és megittuk a kólát.
-Halljátok menjünk már ki a tetőre énekelni.-Nemtom mi ez az ötlet de benne vagyok.
-Joo.-Mondtam Dodoval egyszerre.
-Nagynehezen kijutottunk a tetőre és elkezdtünk énekelni random számokat üvöltve.Utána Dorkára rá jöttek az önygilkossági hajlamai.
-Gyerekek..lehet leugrom.-Mi a fasz Dorka nekem nem volr ijen hangulat ingadozásom soha az életemben.
-NEE DORKA.-Megfogta Ash Dodo eggyik kezét én meg amásikat hogy csak ne ugroljon le.Szerencsére vissza húztuk Dodot és bent énekeltünk mintha semmi se történt volna.Utána be mentünka háló szobánkba Dodo asszem a ruhás szekrényben aludt el én az ágyon Ash meg a fürdőszoba padlóján.
VOUS LISEZ
Szerelembe Bolondulva|Neymar Jr|
Fanfiction" -Szerencsés vagyok hogy, azon az este megtaláltalak.-Mondtam miközben gyönyörködtem benne. -Én meg szerencsés vagyok hogy, azon az este részegen próbáltam hazamenni.-Mosolygott rám." A 20 éves Abigailnak baromi unalmas az élete amíg fel nem ébred...