Külön kiadás "Dodo a gyilkos"!🤭

51 4 2
                                    

Ezt  csak így viccböl írom nem kell komolyan venni.

Reggel van szerintem.Kinyitom a szemem de nem Neymar melett vagyok hanem valami fekete raktár szerűségben szarom se tudja hogy hol vagyok.
-Gyere csajszi.-Mondta egy ismerős hang.
-Paul?
-Igen na gyere.-Megfogott és kiráncigált valami házba vitt tök furcsa volt az egész.Volt egy ágy arra letett.
-Majd hozok kaját.-Mondta Paul és kiment.Amúgy így saccra lehet Paul 40 éves is.Nemtudom nem is akarom tudni brutál undorító.Semmimet se találom se telefonom semmim.Remélem Ney észre vette hogy nem vagyok ott..mondjuk az se biztos hogy felébredt még.De jó mindegy Dodo biztos eljön értem.Egyszercsak bejön Ronaldo értitek Ronaldo mi a fasz.
-Szevasz.
-Szia?
-Te vagy Neymar barátnője?
-Igen.
-Jó.-És elmegy nemtom mi volt ebben a jó de biztos.Hirtelen lövéseket hallok meg sikítozást és még sok szart.Meg valami helikoptert is hallok de jó..kimegyek megnézni..Még én se fogtam fel hogy mit látok rengeteg hulla és egy helikopter amiben egy gépfegyveres Dorka van.És így igen..ennyit tudtam kivenni.Lejöttek hozzám és beszálltam.
-Mi a fasz.-Ültem le hátulra amúgy Ney vezette a helikoptert nemtom mióta tud helikoptert vezetni de jo.
-Jól vagy?-Kérdezte Dodo.
-Ja..
-Megölöm ezeket.-Mondta Dorka és elkezdte lőni öket mindenkinek vége lett kivéve Ronaldonak ő elfutott onnan.Nem mentünk utána hanem vissza vittek és úgy tettünk mintha nemtörtént volna semmi.Dorka lerakta a gépfegyvert és a többiekkel leültünk tévézni.

Szerelembe Bolondulva|Neymar Jr|Donde viven las historias. Descúbrelo ahora