21.rész

74 6 1
                                    

Reggel van de nagyon kómás vagyok hiszen alig aludtam.Meg plusz későn feküdtünk le.Most kivételesen Ashéknál nyikorgott az ágy ami fura hiszen náluk este szokott.Ney még mindig aludt amin nem lepődtem meg hiszen ő mindig alszik.
-Sziasztok!-Toppant be Dodo az ajtón.
-Szia.-Mondtam halkabban hiszen nem akartam felébreszteni Neymart.Mert ő is sokáig volt fennt.
-Jössz a medencébe?-Medence?JAAA tényleg van medencénk.
-Aha.-Lassan kiszállok és megkeresem a fürdőruhám de Neymar ruhái miatt nehéz volt hiszen csak úgy oda cseszi a ruháit.Na mind 1 sikerült megtalálnom..mondjuk ez NAGYON sokat mutat de tökmindegy.Kimentem kint már kb mindenki a vízben volt kivéve Ash.Itt volt az én időm.Ráugrottam Ash hátára és beestünk a medencébe pont Kylenre.Ash úgy üvöltött mintha le akartam volna lőni de a végén mindenki nevetett.Halottam hogy jön ide Neymar ezért elbújtam a medence alá és megvártam még Ney odaáll a medencéhez.
-Sziasztok. Hol van abi?-kérdezte Neymar.
-Nemtudom.-Mondta Kylen és körülnézett.Én meg abban a másodpercben kiugrottam a vízböl mert már alig volt levegőm.Ney felsikított mint valami kislány és hátrébb is ugrott.Mindenki elkezdett nevetni kivéve Neymar de után már ő is nevetett.
-Nem jössz be Ney?-Kérdeztem tölle.
-De.-És elment utána visszajött a fürdőruhájába és telibe rám ugrott.Utána elkezdtünk baromkodni meg olyat játszottunk hogy én fel ültem Ney nyakára és Ash meg Gaviéra Dodo meg Aidenére.Csóri Kylen egyedül volt ő a kövi menetben Dodóval lessz.
-Lelöklek!-Üvöltöttem Dodónak és telibe lacsaptam Aidenröl.Már csak Asht kelett lelöknöm.
-Na gyere.-Mondtam Ash nak és szorosan Ney be kapaszkodtam de eskü mingyárt ő esik el.Ash meglökött de nem estem le én meg hátra löktem és leszaltózott Gavirol de úgy hogy Gavi is telibe hátra esett.Mindenki nevetett én meg annyira hogy leestem Neymarrol.Ugye letoltúnk még egy menetet ahol Ash nyert és a harmadiknál meg Dodo.Én már amúgy kiszálltam és kb mindneki csak Dodo és Aiden maradt.Én Neymarral leültünk a pulthoz ami a medence elött van és piáltunk ugye mint mindig.Gavi és Ash elmentek asszem fürdeni bár kitudja.Kylen meg telózott a medence melett.

Neymar egyre közelebb jött hozzám és a keze egyre lejebb ment.Mivel senki se figyelt ránk megengedtem neki.Neymar keze egyre lejebb ment a fürdőruhám nem akadályozta meg.
-Ney..-Sóhajtottam fel mikor már az ujja bennem volt.
-Shh.-Lehet halkabban kéne beszélnem hiszen még mindig itt vannak csak nem figyelnek.Közelebb mentem Neyhez.Neymar ujja egyre hevesebben járt én meg próbáltam nem nyögni.
-Sziustok.-Jött oda Dodo.
-Oh szia!-Kifújtam a levegőt de Neymar ennek ellenére se hagyta abba.
-Miért jöttél?-Kérdeztem miközben próbáltam a kezemmel eltakarni amit Neymar csinál MÉG MINDIG.
-Ja csak rég dumáltunk.-Mondta Dodo.Ő amúgy nem ivott tök furcsán viselkedett megmondom őszintén most nem nagyon értem rá.
-Most nem alkamas Dodo omm majd dunálhatunk.
-Okés Sziasztok.-Mondta Dodo és elment én meg felsóhajtottam.
-Végre.-Mondta Neymar és egyre gyorsabban csinálta már 2 ujjal.Én meg mingyárt leszédülök a székröl.Amúgy mingyárt elmegyek ami nem lenne jó hiszen mindenki lát de már mindegy.Mikor elmentem Ney kihúzta az ujját és elmentünk a mozsdóba Ney kezet mosni én meg lefürdeni.
-Szerinted Dorka észrevette?-Kérdeztem Neytöl miközben tusoltam.
-Nemhinném.Meg ha észrevette akkor mit csinál?
-Igaz.-Sikeresen lefürödtem de a hajam még tiszta víz volt.Annyira nem vólt kedvem megszárítani meg meleg van szóval tökmindegy.Kimentünk a többiekhez akik ugyan úgy apultnál voltak és ittak.Mi is csatlakoztunk hozzájuk hiszen miért ne.Lehet hogy egy kicsit sok volt az alkohol hiszen mindenki elkezdett csókolózni a partnerével..kivéve Kylen sajnálom csórikát.Neymarral egy kicsit többet ittunk mint a többiek és bementünk a hálószobába.
-Lehet kicsit többet ittunk a kelleténél.-Másztam rá Neymarra közben nevetgésztem.
-Lehet.-Mondta Ney és az ágyra dobott.
-Gyeree.-Mondtam Neymarnak és elkezdtem vetkőzni.Neymar elkezdett alulról csókolgatni,mikor elért a számhoz lassan megcsókolt.
-Kivánlak!-Mondta Neymar miközben vadul csókolt.
-Mond mégegyszer!-Mondtam Neymarnak hiszen jó volt hallani meg részeg is voltam.
-Kivánlak Abi!-Mondta Neymar mégegyszer ahogy kértem.
-Én is Neymar!-Mondtam közben elkezdtem gyorsan levenni Neymarrol a ruhát.Mindent ledobtam a földre és hevesen csókoltam Neymart.Annyit forgolódtunk hogy telibe legurultunk az ágyrol de eggyikünket se érdekelt.Lehet kicsit hangosak voltunk de remélem senki se jön be.Mikor sikerült levennem a barátom ruháit lejebb mentem a férfiasságához.Nem kelett sokat várni egyböl bekaptam, gyorsabb és gyorsabb mozdulatokkal elégítettem ki Neymart.
-Mingyárt elmegyek..-Figyelmesztetett Neymar de nem hagytam abba..aminek eredmény elett.Amúgy nagyon rossz íze van már nem azért, mindegy lenyeltem és visszamentem Neyhez aki rámült.Neymar megfogta a derekam és belém hejezte amire felsóhajtottam.Neymar egyre hevesebben mozgatta bennem én meg lassan elélveztem.A lábaimat a hátára raktam.A fenekemnél fogva közelebb húzott magához amitöl beizgultam és megcsókoltam.
-Ney elmegyek.-Mondtam halkan hiszen alig tudtam beszélni.
-Én is.-Mondta Neymar és mind a ketten elmentünk.

Szerelembe Bolondulva|Neymar Jr|Donde viven las historias. Descúbrelo ahora