Fida mengucup bibir Dini, mereka asyik dalam hangat pelukan, melepaskan rasa rindu yang bersarang. Tangan Dini mula nakal merayap masuk ke dalam baju Fida. Fida menggeliat kegelian,dia rindukan sentuhan hangat Dini. Fida kerasukan,dia bangun menanggalkan tshirtnya ke tepi, baju Dini juga ditanggalkannya dan dicampak ke tepi. Masing-masing saling meramas tetek, nafas mereka naik turun, tidak keruan, kesedapan, nikmat sentuhan dan menyentuh.
'Diniii, Fida tak tahannnn' rengek Fida. Dini bingkas bangun melorotkan seluar dan panties Fida, terserlah tundun yang dirapi kemas. Dini merapatkan hidung ke tundun Fida,mengucup ringan tundun Fida.
'Diniii' rengek Fida lagi, nafasnya makin berkecamuk.
'Urgghhh' keluh Fida bila mana kucupan Dini berubah ke biji kelentitnya. Dini menjelirkan lidah menyentuh biji Fida. Bagai elektrik menghantar signal keseluruh tubuh, Fida mengeliat lagi. Geram dengan liang liuk tubuh Fida, Dini mula menggunakan jari tengahnya, mengusik bibir pantat Fida.
'Please Dini, Fida tak tahan' rayu Fida. Dini Masih mengacah, kadang kala diusik kelentit Fida, menggigil Fida menahan kegelian.
'Dini pleaseeee' Fida bangun duduk melihat keletah Dini di pantatnya. Dini tersengeh, dia mengacah lagi sambil melihat wajah Fida kenikmatan. Fida membuka luas kangkangannya merayu disudahkan tugasan Dini di lubang pantatnya tapi Dini Masih mengusik kawasan sekitarnya saja.
Fida tak mampu lagi bertahan, dia menarik masuk jari tengah Dini ke lubang pantatnya.
'Urmmpp' nikmat jari tengah Dini menyusur keseluruh tubuh. Dini mengorek- ngorek lubang pantat Fida. Dari satu jari, ditambah dengan jari manis. Keluar masuk keluar masuk lubang pantat Fida. Fida menggigil kesedapan dan akhirnya.
'Ahhhhhhhh' Fida klimaks.Nafasnya naik turun meredakan gelora nafsunya.
Seketika setelah berehat. Fida mengambil alih tugas Dini, kini Fida pula sibuk menjilat pantat Dini. Keluh kesah Dini membuatkannya bertambah geram untuk menjilat. Sambil menjilat jarinya juga sibuk melurut bibir pantat Dini. Sesekali Fida pura-pura tersasul masuk ke lubang pantat Dini. Dini menggeletis kesedapan.
Lidah Fida sibuk menyucuk- nyucuk lubang pantat Dini. Jarinya pula mengambil alih di kelentit Dini. Nafas Dini makin berselerak menahan nikmat jilatan dan gosokan jari Fida.
' Urghhhh Fidaaaaaa'jerit kecil Dini dikala merembes air nikmatnya.
Seharian itu, mereka habisi dengan beberapa pusingan seks yang mengghairahkan, berpelukan dan berciuman. Itu rutin mereka setiap kali berjumpa, setiap kali Fida pulang dari kampusnya.
***************
'Siapa Azri?' Soal Fida.
'Errrr my new friend' Jawab Dini serba salah.
'Kenapa bersayang-sayang? Soal Fida belum berpuas hati. Sambil tangannya sibuk menyemak mesej di telefon Dini.
'Fida ni kenapa? Tak percaya saya ke? Sampai sibuk check henfon bagai?bentak Dini sambil merampas kembali telefonnya.
'Oo Fida sibuk...ok Fida balik kampus sekarang, Dini nak kawan dengan siapa pun Lepas in Fida takkan halang, setuju macam tu?' Fida bertegas. Dini hanya membatu.
'Jangan halang jugak kalau Fida nak berkawan.' Fida nekad. Entah ke berapa kali dia dipermainkan oleh Dini. Kali ini, dia betul-betul nekad.
YOU ARE READING
Yours, Her, Mine
RomanceCinta itu perlu dipupuk dari hati yang tulus,bukan dari rasa simpati