20.rész

61 5 1
                                    


Nem rég keltem fel Neymarral de még mindig az ágyban fekszünk és bámuljuk a plafont mint mindig.Dodoéknál már megint nyikorog az ágy..ezeknél mikor nem?
-Hogy van a kezed?
-Már jobban.-Ney megpuszilta a homlkom és kiment.Én még feküdtem és telefonoztam már azon voltam hogy szólok Dodoéknak.
-DODO HALKABBAN.-Üvöltök át a szomszéd szobába de semmi..na jó átmegyek nem érdekel.Benyitok Dodoékhoz és..már most megbántam.
-Basszus bocs.-Takartam el a szemem.
-MENJ MAR KI ABI.Uvoltotte Dodo.
-JO JO DE HALKABBAN.-Gyors kimentem és rájuk csesztem az ajtót.Ney meg feher pofával állt mögöttem.
-Szia.-Csókolt meg Neymar.
-Szia.-Sajnos abba kelett hagynunk a csókot hiszen valaki csengetett.Ney elment a konyhába én meg mentem kinyitni az ajtót.
-Mit keresel itt?-Mentem ki Lucahoz és becsuktam magam mögött az ajtót.
-Szia cica.-Próbált megcsókolni Luca de ellöktem.
-Mit képzelz?
-Szépeket..veled.
-Minek jöttél?
-Hogy elvigyelek.
-Nem megyek veled.-Elkezdett tapizni meg minden.
-Mivan a kezeddel.-Megfogta és megszorította a kezem.
-Ő tette?
-Ki?-Próbáltam kivenni a kezem de húzta.
-A csavód.
-Nem.Nem ő volt.-Elrántottam a kezem.
-Megverem!
-Nem Luca.-Be akart menni az ajtón de visszatartottam.
-Abi?-Üvöltött egy ismerős hang hátulrol.Lucaval hátrafordultunk szerencsére Kylen volt.
-Kylen!-Szaladtam a kezei közé.
-Jól vagy?-Kérdezte Kylen.
-Mivan ribanc kit akarsz átbaszni?Tudom hogy még szeretsz.
-Nem szeretlek.
-De de.Tudom hogy csak a pénz érdekel.
-Te fasz.-Odamentem és egy akkorát bevertem neki hogy lehet eltörtem az orrát.Kylen jött oda leállítani.
-Csak ennyit tudsz?-Mondta Luca.
-Bazdmeg.-Mondta Neymar mögülle és bevert neki eggyet ezek után Luca már a földön volt.Otthagytuk és bementünk a fiúkkal.
-Jól vagy?Bántott?-Jött oda hozzám Neymar aggódóan.
-Nem nem bántott.-Csókoltam meg Neymart hogy ne stresszeljen.Neymar szorosan magához húzott.
-Jó jó inkább menjetek a szobátokba.-Mondta Kylen és eltolt minket.Amúgy elvileg Gavi és Ash elmentek valahova randizni vagy én nem is tudom már.
-Ha még egyszer ide jön korházba juttatom!-Mondta Neymar közben rádölt az ágyra.
-Szerintem már ott van.-Mondtam nevetve és Neyhez bújtam.
-Ugye már nemszereted?-Fordult felém Neymar.
-Én téged szeretlek.-Megcsókoltam Neymart.Ney lassan visszacsókolt és egyre közelebb kerültünk egymáshoz.Ney rám mászott és csókolgatott.Lassan levette a ruhám és a sajátját is.
-Basszus bocs!-Mondta Dodo az ajtóbol.
-Dodo mit csinálsz?-Takartam el magam.
-S..semmit csak itthagytam a telóm.-Dorka telója melettem volt de jó.Megfogtam és odadobtam neki szerencsére elkapta és el is viharzott.
-Ez fura volt.-Mondta Ney.
-Igen.-Elkezdtem fojtatni amit abbahagytam.Levettem a ruhám és megcsókoltam Neyt.Nem kelett sok már éreztem is hogy Neymar bennem van.Elkezdtem nyögni és teljesen nyikorgott az ágy.Neymar is nyögött már nagyon gyors volt.Miután elélveztünk csak feküdtünk egymás melett.
-Nem vagy éhes?
-De.-Fordultam felé és mosolyogtam.
-Nem úgy gondoltam!-Nevett el magát Neymar.
-Jo jo de amúgy eskü éhes vagyok.
-Csinálok kaját.
-Te?
-Igen.-Neymar fel állt és kiment kaját csinálni..félek.Én amúgy kimentem a nappaliba és Netflixeztem Kylennel.
-Mit nézzünk?
