Reggel hangos dörömbölésre és kopogásra kelek fel.Neymar alszik melettem mint a bunda úgy voltam nem keltem fel és megnézem egyedül hogy mi az.Beszartam a nevetéstöl mikor megláttam hogy a srácok kint álltak és dörömböltek az ajtón.
-Mi a szar.-Mondták mikor beengedtem őket.
-Miért volt zárva?-Kérdeztem tőllük.
-Honnan tudjuk ti zártátok be.-Gondolom Neymar volt..mindegy.
-Ja lehet bocs.-Mondtam és segítettem behozni a cuccokat.-Neymar szivem te kizártad a
többieket?
-Lehet.-Mondta és mosolyogva felém fordult utána egy lassú csókot lehelt a számra.
-Tudod a tegnapi nap valmai barromi jó volt veled.
-Csak a tegnapi volt?
-Az összes.-Ölelt meg.Hirtelen valaki kopogott..de jó.
-Kinyitom.-Mondtam és felpattantam Neymartol.
-Én is megyek.-Jött utánam mert lehet Luca az.Kinyitom az ajtót és nemhiszitek el hogy ki az..
-Császtok.-Mondta Paul.
-Minek jöttél?-Kérdezte Neymar.
-Nyugivan Dorkához jöttem.
-Húzz el innen.-Mondtam és rácsaptam az ajtót.
-DODO-Kiabáltam ki neki.
-Mivan?-Jött ki a szobábol.
-Itt van Paul.
-De őt már nem kinyírtuk?-Úgylátszik hogy nem.
-Istenem.-Ment el Dorka.Mi is elmentünk Neymarral vissza a szobába.-Lehet már el kéne innen mennünk.-Mondta Neymar.
-Lehet..holnap majd talán elmegyünk.
-Jó.-Neymarral egy darabig feküdtünk az ágyon és telóztunk utána bealudtunk.Neymar szemszöge:
-Hé tesó.-Lökdösött Gavi.
-Mivan?-Kérdeztem fél álomban közben Abit kerestem aki amúgy rajtam feküdt.
-Kylen hozott piát gyere igyunk.
-Megyek.-Lassan felálltam és otthagytam Abit de elötte betakartam meg minden és kimentem.
-Hány óra van?-Nézelődök hiszen baromi sötét van.
-Este 10:31 van.
-De jó.-Ültem le a kanapéra Kylen mellé.
-Hol vannak a csajok?-Kérdeztem közben az említett piát kerestem.
-Alszanak.-Mondta Aiden aki most jött ki Dorka szobajábol.Én végre megtaláltam a piát és azon voltam hogy öntsek magamnak.
-Vigyázz mert baromi erős.
-Jaj hadjad már.-A kelleténél egy kicsit többet öntöttem magamnak de még nem éreztem a hatását..
-Sziasztok srácok.-Jött ki Abi és beült mellém én meg átöleltem.
-Csá.-Mondta Kylen és Gavi.Aiden fogalmam sem volt hogy hol van de kinézem belölle hogy füvezik.
-Fú gyerekek ezt meg kell kostoljátok.-Mondta Aiden kicsit részegesen és be anyagozva.
-Mit?
-Ne mond hogy füvet hoztál ide.-Mondta Kylen.
-De nem sok.-Mondta Aiden és leült mellénk.
-Te nem iszol?-Nyújottam oda a barátnőmnek a poharam.
-De.-Vette el és beleivott.Eltelt kb 1 óra és teljesen be vagyunk állva a srácokkal.Meg Dorka is felébredt ezért a 2 lány kb azt se tudják hogy hol vannak.Dorka meg majdnem lesmárolta Kylent hiszen azthitte hogy Aiden..Ettöl félek hogy Abi lesmárol valakit.
-Nagyon szeretlek.-Dőlt a kezeim köze Abi.
-Én is.-Megcsókoltam ő meg beleült az ölembe.
-Tudod..azon gondolkoztam, hogy kimehetnénk az űrbe.-Mondta részegesen.
-Az űrbe?
-Igen majd mi leszünk az elsők akik ott szexeltek.-Mondta és rámtapadt.A keze egyre lejebb csúszott.
-Nagyon akarlak.-Mondta közben próbált egyben maradni.
-Tényleg?-Mondtam közben a szememmel vetkőztettem le.
-Igen.Majd veszek egy lovat.-Kezdett bele megint a baromságba.
-Aha és mit csinálsz a lóval?
-Meglovagolom.-Mondta közben az alsó ajkába harapott.Istenem.
-Miért nem engem lovagolsz meg?-Kérdeztem közben a derekánál fogva feljebb húztam.Erre nem mondott semmit csak rám mosolygott és megcsókolt.Felkaptam Abit és beszálingóztunk a hálóba ahol leraktam az ágyra és felémásztam.
-Elviszlek az űrbe ha akarod.-Kacsintottam rá.
-Jóó.-Mondta de szerintem nem esett le neki ezért csak mellé feküdtem.
