Pujukan Fida membuatkannya untuk berfikir secara waras. Hari ini dia bakal bertemu dengan Kyra. Itu syarat yang diberikan kepada Mirul. Pada mulanya Mirul berat hati untuk mempersetujui cadangan Sarah. Namun daripada dia terus kusut ada baiknya dia setuju dengan Sarah.
Bagi pihak Sarah dia perlu akur Mirul memang dari awal menyukai Kyra, Mirul dah berterus-terang pada awalnya. Tapi dia sendiri yang memerangkap Mirul dengan layanan seks supaya Mirul terus terikat dengannya. Namun perangkap itu menjerat dirinya sendiri, dia sendiri yang tidak mampu lagi untuk berpisah dengan Mirul biarpun hatinya terguris.
Sarah menarik nafas dalam-dalam cuba mengawal gementar di dada. Kelibat Kyra jalan beriringan dengan Mirul dari jauh kelihatan. Dia sampai lebih awal, Fida yang menghantarnya. Sarah cuba mencipta senyuman biarpun nampak kekok. Kyra juga begitu. Mereka saling bersalaman dan duduk bersebelahan antara satu sama lain.
Suasana amat dingin biarpun salah seorang cuba memulakan perbualan tapi masih janggal, pasti perbualan itu hanya mampu lengkap satu pusingan dan mati di situ, tiada lagi sambungannya.
Mirul bangun ke tandas, cuba meninggalkan Sarah dan Kyra.
'Maafkan Kyra, Kyra taktahu Mirul ada Sarah' Kyra cepat-cepat memulakan perbualan.
'Eh Kyra, Sarah pun ada salah, tak pe kita betulkan apa yang dah kita lalui' Sarah melafazkan tanpa berfikir lanjut.
'Kita kawan?' Sarah menyoal.
'Sure' angguk Kyra. Mereka terus menikmati makanan yang terhidang.
Selesai makan malam, mereka bergerak untuk pulang. Plan asal untuk menghantar Kyra pulang terdahulu kemudian Sarah akan dibawa pulang ke rumahnya.Namun plan itu berubah bila Kyra tiba-tiba menawarkan Sarah tidur di rumahnya.Sarah yang pada awalnya menolak akhirnya bersetuju dengan desakan Kyra untuk terus kekal di rumahnya.
Sesampai di rumah Kyra, Kyra juga menjemput Mirul masuk ke rumahnya. Mirul tersenyum setuju. Biarpun suasana kekok, masing-masing tetap berlakon bagai tiada apa-apa. Sarah duduk di sofa bersebelahan dengan Mirul. Kyra menjeling sedikit cemburu. Dia berbasa-basi ke dapur memnyediakan air buat kedua tetamunya. Setelah hilang kelibat Kyra, Sarah melurut tangannya ke peha Mirul. Mirul tersenyum menggeleng, dia tahu apa di fikiran Sarah namun dia cuba menghormati Kyra, sebagai tuan rumah. Mirul tidak mengendahkan usikan Sarah.
Kyra membawa dulang berisi tiga gelas air, dia nampak gelagat nakal Sarah. Rasa cemburu sekali lagi terjentik. Dia mempelawa Sarah minum, gelas untuk Mirul diangkat dan dia ingin melabuhkan punggungnya di sebelah Mirul yang satu lagi. Tiba-tiba entah bagaimana kebetulan Sarah juga kalut ingin mengangkat gelas tersebut dan akhirnya air tersebut berkocak dan tumpah membasahi seluar Mirul. Mirul terperanjat dan bangkit dari tempat duduknya.
Sarah turut bangun dan mengadap Mirul, bibir Sarah mencari bibir Mirul dan melekap. Mirul cepat-cepat mengalihkan kedudukannya menjauh sedikit dari Sarah. Kyra yang pada awalnya turut bingkas mencari kain pengelap cepat-cepat mengalih pandangan untuk membuang rasa cemburunya.
'Kyra' Sarah bersuara. Mirul serba salah. Tindakannya malam itu menyetujui cadangan Sarah untuk berjumpa Kyra, bukan cadangan yang bagus. Kyra berhenti melangkah berpaling ke arah Sarah.
'Kyra, ke mari, Kyra' panggil Sarah lagi. Mirul makin seram sejuk, tidak tahu apa bakal terjadi. Kyra merapat.
'Kita kawan kan?' soal Sarah. Kyra mengangguk.
Sarah memeluk Kyra dan mencium bibir Kyra. Kyra terkesima, namun tidak pula membantah. Sarah menjeling Mirul. Tampak kekok pada wajah Mirul. Mirul lagak bersahaja.
Sarah mula meramas tetek Kyra dari luar. Kyra mendengus kesedapan namun malu-malu melihat Mirul. Mirul telan liur tidak percaya dengan apa yang dilihatnya. Dia cuba merapat namun Sarah memberi isyarat tidak boleh. Mirul terhenti.
Sarah menanggalkan bajunya hanya bercoli menutup dada. Dia turut menagggalkan baju Kyra, masih tiada bantahan. Naik turun nafas Kyra menahan gelodak di jiwanya. Matanya memandang ke arah Mirul, dia memejam mata, malu kerana Mirul sedang menonton tubuhnya diratah Sarah.
