Lapan

516 7 2
                                    


'Dini, maafkan Fida' pesanan ringkas di hantar. Dia pasrah, nekadnya kali ini hanya bertahan beberapa hari. Namun kejadian di rumah Bryan membuatkan dirinya rasa mengkhianati Dini.

Telefonnya bergetar seketika selepas teks pesanan dihantar. Tertera nama Dini di skrin. Nafas ditarik sedalam-dalamnya. Pelbagai perasaan berbaur antara rasa benci, kecewa dan bersalah. Perbualan dimulakan dengan ayat berkasih sayang dengan Dini. Permulaan yang baik. kemudian diikuti dengan bertanya khabar dan akhirnya berkaitan hubungan mereka. Dipertengahan perbualan mula berbau tengik, terasa bibit-bibit bergaduh bakal berlaku. Dini masih menyalahkan Fida kerana terlalu rasa kurang percaya pada Dini. Apabila disentuh bab kenapa dia memilih untuk bermesej dengan lelaki lain, alasan yang diberi juga masih berbalik kepada Fida yang terlalu sibuk hingga kurang masa untuk berbicara dengannya. 

Fida rimas. Akhirnya dia akur kehendak Dini untuk masing-masing bebas berkawan dengan mana-mana lelaki dan jika jatuh cinta sekali pun masing-masing perlu jujur tanpa ada kompromi dari satu lagi pihak. Dini tidak mahu putus tapi juga tidak mahu ada komitmen dengannya. Fida tawar hati. Habis bicara, dia keluar menuju ke kolej Sarah. 

Sarah tersenyum sengeh bila nampak kelibatnya. Mereka menghabiskan masa bersama bertukar cerita, biarpun begitu, Sarah lebih banyak berbicara. Menceritakan tentang halnya dengan Mirul. Fida menggeleng-gelengkan kepalanya tidak setuju dengan tindakan Sarah. Sarah tersengeh-sengeh mengambil enteng dengan teguran Fida.

*************

Awal pagi yang dingin....

Mirul menurut Sarah masuk ke biliknya, dia bagaikan dipukau, tidak lagi memikirkan tentang ibunya. Mirul agak berdebar menghadapi situasi itu, dia tahu sebentar tadi dia telah memilih untuk terjerat dengan Sarah dan kali ini juga nampaknya dia akan diikat lebih kemas dalam perangkap wanita licik itu.

Pintu bilik ditutup perlahan-lahan agar tidak kedengaran ke telinga Pn Huda. Sarah merapati tubuhnya pada tubuh Mirul. Mirul akur tanpa bantahan, batangnya yang telah lembik setelah beraksi tadi mula mengeras kembali, bau haruman Sarah buat dia khayal. Mirul merapatkan bibir ke batang tengkok Sarah, dengusan kecil terpancul dari mulut Sarah. Mirul mengangkat jari telunjuk letak ke bibir Sarah, signal agar Sarah mengawal suaranya. Jari telunjuk Mirul digigit dan disedut ke mulut Sarah. Mirul telan liur, basah jarinya dan terasa denyutan di batangnya. 

Mirul meramas rambut Sarah. Liang lentok Sarah menahan nikmat bercampur kegelian. Mirul menanggalkan baju Sarah, terserlah buah dadanya bersaiz 38 C itu. Geram melihat tetek Sarah di bawah sinar lampu tidur, dia mula meramas ramas tetek Sarah. Sarah menahan kesedapan,dia berdecit kecil, nikmat sentuhan dan ramasan Mirul. 

Sarah melorot seluar Mirul ke bawah, dia turut mencangkung antara kelangkang Mirul. Batang Mirul dimasukkan kemulutnya. Mirul memejam mata, kenikmatan. Seketika  setelah batangnya dilancap dan dihisap, dia mula menarik Sarah bangun. Perlahan-lahan di membawa Sarah ke katil bujangnya. Gilirannya pula menanggalkan seluar Sarah. Sarah pura-pura malu, menutup tangannya pada pantatnya. 

Mirul turut baring di sebelah Sarah. Tangannya meramas-ramas tetek mekar Sarah. Puting Sarah digentel-gentel. 

'Urmmphhh' keluh Sarah. Mirul mengalihkan tangan Sarah. Kakinya dikangkangkan luas. Mirul menyentuh biji kelentit Sarah, lencun. Batangnya mengeras penuh, tak sabar disatukan. Mirul bangun, dalam gaya meniarap di tengah kelangkang Sarah, dia memandu batangnya masuk ke lubang pantat Sarah. 

"Urghhhh, Mirulllll' rengek Sarah kesedapan. Mirul benar-benar tidak tahan, namun dia berusaha mengawal penafasannya. 

Bila keadaan terawal, Mirul mula aksi sorong tarik batangnya menjolok pantat Sarah. Berdecip-decip bunyi pantatnya disentak batang sasa Mirul.

'Mirullll, pancut Sarahhh' setelah beberapa ketika pantatnya disentak. Rengekan Sarah buat Mirul tidak keruan. Dadanya berombak laju, hayunan pinggangnya makin melaju.

'Pancut burit Sarah Mirullll' lagi rengekan manja Sarah. Pantat Sarah makin galak mengemut batang Mirul. Air maninya hampir penuh di kepala.

'Mirulllllll ahhhhhhhhhhhh' panjang jeritannya kesedapan sentakan batang Mirul, sedap pantatnya mengemut batang, dan tiba-tiba seluruh badannya mengejang, pantatnya mengemut kuat batang Mirul sambil merembes air nikmatnya.

Keadaan Sarah mengejang membuatkannya ingin sama memancut air maninya, namun ditahan. memberi peluang Sarah mengejang. Sebaik sahaja pantat Sarah mula mengendur dia mencabut batangnya keluar, dan mendaratkan batangnya di perut Sarah. 

'Ahhhhhh Sarahhhhh, urggggghhhh' erang Mirul sambil merembeskan air maninya ke perut Sarah. Penuh. Melekit.

Mirul baring terjelepok di sebelah Sarah, mencari nafasnya semula. Sungguh ini bukan kali pertama dia beraksi, dan dia tahu Sarah juga begitu. 

Setelah nafas masing-masing kembali normal. Mirul bingkas bangun mengutip dan memakai semula pakaian. Sebelum dia beredar keluar, mulut mereka bersatu dan satu kucupan singgah di dahi Sarah.

'Thank you, good night' ujar Mirul sebelum berlalu meninggalkan Sarah di dalam kamar. Tempat tidurnya di luar. Dia menjenguk pintu bilik ibuya. Mujur, tertutup kemas. Dia tersenyum lega. 


Yours, Her, MineWhere stories live. Discover now