-Tudod olyan jól érzem magam veled.-Mondtam neki miközben a gyűrűt nézegettem.
-Én is veled.-Fordult felém.
-Szerinted szexfüggők vagyunk?
-Igen túlságosan is.-Nevette el magát.
-Szerencsés vagyok hogy azon az este megtaláltalak.-Mondtam miközben gyönyörködtem benne.
-Én meg szerencsés vagyok hogy azon az este részegen próbáltam hazamenni.-Mosolygott rám.
-Nézzük meg a többiek lehet meghaltak.-Mondta Abi nevetve.
-Jó gyere.-Felsegítettem és kimentünk..hát.
-Ti mit csináltok?-Kérdeztük a többiektöl akik öntötték egymás szájába a piát.
-Lehet jobb ha kimegyünk az udvarra...-Mondta Abi és a kezemnél fogva kihúzott.Gyors felvettem a piát amiben még elég volt és kimentünk az udvarra.
-Nézd..-Mutattam a kezemmel valahova.Abi oda is nézett én meg felkaptam es bedobtam a medencébe.Abi felsikított de ugrottam utána nehogy megfulladjon.
-A ruhám vizes lett.-Mondta Abi miközben kivette a kezemböl az üveget.
-Nem baj az enyém is.-Mutattam magamra.Segítettem kiszállni Abinak és visszamentünk a fürdőbe.
-Lefürdök.-Kezdett el vetkőzni elöttem én meg csak ültem a földön.
-Te nem jössz?-Kérdezte töllem mikor már nem volt rajta semmi.
-Most hogy mondod.-Álltam fel és eldobtam a piát ami darabokra tört.Gyors levettem a felesleget és bementem Abival.Elindítottam a meleg vizet közben néztem ahogy lecsurog rolla a víz.Nekinyomtam a falnak és megcsókoltam.Megfogtam a derekát mikor valaki kopog.Annyira forró volt a víz hogy párás lett a levegő is szinte semmit se lehetett látni.
-SIESSETEKMÁR!-Üvöltötte be asszem Ash.Van másik fürdőszoba a ezen kívül.
-Van másik fürdő is!-Üvöltötte ki Abi.
-De az foglalt!
-Ez is!-Üvöltöttem ki neki utána újra néztem Abit.Igazábol én csak álltam és végignéztem ahogy a barátnőm lefürdik.
-Na jó gyere.-Húzott ki a tusolóbol.
-Basszus.-Mondta Abi miközben ott álltam egy szál semmiben és kezdett kihülni a szoba.
-Mi az?-Fordultam felé.
-Nincs több törölköző.-Mondta miközben fogta az eggyetlen törölközőt.
-Akkor hozz be!-Mondtam neki miközben halálra fagytam.Maga köré tekerte és kiment én meg addig álldogáltam és nézelődtem.Valaki már megint kopog.
-MI AZ?-Üvöltöttem ki neki hogy mostmár tényleg békénhagyhatna minket.
-Wcéznem kell.-Mondta Dorka.
-Most nehogy begyere!
-Mert?
-MERT NE!-Szóltam neki de gyors benyitott Abi és odadobott egy törölközőt.Lassan kimentem és Dorka szinte táncolt az ajtó elött.Be is futott mi addig átöltöztunk és befeküdtünk az ágyba.Abi hozzámbújt.
-Szerinted mi lehet Enikővel?
-Nemtudom.-Mondtam hiszen nem biztos hogy még él..már nem azért de értitek.Valaki hívta Abit mivel melettem volt a telója én néztem meg.
-Ki az?-Kérdezte Abi.Chloe volt az...de nem adhattam oda Abinak.
-Ismeretlen szám.
-Ja biztos valami pedo hadjad.-Kinyomtam a telót és visszaraktam.
-Milyen színű legyen a lovam?-Kérdezte Abi.
-Neked már van egy lovad az nem elég?
-Nincs lovam.-Fordult felém.Én meg csak elnevettem magam.
-Minek neked ló?
-Már mondtamm.-Fordult el töllem.
-Inkább veszek neked egy autót.
-De az nem jó.-Mondta közben visszabújt hozzám.
-Biztos lovat akarsz?
-Nem!Utálom a lovakat.-Mondta közben elvette a takarót.Én meg csak értetlenül feküdtem csak úgy ott.
-Amúgy szeretlek.-Fordult felém és visszaadta a takarót.
-Úgy mint a lovakat mi?-Nevettem el magam közben magamhoz öleltem.
-Azokat nemszeretem.-Mondta közben már majdnem elaludt.
-Mostmár aludj.-Kezdtem el simogatni és szerencsére el aludt.
YOU ARE READING
Szerelembe Bolondulva|Neymar Jr|
Fanfiction" -Szerencsés vagyok hogy, azon az este megtaláltalak.-Mondtam miközben gyönyörködtem benne. -Én meg szerencsés vagyok hogy, azon az este részegen próbáltam hazamenni.-Mosolygott rám." A 20 éves Abigailnak baromi unalmas az élete amíg fel nem ébred...