Sarah mencium leher Kyra. Geli. 'Urmphhhh' tahan Kyra bila lehernya dicium, digigit-gigit Sarah. Kakinya menggeletar menahan kesedapan.
Sarah menarik Kyra duduk di sofa, dia menanggalkan semua pakaian Kyra. Sarah menjeling ke arah Mirul. Tampak bentuk batang Mirul yang telah mengeras. Sarah senyum memberi arahan supaya Mirul duduk menjauh dari mereka. Mirul hanya menurut, mengambil tempat jauh sedikit dari mereka berdua.
Sarah mencium dada Kyra, meramas tetek Kyra. Kyra mengeliat kesedapan, dia tidak tahu untuk bertindak, dia hanya menghayati sensasi sentuhan Sarah. Putingnya digentel-gentel, dipicit-picit.
'Ahhhh' dengusan Kyra bila putingnya di picit kuat oleh Sarah, sakit dan sedap berpadu rasa.
Sarah menanggalkan colinya, menyatukan teteknya dengan tetek Kyra.
'Urmmm' rengeknya sambil menjeling ke arah Mirul. Mirul sedang mengosok batangnya di luar seluar. Sarah senyum sambil mengenyit mata. Srah terus mengesek tetek mereka berdua. Jsri jemarinya pula sibuk di celahan kangkang Kyra.
Lencun pantat Kyra buat Sarah geram. Dia turun mencium bau pantat Kyra. Kyra menutup malu. Kyra memandang Mirul. Mirul sedang menggosok batang kotenya sendiri. Kotenya telah dikeluarkan dari seluar. Mirul tersenyum bertentang mata dengan Kyra. Kyra cepat-cepat mengalih pandangannya.
'Ahhhh Sarahhh' rengek Kyra bila biji kelentitnya terkena gigi Sarah. Geli dan ngilu menimbulkan rasa sedap.
Sarah menyorong masuk jari tengahnya ke lubang pantat Kyra. Kyra tersentak. merengek-rengek kesedapan. Sarah naik semula ke atas menghisap puting Kyra. Sambil menggorek sambil menghisap puting.
'Ermmm...ahhhh...ermmm' rengek Kyra kesedapan pantatnya dan putingnya yang sedang digomol Sarah. Nafasnya berkecemuk.
'Sarah...Sarah' Kyra cuak, dia benar-benar menggila diperlakukan begitu.
'Sarahhhh...ermmmphhhh' Kyra klimaks. Terkemut-kemut pantatnya dengan tarian jari Sarah.
Sarah bangun menanggalkan semua pakaiannya. Dia merapat ke arah Mirul yang sedang menggosok kotenya sendiri. Dia memandang Kyra yang terjelepuk kesedapan. Senyum dilemparkan pada Kyra. Dia menanggalkan seluar Mirul, tolak ke tepi. Sarah memanjat Mirul. memasukkan batang kote Mirul ke lubang pantat Mirul.
'Errmmpphhh Sarah' Mirul mendegus kesedapan. Sarah menggoyangkan punggungnya membuat tarian keluar masuk batang ke lubang pantatnya.
'Urghhhh' Sarah mendesah, mengosok biji kelentitnya sambil mengemut-ngemut kote Mirul.
'Mmmm' Mirul kesedapan.
Mirul meramas-ramas tetek Sarah. Sensasi batangnya dikemut pantat Sarah. Sarah melajukan pusingan di kelentitnya.
"Uhhhh Ahhhh Mmmphh Ahhh' giliran Sarah klimaks. Seketika kemudian Sarah mencabut keluar batang Mirul dari pantatnya, dia membisik pada telinga Mirul. Mirul mengangguk tanda setuju.
Sarah merapat ke arah Kyra yang sudah nampak pulih dari keletihan. Sarah membisikkan sesuatu ke telinga Kyra. Kyra juga turut mengangguk.
Kyra bangun dari tempat duduknya bila Sarah menarik tangannya. Dia merapat dan duduk melutut di celah kangkangan Mirul. Sarah memegang batang Mirul, memegang kepala Kyra. Dia memandu kepala Kyra merapat ke kote Mirul.
'Buka mulut' arah Sarah. Kyra menurut, kepalanya ditolak dan kote Mirul di dalam mulut Kyra.
'Urghhhh' Mirul kesedapan, kotenya kini di dala mulut Kyra.
'Hisap, keluar masuk batang Mirul Kyra sayang' Sarah memberi arahan lagi. Kyra menurut, menghisap kote Mirul yang disaluti dengan air pantat Sarah.
Mirul tidak tertahan. Dia memegang kepala Kyra, sambil menghenjut mulut Kyra.
'Ahhhhhhhhhhh' panjang erangan Mirul sambil melimpahkan laharnya ke dalam mulut Kyra. Kyra terbatuk-batuk bila air panas pekat Mirul meletus di tekaknya.
Mirul terkelepet kepuasan. Setelah tenaga masing-masing pulih. Sarah dan Kyra bermalam bersama, manakala Mirul bergerak balik ke rumahnya.
YOU ARE READING
Yours, Her, Mine
RomanceCinta itu perlu dipupuk dari hati yang tulus,bukan dari rasa simpati