-Nemtudom.-Dőlt hátra Kylen.Beraktam valami random horrort de mindegy volt mert a háziasszony szólt hogy kész a kaja ezért Kylennel mentünk enni.Neymar elkezdte magyarázni hogy mi micsoda meg miböl van de semmit se értettem.Remélem nem mérgező.Kylennel elkezdtünk enni..én nemtudom mi volt benne de alkhol íze volt.De amúgy finom volt utána teljesen kivoltunk készülve mind a hárman csak feküdtünk a kanapén.Neymar kiment a wcre..Kylen nagyon furcsán viselkedett nem csodálom hiszen egyböl idejött és rám mászott.
-Kylen..
-Shh.-Csitított el és megcsókolt.Én meg visszacsókoltam..én balfasz.Talán mert élveztem de nem fojthattam tovább.El löktem magamtol Kylent és bementem a hálóba.Leültem az ágyra és gondolkoztam.
-Abi jól vagy?-Jött be Dodo az ajtón.
-Nem!-Üvöltöttem neki szinte már sírva.
-Mi az?Mi a baj?-Ült le mellém Dodo.
-Kylen megcsókolt..-Dorka egy darabig csendben ült melettem.
-De te nem csókoltad vissza szóval ez az ő hibája.-Mondta.
-Dodo..én.-Egy darabig néma csend volt.
-Ne..de miért?
-N..nemtudom.Fogalmam sincs.-Fogtam a fejem és elkezdtem bőgni.
-Abi abi ne sírj még nem a te hibád.
-De az enyém!Élveztem azért csókoltam vissza.Nem lett volna szabad borzalmas vagyok!
-Nem dehogy.-Átölelt Dodo de még mindig sírtam.
-Sziasztok!Mi a baj..?-Ash jött be.Fogalmam sincs hogy eddig is itt volt vagy most jött.Dodo felállt és elmondta Ashnak az egészet.
-Abi..-Jött mellém Ash és megölelt.
-Nem akarom elveszíteni Neymart!
-Nem fogod.
-Tudod hogy szeret.-Mondogatták de borzalmasan féltem hiszen én csesztem el az egészet.
-Sziasztok..-Jött be Kylen..amire mindenki felfigyelt.
-Neymar?-Kérdeztem tölle.
-Kint telózik.
-Mi itt hagyunk titeket megbeszélni a dolgokat.-Mondták a lányok és elmentek.
-Sajnálom..-Ült le mellém Kylen.
-Nem én sajnálom!
-Nem a te hibád..nem kelett volna megcsókolnom téged csak tudod az alkohol nagy hatással volt rám..
-De én visszacsókoltam Kylen élveztem!
-Mind a ketten hibáztunk..-Csak ülltünk és néztünk egymásra.
-Nagyon sajnálom.-Mondtuk egyszerre és megöleltük egymást.
-Hogy mondjuk el Neymarnak?
-Sehogy..
-De..
-Nem nemszabad elmondani neki felhúzza rajta magát és nagyobb baj is lehet belölle.
-Jó..-Kylen kiment én meg próbáltam megnyugodni.
-Szioo szivem.-Mentem ki Neyhez és megöleltem hátulrol.
-Szia.-Csókolt meg Neymar ami most jól esett.
-Nagyon szeretlek!-Öleltem meg.
-Én is..Jól vagy?
-Igen.Miért
-Ő semmi.-Neyyel bementünk a hálóba és tiktokkoztunk utána elmentünk tusolni fogat mosni stb.
-Nem vagyok még fáradt.-Fordultam oda a szinte alvó Neyhez.
-Ja én se..-Mondta fél álomban.
-Aha persze.-Mondtam és megütöttem a vállát.Valaki hívta Neyt amire eskü szívrohamot kaptam.
-Ki az?
-Davi.-Mondta mosolyogva Ney és egyböl felvette.Facetimba hívott Davi nagyon cuki volt.
-Sziaaa.-Mondta Neymar.
-Szia apa.Abi is ott van?
-Igen nézd.-Neymar szinte belerakta a fejembe a kamerát.
-Szia Davi.-Integettem Davinak nagyon boldog volt és mi is azok voltunk.Dodo és Ash is benyitott ők is köszöntek Davinak sokáig beszélgettünk vele de utána már aludnia kelett ezért leraktuk.
-Aludnunk kéne.-Mondtam és elfordultam.
-Ne fordulj el.-Mondta Ney és visszafordított.
-De nemtudok aludni miközben téged nézlek!
-Így jártál.-Mondta Ney és szorosan magához húzott.Amúgy esküszöm elaludtam szóval legközelebb Neymart fogom nézni elalváshoz!

Szerelembe Bolondulva|Neymar Jr|Where stories live. Discover now